|
[16-06-2007] Intuition Sessions CD Release Party - Studio 80, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
| ben zeker ook van de partij zag dit feeste je al op zijn hyves staan en eindelijk eens een keer in amsterdam zal wel druk worden met al die toeristen !! |
|
|
| Siesta |
| lol mdj 8 uur solo, hoezo armin wannabe :p |
|
|
| Spliph |
| wordt zeker n top feestje ! =) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
lol mdj 8 uur solo, hoezo armin wannabe :p |
mwoah ik zie een house-dj het nog niet doen... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
donderdag bij ASOT 300 party bedacht ik me in 1 keer, terwijl Menno aan het draaien was, dat ik nog helemaal geen kaartje had besteld.
Alsnog gedaan gisteren :eyespop:
Dus nu ben ik echt van de partij :crazy: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Muppy
mwoah ik zie een house-dj het nog niet doen... |
idd danny tenaglia gaat meestal voor de 12 uur.. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
idd danny tenaglia gaat meestal voor de 12 uur.. |
mwahaha touche
zijn genoeg house/techno/minimal/prog djs die 8 uur of langer kunnen doen |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
mwahaha touche
zijn genoeg house/techno/minimal/prog djs die 8 uur of langer kunnen doen |
kunnen = wat anders dan echt doen...maar ik had het meer over de hitjes-house-dj's a la roog en erick e etc.
:o |
|
|
| basvh |
zo even snel uit de bol:
Richie Hawtin laatst nog 7 uur.
Carl Cox die vaak lange sets draait.
Kerri Chandler
Danny Howells
Sander Kleinenberg laatst 6 uur geloof ik.
Sasha & Diggers |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
zo even snel uit de bol:
Richie Hawtin laatst nog 7 uur.
Carl Cox die vaak lange sets draait.
|
House? Ik zou dit meer Techno willen noemen...al kan je natuurlijk alles onder 'house' plaatsen. Maar om even af te wijken van het hokjes-denken, het ging mij er om dat met name in de house-scene (denk aan: sneakerz, rush etc) korte dj-sets vaker voorkomen... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Muppy
House? Ik zou dit meer Techno willen noemen...al kan je natuurlijk alles onder 'house' plaatsen. Maar om even af te wijken van het hokjes-denken, het ging mij er om dat met name in de house-scene (denk aan: sneakerz, rush etc) korte dj-sets vaker voorkomen... |
ja maar het publiek wil daar ook korte setjes met veel hitjes. Heeft geen zin om een lange solo zet te doen. Alhoewel vorig jaar draaide erick e nog lange soloset in de cruiseterminal te rotterdam. het kan dus wel |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
ja maar het publiek wil daar ook korte setjes met veel hitjes. Heeft geen zin om een lange solo zet te doen. Alhoewel vorig jaar draaide erick e nog lange soloset in de cruiseterminal te rotterdam. het kan dus wel |
dat ben ik idd met je eens:) het lijkt me als dj zijnde echt verschrikkelijk om elke keer die korte setjes met hitjes te moeten draaien.snap niet dat ze dan wat vaker voor de langere sets gaan...
maar nu weer on-topic:D |
|
|
|
|