|
[16-06-2007] Intuition Sessions CD Release Party - Studio 80, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| Boel veel zin ! :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Verslag komt later.
Maar 1 ding kan zeggen: MENNO WAS MAGIK!!!
Ja ik weet het, dat woord Magik, maar hij was dat gewoon.
8 uur lang gezweefd, geen enkel moment dat Menno mindere tracks draaiden en dan de laatste paar uur afsluiten met de allervetste klassiekers OMG
Ik ga ff lekker tot rust komen, douchen enzo.
De cd opzetten en even nagenieten.
Ik begreep van Menno dat volgende week de sets beschikbaar zullen zijn
Kan niet wachten!!!!!
MENNO: JE WAS TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De allerbeste avond en set die ik van jou ooit hebt meegemaakt |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Verslag komt later.
Maar 1 ding kan zeggen: MENNO WAS MAGIK!!!
Ja ik weet het, dat woord Magik, maar hij was dat gewoon.
8 uur lang gezweefd, geen enkel moment dat Menno mindere tracks draaiden en dan de laatste paar uur afsluiten met de allervetste klassiekers OMG
Ik ga ff lekker tot rust komen, douchen enzo.
De cd opzetten en even nagenieten.
Ik begreep van Menno dat volgende week de sets beschikbaar zullen zijn
Kan niet wachten!!!!!
MENNO: JE WAS TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De allerbeste avond en set die ik van jou ooit hebt meegemaakt |
+1, nix meer toe te voegen ;) |
|
|
| Asperge |
| Ik kon er helaas niet bijzijn maar ik kan niet wachten tot de set beschikbaar komt, ik ben benieuwd!:D |
|
|
| Siesta |
http://i159.photobucket.com/albums/t156/nz-fan/Menno%20de%20Jong%20CD%20Release%20Party/DSCN0803.jpg
ha ha galen ouwe playboy! :p |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Ik heb ontzettend genoten en toch heel stiekem meer genoten dan bij Tijs 2 weken geleden.
Menno's set was echt ongelooflijk goed, je kon echt geen minuut stilstaan, want Menno kreeg het echt voor elkaar om iedereen constant te laten dansen in die behoorlijk sauna tent (1 airco kapot), maar niemand die er minder om ging dansen.
Het geluid in de kleine Studio80 was echt GEWELDIG
Dus alweer meer redenen voor een geslaagd feestje.
De volgende reden: De lasers die waren ook geweldig.
Andere reden: De enorme overweldigende geweldige sfeer.
Heerlijk om weer eens ergens te zijn, waar ook echt iedereen voor de muziek komt en wilt genieten van een onvergetelijke avond, ik heb geen 1 persoon meegemaakt die irritant was.
Dat zijn avonden die ik vaker wilt beleven.
En al helemaal voor maar 10 euro
En dan bij de uitgang kregen we, gesigneerd en al, de cd GRATIS waarvoor de releaseparty was.
Gisteren lekker geluisterd en wat luistert die lekker weg zeg.
Ik kan echt niet wachten op alle sets beschikbaar die beschikbaar komen, vooral die van Menno's 8 uurs set!!!
Kunnen we lekker alles opnieuw beleven.
Ik heb op Party Flock wat foto's geplaatst
OUWE DWAAS' PARTY FLOCK ALBUM: INTUITION CD RELEASE PARTY
Natuurlijk zijn er altijd die hards die elke track kunnen ID-en.
Hieronder een lijstje, niet compleet en niet in chronologische volgorde, wat Menno afgelopen zaterdag draaide:
01. Ralphie B - Massive
02. Solar Stone - Solarcoaster
03. Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise
04. Airbase - Medusa
05. Mulika - Escalate
06. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Fall To Pieces
07. El Cortez - Desert Rose
08. Myth - Sjamaan
09. Menno de Jong - Nolthando
10. First State - Evergreen
11. MLV - Love Planet
12. Kimito Lopez - Sub Runner
13. Leon Bolier ft. Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
14. Fable - Above
15. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
16. Push - Universal Nation
17. Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Light The Sidechain Mix)
18. Chris Lake ft. Emma Hewitt - Carry Me Away
19. Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix)
20. Marcel Woods - Lemon Tree
21. Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1)
22. Wamdue Project - King Of My Castle (Sander Van Doorn Remix)
23. Markus Schössow - Mr White
24. Rex Mundi vs. Ronski Speed - The Perspective Space (Markus Schulz Mash-Up)
25. Filo & Peri ft. Eric Lumiere - Anthem (Nic Chagall Remix)
26. Deadmau5 & Glenn Morrison - Contact
27. Orjan - Arctic Globe
28. Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
29. Roland Klinkenberg ft. DJ Remy - Mexico Can Wait
30. Barber Samuel - Adagio For Strings (William Orbit's Remix)
31. The Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durand Remix)
32. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
33. Arctic Quest - Strings & Guitars
34. Duderstadt ft. Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Remix)
35. OceanLab ft. Justine Suissa - Satellite
36. Lange vs. Gareth Emery - Another You, Another Me
37. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Rafael Frost Remix?)
38. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden remix)
39. Coldplay - Fix You (Strachan Remix?)
40. Ferry Corsten - Beautiful (Extended Mix)
41. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
42. Armin van Buuren & Ferry Corsten - Exhale
43. Mark Otten vs. Carrie Skipper - Time Is Serene (Armin van Buuren Mashup)
??? Remo Con – Cold Front (Bart Claessen Remix) ??? |
|
|
| Asperge |
| Dat ziet er zeer apetijtelijk uit:eyespop: Kom maar door met die set zeg ik:D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Asperge
Dat ziet er zeer apetijtelijk uit:eyespop: Kom maar door met die set zeg ik:D |
ja die set was zeer :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
Eind van de week las ik net op het forum van MdJ dat de set beschikbaar is :eyespop: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Siesta
ha ha galen ouwe playboy! :p |
BroerTJE Behr heeft zich toch netjes gedragen heur! :o Zelfs toen-ie knetter lam was zoals we wel van m gewend zijn :toothless |
|
|
| Spliph |
ha ouwe dwaas, heb ik je weer eens misgelopen... ;);)
heb me zeker vermaakt... jamemer dat vrienden die ik meegomen had niet zulke music-lovers zijn ;) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Spliph
ha ouwe dwaas, heb ik je weer eens misgelopen... ;);)
heb me zeker vermaakt... jamemer dat vrienden die ik meegomen had niet zulke music-lovers zijn ;) |
ja je hebt me weer misgelopen, maar eigenlijk heb ik jou ook misgelopen.
Ik had nog ff vantevoren naar foto's gekeken van sommigen hier op TA/Party Flock/etc
Maar toen het feest eenmaal was begonnen was ik 80% alweer vergeten.
Sommigen zaten me wel aan te kijken van: ik ken je ergens van, maar kan het niet plaatsen.
Is wel jammer ja dat je vrienden niet zo zijn als jij: music lovers.
Tot een volgende feestje dan maar :D |
|
|
|
|