|
Eurovision 2007
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Naar jaarlijkse traditie weer een Eurovision thread. Ik betwijfel of deze zo populair wordt als die van vorig jaar (+300 replies).
België mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
België mag dadelijk spelen, ik ben benieuwd :) |
ik kijk er al enorm naar uit :toocool: |
|
|
| CygnusX |
| Hmmm, ik ben niet overtuigd. Maar ik zou er niet van verschieten als we toch nog hoger eindigen dan vorig jaar :D |
|
|
| Real |
Who the f*ck cares. :nervous:
Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren één van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet. |
|
|
| The_G0dfather |
| Welke idioot vertegewoordigt er ons ? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Welke idioot vertegewoordigt er ons ? |
Dj F.R.A.N.K. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Who the f*ck cares. :nervous:
Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren één van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet. |
Ik vond de kwaliteit anders echt wel niet zo slecht. De meeste beste landen tot nu toe zijn door op uitzondering van Slovenië en Turkije. België was niet echt overtuigend. Wel een grappige kerel die zanger :D |
|
|
| MikeVee |
| HAHAHAHAHAHA :tongue2 weer niet eens de finale :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Who the f*ck cares. :nervous:
Die EuroVision klucht is sinds jaaaaren één van de marginaalste muziekevenementen op deze planeet. |
+1 |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
+1 |
maak daar maar +2 van. o wat haat ik dat circus. |
|
|
| Loraine |
Ik ben verder gaan zappen na de eerste 3-4 optredens van de semi finale. Georgie was zeker niet slecht, verder dus niet gezien...
Eurovisie Songfestival is vooral leuk om in gezelschap van een zooi relnichten te kijken :D Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten :thepirate |
|
|
| Config |
lol, ik voel dat dit een plezante thread gaat worden :p
ook al liggen we der al weer uit :p |
|
|
|
|