return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Nieuwe Vette Releases (pg. 12)
View this Thread in Original format
michiel
weet iemand trouwens of die playlists van van diepens eerste uur nog ergens neer worden gezet? want op die nieuw site kan ik ze nergens vinden
thx

later

michiel
TranceFool
zeer relaxed....meesterlijk :)

Shane-Its_Too_Late_To_Turn__AvB_Remixes-Promo_Vinyl-2002-TGX


Wooeeii nieuwe Boca is ook errug vet zegh :D

Boca-Play_With_Me-Vinyl-2002-SND
kreischer2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus


ZOu het dan niet eerder zo zijn dat jij contact met hen opneemt? :)


hehe met wie dan? ik zie iedereen hier releases posten! maar goed ik ben al bezig petrus te contacten!
TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen
ScuL
*rolrol*.. :crazy:
hmm er gebeurt nog niets? :rolleyes:
Optimus
quote:
Originally posted by TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen


nouwwww, eigenlijk wel ghehehehe:toothless :eyespop: :D :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by kreischer2000


hehe met wie dan? ik zie iedereen hier releases posten! maar goed ik ben al bezig petrus te contacten!


Ja, maar verwacht maar niet te veel van mij. Luiste maar goed wat TranceFool hierboven zei!
Optimus
ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen...:stongue: :eyes: :wtf: :crazy: :tongue2
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus
ik heb ook welus een PM gehad van een NL TA. Vroeg die of ik ftptjes voor hem had en of ik accountjes kon regelen...:stongue: :eyes: :wtf: :crazy: :tongue2


[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode]
Ding Chavez
Seraque-My_Dreams-Vinyl-2002-SND

De b-kant is nix (3AM mix) maar het origineel blijft heeeelemaal geweldig :) Wel bekend uit Armin z'n show dacht ik zo.

GreetZ, DC

kreischer2000
quote:
Originally posted by TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen



daar benk mee bezig hehe

ik weet echt wel dat jullie niet zomaar die adressen gaan geven(heb al zoveel mensen geprobeerd, allemaal van die antwoorden private ftp, mag ik verder niks over zeggen) maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen
TimeportE
quote:
Originally posted by kreischer2000
maar ik zou toch wel eens een beetje vette releases willen krijgen hehe en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen

HOER!


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement