return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
קטע הטראנס הטוב ביותר ששמעתם
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כן טופיק בנאלי...אבל משהו כאן חייב להתחיל לזוז במהרה

אז שתפו אותנו בתשובות לשאלה הזו עבורכם...

ותשקיעו קצת בהסבר לגבי הקטע ולמה הוא מיוחד עבורכם

אני יכתוב את שלי מחר
.A.Y.
בלתי אפשרי לבחור אחד
אבל כמה שחרוטים לי במוח לטובה:
Moon Project - Moments Are Forever
מון פרוג'קט שכולל את מייק(פוש) בטראק א-ג-ד-י
עמוק סוחף ומפרק, חוויה מטורפת ביותר..
טראק מאוד מיוחד לדעתי..

Yahel - Waves Of Sound (אלבום)
כמה שמלכלכים עליו היום(כולל אני)
פעם הוא לא ראה אף אחד.. האלבום הזה הוא פשוט חוויה מוסיקלית לא מהעולם הזה
כל טראק הוא כמו סיפור שלוקח אותך לעולם אחר
פשוט אלבום מטורף שמעביר בי צמרמורות כל פעם מחדש במשך שנים..
אלבום מספר 1 בכל הזמנים בשבילי..

ולא עולים לי עוד דברים לראש עכשיו.. אבל אני רק חייב להוסיף גם את זה:
Linkin Park - Reanimation
לא טראנס, אבל אלבום אלקטרוני מאוד
ובאמת אחד הדברים הכי יפים ששמעתי בז'אנר
אלבום מאוד מאוד מאוד מושקע
נמצא אצלי מקום 2 ברשימה ישר אחרי האלבום של יהל..
KrazyDJs
Yahel - Intelligent Life

אחד מהקטעים הראשונים שעולים לי לראש...מסוגל לשמוע אותו בכל מצב...
DvJ
Paul Van Dyk - For An Angel
יש בו הכל....
מלודיה קסומה מרגשת וממכרת....
כל פעם שאני שומע את הקטע יש לי צמרמורות....

Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix)
עוד ששני החברה האלו היו בשיאם יצרו קטע מרגש וסוחף
ליריקס עננק
ווקאל יפייפה
מנגינה קצבית ומרגשת
אני יכול לשמוע תקטע הזה המון ולא ימאס לי ממנו.....

Chicane - Saltwater
עוד קטע גאוני של עוד אגדה....
אין לי מה להגיד כי הכל פה שואף לשלמות...

Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Mix)
לפי דעתי הקטע האידאלי לשמוע במסיבות
הכוונה לפרק לקהלתצורה.....
נגיעות כישרונו של מרקו וי עשו פה את הקטע הזה לאחד הגדולים בכל הזמנים...

Solid Globe - Sahara
המח היהודי הפעולה
עוד הרכב שהקדים את זמנו....
נתן לנו בקטע סאונדים ייחודיים וגיטרה אקוסטית....

Gabriel & Dresden - Arcadia
מבית היוצרים אולי הטובים ביותר שיש בעולם לדעתי
מגיעה המקוריות לשיאה....
בזמנים היפים של הפרוגרסיב ב2004

Above & Beyond Feat. Zoe - No One On Earth (Gabriel & Dresden Mix)
כשהגאנות פוגשת את הכישרון
אני מאמין שהרבה לא יסכימו איתי אבל לדעתי זה בין הקטעים הטובים ביותר שיש...
ווקאל מרגש יפה וסוחף
מנגינה מגניבה ברייקדאון אדיר....

Thrillseekers - Syntaesia (Ferry Corsten Remix)
או איך שלא רושמים תשם הזה....
הקרדיט יילך לסטיב בקטע הזה על הרעיון
אבל פרי נתן פה תטאצ' והוסיף המון לקטע הזה...

יש עוד הרבה קטעים טובים שיש
כמו
Lady Blue
Blue Fears
Strange World
Barbes Adagio For Strings
Carthe Blanch
Born Slippy .......
spring
OK Guys i like this tread.
this is PART I of my list
if you wanted only 1 track then forget it... lOl
תהנו!

1. The Thrillseekers - Synaesthesia (En Motion Remix)
2. Paul van Dyk - For an angel (PVD Angel In Heaven mix)
3. Push - Universal Nation (Extended Mix)
4. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
5. Agnelli & Nelson feat. Marcella Woods - El Niño (Original Version)
6. Kai Tracid - Liquid Skies (Eternia Auto Lab. Mix)
7. Crystal Manoeuvres (C.M.) - Dream Universe (Taucher Remix)
8. Yahel - Voyage (Magikal Remake)
9. RMB - Spring (Vocal Mix) btw the producer is from iran :-)
10. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Mix)
11. HH - Ice 794 (Thanks To Berlin Dub Mix)
12. Komakino - Outface (Full Size)
13. Gate III - Iron Eden (Extended Version)
14. Chicane Ft. Maire Brannan Of Clannad - Saltwater (Thrillseekers Remix)
15. Odyssee Of Noises - Firedance (The Sunrise)
16. Bedrock - Heaven Scent (Original Mix)
17. Dumonde - Memory (Lange Mix)
18. Lange - I Believe (Lange Mix)
19. Signum - What Ya Got 4 Me (Instumental Extended Mix)
20. Solar Stone - Speak In Sympathy (Original Mix)

אז מה צריך גם להסביר?
נראה לי שרק לשמוע אותם מספיק בשביל להסביר
וזה רק חלק ראשון
חחח.......

:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by spring
OK Guys i like this tread.
this is PART I of my list
if you wanted only 1 track then forget it... lOl
תהנו!

1. The Thrillseekers - Synaesthesia (En Motion Remix)
2. Paul van Dyk - For an angel (PVD Angel In Heaven mix)
3. Push - Universal Nation (Extended Mix)
4. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
5. Agnelli & Nelson feat. Marcella Woods - El Niño (Original Version)
6. Kai Tracid - Liquid Skies (Eternia Auto Lab. Mix)
7. Crystal Manoeuvres (C.M.) - Dream Universe (Taucher Remix)
8. Yahel - Voyage (Magikal Remake)
9. RMB - Spring (Vocal Mix) btw the producer is from iran :-)
10. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Mix)
11. HH - Ice 794 (Thanks To Berlin Dub Mix)
12. Komakino - Outface (Full Size)
13. Gate III - Iron Eden (Extended Version)
14. Chicane - Saltwater (Original Mix)
15. Odyssee Of Noises - Firedance (The Sunrise)
16. Bedrock - Heaven Scent (Original Mix)
17. Dumonde - Memory (Lange Mix)
18. Lange - I Believe (Lange Mix)
19. Signum - What Ya Got 4 Me (Instumental Extended Mix)
20. Solar Stone - Speak In Sympathy (Original Mix)

אז מה צריך גם להסביר?
נראה לי שרק לשמוע אותם מספיק בשביל להסביר
וזה רק חלק ראשון
חחח.......

:)


אני כבר מחכה לחלק השני והשלישי...
וכמובן לעוד תגובות שלך גם בחלק הישראלי של הפורומים
:cool:
spring
cause you ask so nicely...
Here is PART II
1. Oudja - Never Tell What You Think (Homo Delphinius)
2. Mauro Picotto - Lizard (Megavoices Mix)
3. Mario Piu - Unicorn
4. Space Manoeuvres - Stage One (Space Manoeuvres' Separation Mix)
5. Sven Vהth - L'Esperanza
6. System F - Out Of The Blue (Original 12" Version)
7. Talla 2XLC vs. Taucher - Together (Phase 1)
8. U96 - Das Boot (Original)
9. The Quest - C Sharp (Original Mix)
10. Kai Tracid - Skywalker (taken from debut album)
11. Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
12. System B - Lost In Love (Sysex Style-Mix)
13. Mr. Phillips - 7th Day (Mr. Phillips "Wednesday @ BCM" Mix)
14. V One - Dead Cities (Return Of The Native Remix)
15. Fire & Ice - Souvenir De Chine (Original Mix)
16. Cosmic Gate - Back to Earth
17. Heaven's Cry - Till Tears Do Us Part (Original Version)
18. Matt Darey - Beautiful (Hiver & Hammer pres. HH22047 Remix)
19. Rochus - High Noon (Tec Mix)
20. Way Out West - Mindcircus (Way Out West Club Mix)

Bonus Track: Y.O.M.C. - Up Your Earz

Hope you like this part aswell!
uzi
יווווווווו! איזה שמות! איזה נוסטלגיה! איזה כיף לראות את זה!
אני מבקש ממכם גם להזכיר קלאסיקות ישנות שממש שאהבתם!

הינה ההמלצות שלי, אין חשיבות לסדר:

TRANSA
הרכב טראנס ישן וגאוני של שני אחים מאנגליה אם אני לא טועה. הם לא קיימים יותר אבל כל הרמיקסים והטרקים שלהם אדירים. הרוב מלודי, מאסיבי, קצת קשה ומהיר ומאוד נחקק בזיכרון. כמה צמרמורות השם הזה מביא לי, יא אללה!

ferry corsten, moonman, system f, veracocha (with vincent de moor), gouryella (with tiesto)
הטראקים עד שנת 2002 או 2003 היו אגדה. כל טראק הוא כשרון במוזיקה אלקטרונית, טראנס ומלודיה. היום פרי השתנה אבל הוא יודע על כל הצמרמורות שהמוזיקה שלו עשתה לי מפני שספרתי לו על כך בהמון שיחות ומפגשים מההופועות. בשתי ההופעות האחרונות שלו הוא אמר לי שהוא מזהה אותי ועד היום אני כל כך שמח שהגשמתי את החלום לפגוש אותו. הוא הגיבור שלי והוא מייצג את האבא של המוזיקה הזו עבורי. הוא קידם את המוזיקה הזו כל כך הרבה ובזכותו הטראנס המודרני נשמע כמו שהוא. אני שמח בשבילו כל כך שהיום הוא זכה לכל ההערכה שהוא ראוי לה. אם הוא לא היה מקבל את העושר והתהילה הזו אז זה לא היה מגיע לאף אחד אחר. עובדה שהיום בתי ספר למוזיקה אלקטרונית ברחבי העולם, כולל ישראל, מלמדים את היצירות שלו כחלק מתוכנית הלימודים. ופרי יודע את זה!!!

tiesto
אני קצת מאוכזב ממנו על השנים האחרונות אבל אני נותן לזכותו את האוספים והקומפילציות של "בלאק הול" (הלייבל שלו) כמו "אין טראנס ווי טראסט", "מאג'יק", "אין סרץ' אוף סנרייז" וכו. אלו היו אוספים - כל אחד בסלע! הם היו מכילים טראקים מקסימים ומעולים שהייתי שומע בתכנות רדיו ישראליות (חלק פיראטיות) במהלך שנות התשעים שהיו משדרות מוזיקה אלקטרונית חדשה, כשהמושג "דאנס" עוד היה דיי חדש. לקראת סוף שנות התשעים כבר בקושי היו תחנות ותוכניות ברדיו הישראלי שהיו משדרות את המוזיקה הזו אבל מזל שאלוהים הביא לנו את האינטרנט והאינטרנט המהיר שהכניס לחיי כמות עצומה של מוזיקה, שידורים ותוכניות, וכמובן אנשים שמבינים בתחום. פתאום נפתח לי עולם ואושר עצום ששדרג את התענוג שלי מהמוזיקה הזו פי מיליון. פתאום למדתי והכרתי לעומק את הסצנה, האנשים, הלייבלים, ההופעות, האומנים, התחנות רדיו, השידורים, החומרים החדשים, ההורדות והשיתוף. ללא האינטרנט בחיים לא הייתי נחשף לעולם ולמוזיקה הזו בכנה מידה ענק שכזה. האוספים האלו מבית טיאסטו היו בשבילי בסיס, סיכום ואיכות שהייתה עד עידן האינטרנט. כיוצר הוא טוב ולפעמים טוב מאוד. טיאסטו בשבילי הוא טיאסטו הישן! הטיאסטו של היום הוא רק עוד שם.

SIGNUM, ron hagen & pascal m
רונלד הייגן ופסקל מינארד הם שני מפיקים כל כך אדירים. הם היו בארץ ולא הלכתי לראות אותם וכואב לי הלב על זה עד היום. הטרקים הקלאסיים שלהם הם התרגשות אדירה בשבילי. מלודי, סוחף, מרומם, מיוחד, וממכר.

rank1, dutchforce, Piet Bervoets & Benno de Goeij, san, pedro & benno, carlos (with tiesto), the quest, system eight (with ferry)
כמה דעמות ורגעי דובדבן השניים האלה נתנו לי עם המוזיקה שלהם במהלך השנים. גם את ההופעה שלהם בישראל פספסתי - לעזעזל! אבל כן ניהלתי שיחת וידאו באינטרנט עם בנו, שהוא היותר מועדף עלי משניהם. הוא היה המום איך בחור אנונימי מישארל מכיר הפקות שלו מלפני יותר מ10 שנים. אני ממליץ בחום לשמוע את ההופקות שלהם והרמיקסים שלהם. כל אחד הוא קלאסיקה איכותית, שיא המלודיה והרמוניה אלקטרונית מקסימה.

vincent de moor, vdm, questia, desdemonia
מפיק ותיק וכל כך טוב, שהגיע כל כך רחוק כמפיק וחבל מאוד שהוא לא תקליטן. האלבום שלו "מור" הוא ממש חובה. אני לא מבין איך אין לו אתר רשמי ומסודר, איך יכול להיות שאפילו במיי ספייס אין עמוד רשמי. אני אסכם ואומר כך, כשרון ענק בטראנס מלודי, מרומם, מתוכחם, מסוגנן, וכאומן אלקטרוני בכלל הוא שם ענק. בהלך השנים הוא דיי נעלם ואני ממש כועס עליו.

Sven Maes & Johan Gielen, svenson & gielen, airscape
הייתה להם תקופה של שלוש-ארבע שנים, עד לפני איזה 3 שנים, שהם היו עושים טראקים כאלה אדירים. ממש גדולים! אני אמרתי ליוהן את זה ואפילו יש תמונה שלי איתו והראש של אילן מציץ מאחור. ההפקות שלהם והרמיקסים הישנים ממש נהדרים.

m.i.k.e. , push, plastic boy, active sight, solar factor, absolut, exposure,
אומן לאקטרוניקה וטכנו כל כך ותיק שעשה כל כך הרבה מוזיקה שזה פשוט לא יאומן. כשהוא יוצר טראנס הוא מלך! אפשר לומר שרק הטכנו שלו מצליח לעניין אותי. הוא ממש פתח לי את העיניים לטכנו. למי שלא יודע הוא באמת שינה את השם שלו למייק כי השם האמיתי שלו הוא
Dirk Dierickx
אני כל כך שמח שיצא לי לראות אותו בארץ והצטלמתי איתו. הוא כל כך כישרון אדיר בשבילי.

above & beyond
מי אוהב מוזיקה אלקטרונית ולא מכיר אותם? ממש בלתי אפשרי. יש להם כל כך הרבה טראקים ורמיקסים שאני אוהב במהלך עשר השנים האחרונות ועוד שלל הפקות ושמות נרדפים שרק חלק מההרכב עשה. השלישה הזו הם ממש עוד אבן בינה לעולם הדאנס והטראנס. המורשת שלהם כבר היום היא עצומה ומגיע להם הכל! כל טראק הוא איכותי, מרשים, ממכר, מלודי, שוחף. הם היום עושים גם פרוג, דאנס, ומבחר סגנונות אפילו צילאוט... ותמיד-תמיד-תמיד הם טובים. אלו הם מסוג האומנים שהם עבדו כל כך הרבה ובנו את עצמם והאיכות שלהם במשך שנים. שומעים את זה, מרגישים את זה, מבינים את זה וזה משתקף בכל הקריירה שלהם. עצם העובדה שהם שלישיה של כישרונות משלשת להם את הכוח והאיכות. הם ותיקים ומעולים וללא ספק הם שם חם שאף פעם לא נעלם- אני ממש מצדיע להם!

יש כמובן עוד הרבה שמות אדירים שהייתי ממליץ עליהם. אבל פה סיכמתי את הגיבורים שלי, אלו שממש שינו את חיי ונתנו לי אושר עצום בכישרונם במהלך השנים.

מי הם הגיברים שלכם? אילו טראקים אתם ממליצים?
spring
האם אתם מעוניינים שאני ישקיע גם בחלק 3?
אם כן אז בכיף
אולי יהיו יותר מ-3
romigi
johan gielen & sven vath
משו פה לא מתסדר לי..
לא נראה לי שהשניים עשו איזשהי הפקה ביחד..

תקנו אותי אם אני טועה..
ואני לא רוצה להתחיל למה זה יהיה מלווה בדמעות ודיכאון..

Viber
איך אתה יודע מה הטראק הכי אהוב עליך בכל הזמנים? - אתה כבר לא מסוגל לשמוע אותו מרוב ששמעת אותו מאות פעמים

לכן זה מאוד קשה אבל אם כבר אז אני יבחר את
CHICANE - SALTWATER

בגלל ההרגשה שהוא נתן לי בפעמים הראשונות ששמעתי אותו ולו אני יוסיף גם את

CHICANE - OFFSHORE

בשניק מנגן אותו בהופעות חיות
אנרגיה מטורפת

אבל באמת שיש עשרות טראקים שנמצאים אצלי בתיקו


אולי ניפתח טר'ד טופ100 כמו שהיה במיוזיק דיסקאשן?
;)
KrazyDJs
Veracocha - Carte Blanche

אחד מקטעי האפליפטינג היותר טובים שיצא לי לשמוע ושהכניסו אותי לתחום ולפורום הזה...

Underworld - Born Slippy

רק ההתחלה בוא עושה חשק כזה להירגע, סתלבט, פשוט קטע נוסטלגי אדיר..

Dumonde - God Music

וואו...לאיזה ימים זה מחזיר אותי, הארד לפנים :) לא מכיר אנשים שלא אהבו את הקטע הזה...
Let the music be your only god, god, god :eyespop:

Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden's Love From Humboldt Mix)

לא זוכר מי המליץ על זה בפעם הראשונה שרק הצטרפתי לפה, נראה לי זה היה מוש, אבל זה אחד הקטעים. נראה לי שפה זה גבריאל ודרזדן במיטבם, תענוג.
איזה ווקאל...:p

Sphongle - Dorset Perception

איפה מיכאל שיצדיק אותי ? :toothless
איזה גיטרותתת אינעל העולםםם...שפונגל, מלכים פשוט...

אחח איזה חשק זה עשה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement