return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Eurovision 2007
View this Thread in Original format
CygnusX
Naar jaarlijkse traditie weer een Eurovision thread. Ik betwijfel of deze zo populair wordt als die van vorig jaar (+300 replies).

België mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by CygnusX
België mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd :)

ik kijk er al enorm naar uit :toocool:
CygnusX
Hmmm, ik ben niet overtuigd. Maar ik zou er niet van verschieten als we toch nog hoger eindigen dan vorig jaar :D
Real
Who the f*ck cares. :nervous:

Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren één van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet.
The_G0dfather
Welke idioot vertegewoordigt er ons ?
Push2005
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Welke idioot vertegewoordigt er ons ?

Dj F.R.A.N.K.
djcresto
quote:
Originally posted by Real

Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren één van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet.

Ik vond de kwaliteit anders echt wel niet zo slecht. De meeste beste landen tot nu toe zijn door op uitzondering van Slovenië en Turkije. België was niet echt overtuigend. Wel een grappige kerel die zanger :D
MikeVee
HAHAHAHAHAHA :tongue2 weer niet eens de finale :tongue2
Xilver
quote:
Originally posted by Real

+1
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
+1

maak daar maar +2 van. o wat haat ik dat circus.

Loraine
Ik ben verder gaan zappen na de eerste 3-4 optredens van de semi finale. Georgie was zeker niet slecht, verder dus niet gezien...
Eurovisie Songfestival is vooral leuk om in gezelschap van een zooi relnichten te kijken :D Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten :thepirate
Config
lol, ik voel dat dit een plezante thread gaat worden :p
ook al liggen we der al weer uit :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement