|
[16-06-2007] Intuition Sessions CD Release Party - Studio 80, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Muppy
dat ben ik idd met je eens:) het lijkt me als dj zijnde echt verschrikkelijk om elke keer die korte setjes met hitjes te moeten draaien.snap niet dat ze dan wat vaker voor de langere sets gaan...
|
zo kan je op een avond 4 gigs doen, capiche. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
zo kan je op een avond 4 gigs doen, capiche. |
it's all about the money...dan is het dus een keuze: ga je voor de muziek of voor het geld:stongue: |
|
|
| Botol&Cebok |
| kan k me kaartjes alleen bestellen op intituin site..? of oo kticketobx of iets dergelijks |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
kan k me kaartjes alleen bestellen op intituin site..? of oo kticketobx of iets dergelijks |
alleen op Intuition site zover ik het weet.
anders moet je even zoeken bij Ticketbox naar het event ;) |
|
|
| Botol&Cebok |
| nou ik krijg 14 juni me euitslag van me examens als k slaag ga i kernaar toe |
|
|
| Spliph |
| zal gezellig worden!! :) |
|
|
| Ghazala |
Tried to read this, but I give up :D
Will be at the party for sure; can't wait! Only one week left, yeah :toocool: |
|
|
| Muppy |
Disc 1
1 Orkidea ft. Marc Mitchell - Eternal Love
2. Mulika - Escalate
3. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Fall To Pieces
4. Yarune - Airballoon (A Dreamer's Guide)
5. El Cortez - Desert Rose
6. Myth - Sjamaan
7. Menno de Jong - Nolthando
8. First State - Evergreen
9. MLV - Love Planet
10. Kimito Lopez - Sub Runner
11. Menno de Jong ft. Re:locate - Solid State
12. Leon Bolier ft. Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
13. Cliff Coenraad - Manjula
14. Whirloop - Cirrus Station
Disc 2
1. Jonas Steur - Castamara
2. Jonas Steur - Silent Waves
3. Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub)
4. Menno de Jong - Tundra (Original Mix)
5. Menno de Jong - Tundra (Mark Otten Remix)
6. Airbase - Escape
7. Airbase - For The Fallen
8. Fable - Above
9. Fable - Nightshift
10. Fable - Nightshift (Re:Locate Remix) |
|
|
| MaGiK54 |
| Kom misschien ook wel ff buurten, tijd geleden dat ik de TA-crew heb gezien, wordt wel weer eens tijd lijkt mij zo.....:o |
|
|
| Ouwe Dwaas |
degene die het leuk vinden:
om 21:00u is er een gathering in de bar naast de Escape aan de rechterkant.
en ik las op het Menno de Jong forum, dat alle sets worden opgenomen :toocool: |
|
|
| Spliph |
| hmmm moet nog het een en ander doen, weet bijna zeker dat ik er niet om 9u ben ;) maarre tot vanaaf? =) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Spliph
hmmm moet nog het een en ander doen, weet bijna zeker dat ik er niet om 9u ben ;) maarre tot vanaaf? =) |
ok. wie weet tot vanaaf :)
het is geen grote club wat ik begrepen hebt, dus de kans is groter dat je elkaar tegenkomt. |
|
|
|
|