|
[16-06-2007] Intuition Sessions CD Release Party - Studio 80, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| HARDcase |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
tracklist | + System F feat. Armin van Buuren - Exhale :)
edit: en ook Re:Locate feat. Menno de Jong - Spirit. Daar ben ik echt zo hard op losgegaan :D
Heb zelf ook erg genoten van Menno's set. Ben ook meerdere keren in de tweede zaal geweest (voor de afwisseling en vooral voor relatief frisse lucht, wat een sauna in de hoofdzaal zeg :eyes: ) en daar werd ook prima gedraaid. Vooral Eelke Kleijn en Fine Taste draaiden echt top.
Enige minpunt was de muziek die Menno tussen 5 uur en half 6 draaiden, eentonige techtrance. Gelukkig kwam die daarna weer met klassiekers aan, wat dat mindere half uurtje weer helemaal goedmaakte :D |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by HARDcase
+ System F feat. Armin van Buuren - Exhale :)
edit: en ook Re:Locate feat. Menno de Jong - Spirit. Daar ben ik echt zo hard op losgegaan :D
Heb zelf ook erg genoten van Menno's set. Ben ook meerdere keren in de tweede zaal geweest (voor de afwisseling en vooral voor relatief frisse lucht, wat een sauna in de hoofdzaal zeg :eyes: ) en daar werd ook prima gedraaid. Vooral Eelke Kleijn en Fine Taste draaiden echt top.
Enige minpunt was de muziek die Menno tussen 5 uur en half 6 draaiden, eentonige techtrance. Gelukkig kwam die daarna weer met klassiekers aan, wat dat mindere half uurtje weer helemaal goedmaakte :D |
hmjah ook Iio - Rapture (Armin van Buuren remix), maar dat heb ik ook al op menno forum gezegd :P |
|
|
| @win |
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
Fijn om te zien dat hij die nog draait! Zal wel onnoemlijk hard los zijn gegaan toen! :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by @win
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
Fijn om te zien dat hij die nog draait! Zal wel onnoemlijk hard los zijn gegaan toen! :toothless |
Filmpje :toothless |
|
|
| Botol&Cebok |
| jammer dat het zo rustig was bij cliff want hij draaide wel vet beter dan menno |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
jammer dat het zo rustig was bij cliff want hij draaide wel vet beter dan menno |
Cliff draaide idd errug lekker! Al denk ik dat de meeste mensen die in Area1 stonden toch echt voor Menno en trance naar het feest waren gekomen. ;) Cliff draait gewoonweg minder mainstream stuff en meer (minimal) techno en daar moet je van houden :D |
|
|
| Cyberjoi |
Vond het feestje wel top. Alleen die hitte in zaal 1.....:confused:
Maar in zaal 2 was het prima te vertoeven.
Dat was in het begin wel jammer, later ben ik wel naar zaal 1 gegaan. Maar toen draaide Menno iets teveel tech trance, dat was wel jammer. |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Loraine
De eerste: "Joris Voorn - Incident" heb ik Cliff veel vaker horen draaien ;)
Cliff @ Exclaim! @ the sea |
o ja ik ga niet zo vaak naar feestjes ben nog te jong maarhoorde hem toevallig op die set in polen |
|
|
|
|