return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Nieuwe Vette Releases (pg. 14)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by ahp2002
ok iedereen gaat me vast uitlachen, maar ik vind de fire & ice remix van dance nation - dance echt een superhot single op dit moment!!!

ik vinnem ook wel erg lekker hor :)
moogwai
01-syntone-cant_believe_it__silverblue_remix-vinyl-pow
01-en-motion-getting_away_with_it__thrillseekers_instrumental_mix-promo_vinyl-pow

woeeiii.... :)
TimeportE
VA-In_Trance_We_Trust_007-Mixed_by_DJ_Misja_Helsloot-CD-2002-???
The_Chemical_Brothers_-_Come_With_Us_(H-Foundation_Remix)-Vinyl-2002-???
En-Motion-Getting_Away_With_It__Incl_Thrillseekers_Remix-Promo_Vinyl-2002-???
Syntone-Cant_Believe_It__Incl_Silverblue_Remix-Vinyl-2002-???
Mat_Silver_Vs_Tony_Burt-Teardrops__Incl_SHOKK_Remix-Promo_Vinyl-2002-???

heb helaas nog niet die release van boca kunnen vinden, wel jammer want miama (biscayne remix) was l33t!!!
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE

heb helaas nog niet die release van boca kunnen vinden, wel jammer want miama (biscayne remix) was l33t!!!



ik vind de nieuwe Boca niet echt denderend...

quote:

Boca-Play_With_Me-Vinyl-2002-SND

01-boca-play_with_me__bellfire_mix-snd
02-boca-play_with_me__balls_mix-snd


Altitude-Altitude-CDS-UK-2002-DS

die is wel VET!!! SHOKK REMIX!!

Steve_Morley-Reincarnations_Reincarnated-Promo_Vinyl-2002-POW

ook super, jamx and de leon remix :D
!_PeTrUs_!
TEQNOLOGY
@ Heineken Music Hall - Amsterdam, NL

23 February 2002

=========================================

01. Marco Bailey ............. 49:16
02. Terence Fixmer (Live) .... 46:04
03. Luke Slater .............. 94:23
04. Cari Lekebusch ........... 89:04
05. Chris Liebing ............ 109:43
06. Miss Djax ................ 86:37

-----------------------------------------
TOTAL LENGTH : 07hrs 55mins 07secs
-----------------------------------------

Ik krijg ze nu eindelijk binnen!!!!!!!!!!!!!!!

Sommige KUT kwaliteit andere beter
maar alles dus opgenomen via microfoon,als je er geweest bent is het een leuk aandenken zegmaar!
New Wave
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
TEQNOLOGY
@ Heineken Music Hall - Amsterdam, NL

23 February 2002

=========================================

01. Marco Bailey ............. 49:16
02. Terence Fixmer (Live) .... 46:04
03. Luke Slater .............. 94:23
04. Cari Lekebusch ........... 89:04
05. Chris Liebing ............ 109:43
06. Miss Djax ................ 86:37

-----------------------------------------
TOTAL LENGTH : 07hrs 55mins 07secs
-----------------------------------------

Ik krijg ze nu eindelijk binnen!!!!!!!!!!!!!!!

Sommige KUT kwaliteit andere beter
maar alles dus opgenomen via microfoon,als je er geweest bent is het een leuk aandenken zegmaar!



wow wat de hoer, hey, ken jij mij misschien die Cari Lekebusch fixen, hij is THA techno DJ (voor mij dan )
!_PeTrUs_!
Jaja....

Syntone-Cant_Believe_It__Incl_Silverblue_Remix-Vinyl-2002
En-Motion-Getting_Away_With_It__Incl_Thrillseekers_Remix-Promo_Vinyl-2002
Arome-Hands_Up-Vinyl-2002

met:

01_arome-hands_up__dj_scot_project_rmx

Altijd goed dus!
!_PeTrUs_!
ALS JE RELS POST GRAAG DE RELEASEGROUP WEGLATEN!!!!!
Optimus
verplicht door Swamper?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus
verplicht door Swamper?


Nee, door mij.

Had vanaf day 1 al gemoeten maar goed...

En ben ik nu MOD en vind het verstandiger als dat soort dingen ff verwijderd worden.

En het waarom is wel duidelijk dacht ik!

serialkillah
ff een opmerking....


threads zoals deze worden in principe altijd aangevuld (want als het goed is blijven er nieuwe releases komen).
Is het niet makkelijker om elke maand zo'n thread te maken??? bv nieuwe releases mei, nieuwe releases juni, ect.

Dan blijft het wat overzichtelijker en krijg je geen thread met 66 pagina's.
TimeportE
quote:
Originally posted by serialkillah
ff een opmerking....


threads zoals deze worden in principe altijd aangevuld (want als het goed is blijven er nieuwe releases komen).
Is het niet makkelijker om elke maand zo'n thread te maken??? bv nieuwe releases mei, nieuwe releases juni, ect.

Dan blijft het wat overzichtelijker en krijg je geen thread met 66 pagina's.

nee vin ik nie, als je bent aangemeld bij deze thread krijg je iedere keer dat iemand een nieuwe rel post een emailtje (als dat aanstaat) en das juist fijn.. iedere keer een nieuwe thread maken is juist irri IMO..
en petrus ik zal eff mijn posts editen (degene waar dat nog kan).. was het helemaal vergeten, goed dat je het zegt!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement