return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
תכנון הפקות (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
אני אמנם טירון בעסק הזה אך נדרש תכנון מדוקדק.

לא סתם קראתי לת'רד תכנון.

ישנם כמה פרמטרים להצלחה:

א. נכונות האומן להגיע לארץ

ב. יח"נות נכונה לקהל יעד נכון

ג. סגירה מנהלית הכוללת מועדון, אבטחה, פלאיירים וכו'

ד. ספונסר - זו לא מילה גסה, גם לטירונים כמוני.
Glenn-Holmes
מארק אם אפשר להגיד משהו...אני חושב שלהתחיל ליין מסיבה עם חולניק זה לא דבר חכם אלא אם אתה מתכוון להביא מישהו שבאמת יכול ליצור סביבו הייפ...וכאלה אין הרבה בנמצא והתכנון של דבר כזה צראיך להיות הרבה יותר קפדני ולפחות כמה חודשים טובים מראש.
mitre
תאמת גם לי ולעוד חבר שלי יש רעיון לעשות הפקה אך העניין נכנס להקפאה עד שיהיה כסף.

בכל מקרה אמשח לעזור עד כמה שאוכל ועם מה שאוכל. המון בהצלחה!!!
MASTERsplinter
יכול להיות מעניין לקחת דוגמא מהג'אנר הפסיכדלי

לוקיישן באיזה חור עם נוף יפה
ליין אפ של חמישה שישה די ג'ייז

ו300 איש (לשבט גדול) שיבואו על בסיס הזמנה בלעדית

עלויות הפקה קטנות יחסית אבל עם ייחודיות

שווה נסיון.
mitre
בבקשה בלי פסיכודאלי
או רק בסוף שאני אוכל כבר ללכת ולא לחזור
benji904
http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=83 INTUITION SUMMER EVENT 2007

We'd all wish these kinds of parties would be heading our way....maybe one day here too :rolleyes: :gsmile: :tongue3
YoraY
יש פה אנשים כמו אילן ועוזי עם ניסיון על הכתפיים גם לי יש טונה ניסיון אם תצריך עזרה


בעיקרון הדברים שאתה צריך לדאוג להם עכשיו הם:


משהו בסביבות ה100000-50000 שקל השקעה ראשונית
לפחות 2 שותפים שלא טירונים ובאמת מאמינים ורוצים להתקדם איתך הלאה

נכון נשמע קשה\בלתי אפשרי? - זה כדי שתבין +- איפה אתה עומד...


והטיפים שלי בשבילך וזה סוגר לך מעגל מאד רציני בקשר ללהרים פה ליין טראנס...

שתיה חי-נם
שלב טראנס עם פסיכודאלי...
דיג'ייז עם שם
יחצון מטורף


בהצלחה
romigi
quote:
משהו בסביבות ה100000-50000 שקל השקעה ראשונית


תגיד לי על איזה כוכב אתה חי? טוב שלא אמרת תקנה את האומן וזהו.

אפשר לארגן בהרבה פחות דברים שאתה לא מאמין.

עשרת אלפים שקל אתה מרים הפקה מצויינת.
ואל תדבר איתי על להביא את אחד מהטופ 5 של עולם הטראנס כי זה לא ר\יאלי וגם הכסף הזה לא יספיק לך.
DvJ
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
יכול להיות מעניין לקחת דוגמא מהג'אנר הפסיכדלי

לוקיישן באיזה חור עם נוף יפה
ליין אפ של חמישה שישה די ג'ייז

ו300 איש (לשבט גדול) שיבואו על בסיס הזמנה בלעדית

עלויות הפקה קטנות יחסית אבל עם ייחודיות

שווה נסיון.


יכול לבוא בטוב רק שכחת דבר אחד....


מ-ש-ט-ר-ה

לא מחשבנים והורסים הכל....
omergunr
quote:
Originally posted by DvJ
יכול לבוא בטוב רק שכחת דבר אחד....


מ-ש-ט-ר-ה

לא מחשבנים והורסים הכל....


זה לא נכון..
צריך פשוט אישורים...

.A.Y.
quote:
Originally posted by omergunr
זה לא נכון..
צריך פשוט אישורים...


שום אישור
פשוט עושים הפצה מצומצמת וככה זה לא מגיע למשטרה..
אבל אם אתם הולכים על מסיבה אי שם במקום פתוח
לא יגיע שום דיג'יי עם שם גדול (למרות שלא חסרים ישראלים ואני לא מבין למה ישר ללכת על מישהו מחו"ל)
Viperon
מי שאמר שצריך להתמקד בקהל הרוסי אז זה לא ממש נכון כי לקהל הרוסי בזונה היה בהתחלה אחד שניגן מסחרי כזה ראפ והאוס וכל זה
ואז העלו את הטראנס לפעמים פסיכודלי ולפעמים אפטלטינג וכל השטויות האלה.
הטראנס היה בשבילהם בונוס ואם אתם סתם תביאו את מרקו וי ככה סתם בלי איזה מישהו שינגן מסחרי אז הם לא יבואו.
בשביל להביא גם את הקהל הרוסי אתה צריך להיות בקשר עם המפיקים של הזונה כדי שייחצנו את זה בסביבת הקהל שלהם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement