|
Nieuwe Vette Releases (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
weet iemand trouwens of die playlists van van diepens eerste uur nog ergens neer worden gezet? want op die nieuw site kan ik ze nergens vinden
thx
later
michiel |
|
|
| TranceFool |
zeer relaxed....meesterlijk :)
Shane-Its_Too_Late_To_Turn__AvB_Remixes-Promo_Vinyl-2002-TGX
Wooeeii nieuwe Boca is ook errug vet zegh :D
Boca-Play_With_Me-Vinyl-2002-SND |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ZOu het dan niet eerder zo zijn dat jij contact met hen opneemt? :) |
hehe met wie dan? ik zie iedereen hier releases posten! maar goed ik ben al bezig petrus te contacten! |
|
|
| TranceFool |
| Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
|
|
| ScuL |
*rolrol*.. :crazy:
hmm er gebeurt nog niets? :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
nouwwww, eigenlijk wel ghehehehe:toothless :eyespop: :D :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
hehe met wie dan? ik zie iedereen hier releases posten! maar goed ik ben al bezig petrus te contacten! |
Ja, maar verwacht maar niet te veel van mij. Luiste maar goed wat TranceFool hierboven zei! |
|
|
| Optimus |
| ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen...:stongue: :eyes: :wtf: :crazy: :tongue2 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen...:stongue: :eyes: :wtf: :crazy: :tongue2 |
[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode] |
|
|
| Ding Chavez |
Seraque-My_Dreams-Vinyl-2002-SND
De b-kant is nix (3AM mix) maar het origineel blijft heeeelemaal geweldig :) Wel bekend uit Armin z'n show dacht ik zo.
GreetZ, DC |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
daar benk mee bezig hehe
ik weet echt wel dat jullie niet zomaar die adressen gaan geven(heb al zoveel mensen geprobeerd, allemaal van die antwoorden private ftp, mag ik verder niks over zeggen) maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
HOER!
:D |
|
|
|
|