|
Nieuwe Vette Releases (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
en ja daar wil ik best wel wat voor terug doen |
Als je een hdd wil sponsoren (80gig, 7200rpm maxtor 133 ata of meer gig :)) dan moet je me maar ff contacten en valt er wel iets te regelen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
HOER!
:D |
in de zin van bestanden delen en uploaden |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
precies!
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Als je een hdd wil sponsoren (80gig, 7200rpm maxtor 133 ata of meer gig :)) dan moet je me maar ff contacten en valt er wel iets te regelen
Greetz,
Glaniskanis |
tssss... :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kreischer....je kan wel iedereen PM's gaan lopen sturen maar je denkt toch niet dat wij jou zo maar ff een adresje geven waar je de nieuwste traxx vandaan haalt??!?!:rolleyes: ...in dat wereldje moet je gewoon een beetje inrollen |
Niet alleen inrollen, je moet meestal ook wat te bieden hebben, zoals Glanis al aangeeft.
Of je moet gewoon de goede mensen kennen...
Maar in ieder geval is er hier niemand die echt happig is om mensen zomaar wat releases te geven.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Of je moet gewoon de goede mensen kennen...
|
die kenk dus nie :(
| quote: |
Maar in ieder geval is er hier niemand die echt happig is om mensen zomaar wat releases te geven.
Greetz,
SnuggLe |
dat heb ik gemerkt, maar dat vind ik ook logisch voor wat hoort wat! daarom wil ook bes wel uploaden/sharen! |
|
|
| Joost008 |
Ech net zo zwaar RELAXED
Energy_52-Cafe_Del_Mar__Marco_V_Remix-Vinyl-2002 :crazy:
Alfred_J_Kwak_-_Ik_Ben_Vandaag_Zo_Vrolijk-Promo_CDM-2002 :eyes::eyes::eyes: w00000t
b1-tj-mellow_claps_remixes__yakooza_club_mix-vinyl.mp3 is ook nog wel donders nummertie |
|
|
| Menno |
Eindelijk ITWT 7 by Misja Helsoot, zwaar relaxte cd.
1. midway - monkey forest
2. mesh - persuasion
3. scott mac & drax - angel (orginal mix)
4. tangled universe - message from the universe
5. dj ton tb - future voices
6. bradski & jenski - hardbeat (humate remix)
7. antarctica - lazarev (steve's mainfloor mix)
8. firewall - reflections
9. green martian - end of the earth
10. cape town - x-tension
11. 2 times eleven - bmx
12. shadow feat. mel - eternity (gary d. out of space mix)
13. three drives - carrera 2
14. en-motion - getting away with it
15. misja helsloot - first second (ralphie b. remix)
16. roland k. - elixir
17. dj tiësto - in my memory (airwave remix) |
|
|
| TimeportE |
Prefecto-Anything_For_Love-Vinyl-2002-???
ze hebben we een oud nummer minder goed gemaakt..
meatloaf's original versie was 20x beter.. beetje jammer dit |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Menno
Eindelijk ITWT 7 by Misja Helsoot, zwaar relaxte cd.
1. midway - monkey forest
2. mesh - persuasion
3. scott mac & drax - angel (orginal mix)
4. tangled universe - message from the universe
5. dj ton tb - future voices
6. bradski & jenski - hardbeat (humate remix)
7. antarctica - lazarev (steve's mainfloor mix)
8. firewall - reflections
9. green martian - end of the earth
10. cape town - x-tension
11. 2 times eleven - bmx
12. shadow feat. mel - eternity (gary d. out of space mix)
13. three drives - carrera 2
14. en-motion - getting away with it
15. misja helsloot - first second (ralphie b. remix)
16. roland k. - elixir
17. dj tiësto - in my memory (airwave remix) |
Inderdaad een lekker cdtje maar ik vind deze beter:
VA-Armin_Van_Buuren_004_Transparance-2CD-2002-??? |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Inderdaad een lekker cdtje maar ik vind deze beter:
VA-Armin_Van_Buuren_004_Transparance-2CD-2002-??? |
Hmm, idd wel goed. Maar al die nummers heeft hij al in zijn shows gedraaid dus dit is een overbodige cd voor mij :D |
|
|
| kreischer2000 |
| ja das waar maar goed een cd is toch anders dan zijn shows |
|
|
| ahp2002 |
ok iedereen gaat me vast uitlachen, maar ik vind de fire & ice remix van dance nation - dance echt een superhot single op dit moment!!!
net als lighthouse family - happy (ferry corsten remix)
iedereen zeikt op die nummers maar ik vind ze goed
lekker puh :D |
|
|
|
|