|
Nieuwe Vette Releases (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mja, en dan hebben we nog:
Signum-Cura_Me-Promo_Vinyl-2002 <<===MASTA!!
Unknown_Artist-Josephine_2002-Vinyl-2002 <<=== SWEET!! (#2) |
Unknown_Artist-Josephine_2002-Vinyl-2002 dies wel donders lekker jah
vooral de delerious remixes:) errug goed hoor
Grtz |
|
|
| moogwai |
toch wel 2 collecters items :)
Dj_Tiesto-In_My_Memory__Incl_Airwave_Remix-Vinyl-2002-POW
Flutlicht-The_Dark_Blue_Series_1_to_4-Vinyl-2002-1REAL |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Enkele Vinyl & CDM rips:
Essential_DJ_Team-Bad_Boyz-Retail_Vinyl-2002-SND
CJ_Stone_-_The_Sun_Goes_Down-Promo_CDM-2002-SQ
VA_-_WMC_2002_Black_Hole_Sampler-Promo-2002-EiTheLMP3
Tuneboy-Housenation-Vinyl-2002-SND
Dan wat livesets:
Alle qontact sets behalve Jean ;)
Dj_Astrid-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE
Qontact_Queensnight_2002_-_Judge_Jules_Live-READ_NFO-04-30-2002-DOC
Qontact_Queensnight_2002_-_Marco_V_Live-04-30-2002-DOC
Dave_Seaman-Live_at_Qontact-04-30-2002-TWCLIVE
Yves_de_Ruyter-Live_at_Qontact_04-30-2002-TWCLIVE |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by moogwai
toch wel 2 collecters items :)
Dj_Tiesto-In_My_Memory__Incl_Airwave_Remix-Vinyl-2002-POW
|
Die heb ik ook :D Op vinyl dan he... |
|
|
| LightForce |
Jammer dat deze thread beetje dood is gevallen, haalde hieruit altijd wel leuke releases. Dus hierbij misschien weer nieuw leven inblazen!!
kelli_ali-inferno_high_love_promo-vinyl-2002-pow
Happy_Djs-Happy_People__Incl_CJ_Stone_Remix-Vinyl-2002-SND
Lars_Palmas_-_The_Real_Penetrator-Retail_Vinyl-2002-SQ
DJ_Snowman-And_Then_They_Start_To_Dance__Incl_Dumonde_Remix-Vinyl-2002-SND
Marc_Et_Claude-I_Feel_You__Remixes-2x12-Promo_Vinyl-2002-PULSE-NiR met daarin:
01-marc_et_claude-i_feel_you__wippenberg_remix-pulse.mp3
02-marc_et_claude-i_feel_you__megara_vs_dj_lee_dub-pulse.mp3
03-marc_et_claude-i_feel_you__megara_vs_dj_lee_vocal_mix-pulse.mp3
04-marc_et_claude-i_feel_you__i_love_trance_mix-pulse.mp3
Hoop dan ook dat deze thread nu weer beetje gaat lopen... wacht vol verwachting op de nieuwe releases die jullie erbij zetten. :) |
|
|
| Joost008 |
Hier nog weer wat nieuwe releases
The_Matrix-The_Matrix-Vinyl-2002-SND
VA_-_Shockers_2002-2CD-2002-DOC
Beam_Vs_Cyrus_-_All_Over_the_World__Whitelabel-Vinyl-2002-CiG |
|
|
| murcert |
| ik wil niet dom over komen ofzow, maar hoe werkt dat met die ftp'tjes dan??!! |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by murcert
ik wil niet dom over komen ofzow, maar hoe werkt dat met die ftp'tjes dan??!! |
tis een harde schijf waar je met behulp van FTP toegang tot hebt |
|
|
| murcert |
| en hoe kan ik dat ook gebruiken dan? |
|
|
| Optimus |
| je moet wel toegang tot die ftptjes hebben he? |
|
|
| Evil_E |
Maar hoe kom je binnen het selecte groepje als je geen hoge upload speed hebt en zo niets terug kan doen.
Heb namelijk maar 16 k/s |
|
|
| murcert |
jaaah!!
hoe?!?!
ohja.. ik heb trouwens wel een snelle verbinding en een hoop muziek..gheghe |
|
|
|
|