return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
[16-06-2007] Intuition Sessions CD Release Party - Studio 80, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
Botol&Cebok
ben zeker ook van de partij zag dit feeste je al op zijn hyves staan en eindelijk eens een keer in amsterdam zal wel druk worden met al die toeristen !!
Siesta
lol mdj 8 uur solo, hoezo armin wannabe :p
Spliph
wordt zeker n top feestje ! =)
Muppy
quote:
Originally posted by Siesta
lol mdj 8 uur solo, hoezo armin wannabe :p

mwoah ik zie een house-dj het nog niet doen...
Ouwe Dwaas
donderdag bij ASOT 300 party bedacht ik me in 1 keer, terwijl Menno aan het draaien was, dat ik nog helemaal geen kaartje had besteld.
Alsnog gedaan gisteren :eyespop:

Dus nu ben ik echt van de partij :crazy:
magrec
quote:
Originally posted by Muppy
mwoah ik zie een house-dj het nog niet doen...

idd danny tenaglia gaat meestal voor de 12 uur..
basvh
quote:
Originally posted by magrec
idd danny tenaglia gaat meestal voor de 12 uur..

mwahaha touche

zijn genoeg house/techno/minimal/prog djs die 8 uur of langer kunnen doen
Muppy
quote:
Originally posted by basvh
mwahaha touche

zijn genoeg house/techno/minimal/prog djs die 8 uur of langer kunnen doen

kunnen = wat anders dan echt doen...maar ik had het meer over de hitjes-house-dj's a la roog en erick e etc.

:o
basvh
zo even snel uit de bol:

Richie Hawtin laatst nog 7 uur.
Carl Cox die vaak lange sets draait.
Kerri Chandler
Danny Howells
Sander Kleinenberg laatst 6 uur geloof ik.
Sasha & Diggers
Muppy
quote:
zo even snel uit de bol:

Richie Hawtin laatst nog 7 uur.
Carl Cox die vaak lange sets draait.

House? Ik zou dit meer Techno willen noemen...al kan je natuurlijk alles onder 'house' plaatsen. Maar om even af te wijken van het hokjes-denken, het ging mij er om dat met name in de house-scene (denk aan: sneakerz, rush etc) korte dj-sets vaker voorkomen...

basvh
quote:
Originally posted by Muppy
House? Ik zou dit meer Techno willen noemen...al kan je natuurlijk alles onder 'house' plaatsen. Maar om even af te wijken van het hokjes-denken, het ging mij er om dat met name in de house-scene (denk aan: sneakerz, rush etc) korte dj-sets vaker voorkomen...

ja maar het publiek wil daar ook korte setjes met veel hitjes. Heeft geen zin om een lange solo zet te doen. Alhoewel vorig jaar draaide erick e nog lange soloset in de cruiseterminal te rotterdam. het kan dus wel
Muppy
quote:
ja maar het publiek wil daar ook korte setjes met veel hitjes. Heeft geen zin om een lange solo zet te doen. Alhoewel vorig jaar draaide erick e nog lange soloset in de cruiseterminal te rotterdam. het kan dus wel

dat ben ik idd met je eens:) het lijkt me als dj zijnde echt verschrikkelijk om elke keer die korte setjes met hitjes te moeten draaien.snap niet dat ze dan wat vaker voor de langere sets gaan...

maar nu weer on-topic:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement