|
תכנון הפקות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
אני אמנם טירון בעסק הזה אך נדרש תכנון מדוקדק.
לא סתם קראתי לת'רד תכנון.
ישנם כמה פרמטרים להצלחה:
א. נכונות האומן להגיע לארץ
ב. יח"נות נכונה לקהל יעד נכון
ג. סגירה מנהלית הכוללת מועדון, אבטחה, פלאיירים וכו'
ד. ספונסר - זו לא מילה גסה, גם לטירונים כמוני. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| מארק אם אפשר להגיד משהו...אני חושב שלהתחיל ליין מסיבה עם חולניק זה לא דבר חכם אלא אם אתה מתכוון להביא מישהו שבאמת יכול ליצור סביבו הייפ...וכאלה אין הרבה בנמצא והתכנון של דבר כזה צראיך להיות הרבה יותר קפדני ולפחות כמה חודשים טובים מראש. |
|
|
| mitre |
תאמת גם לי ולעוד חבר שלי יש רעיון לעשות הפקה אך העניין נכנס להקפאה עד שיהיה כסף.
בכל מקרה אמשח לעזור עד כמה שאוכל ועם מה שאוכל. המון בהצלחה!!! |
|
|
| MASTERsplinter |
יכול להיות מעניין לקחת דוגמא מהג'אנר הפסיכדלי
לוקיישן באיזה חור עם נוף יפה
ליין אפ של חמישה שישה די ג'ייז
ו300 איש (לשבט גדול) שיבואו על בסיס הזמנה בלעדית
עלויות הפקה קטנות יחסית אבל עם ייחודיות
שווה נסיון. |
|
|
| mitre |
בבקשה בלי פסיכודאלי
או רק בסוף שאני אוכל כבר ללכת ולא לחזור |
|
|
| YoraY |
יש פה אנשים כמו אילן ועוזי עם ניסיון על הכתפיים גם לי יש טונה ניסיון אם תצריך עזרה
בעיקרון הדברים שאתה צריך לדאוג להם עכשיו הם:
משהו בסביבות ה100000-50000 שקל השקעה ראשונית
לפחות 2 שותפים שלא טירונים ובאמת מאמינים ורוצים להתקדם איתך הלאה
נכון נשמע קשה\בלתי אפשרי? - זה כדי שתבין +- איפה אתה עומד...
והטיפים שלי בשבילך וזה סוגר לך מעגל מאד רציני בקשר ללהרים פה ליין טראנס...
שתיה חי-נם
שלב טראנס עם פסיכודאלי...
דיג'ייז עם שם
יחצון מטורף
בהצלחה |
|
|
| romigi |
| quote: | | משהו בסביבות ה100000-50000 שקל השקעה ראשונית |
תגיד לי על איזה כוכב אתה חי? טוב שלא אמרת תקנה את האומן וזהו.
אפשר לארגן בהרבה פחות דברים שאתה לא מאמין.
עשרת אלפים שקל אתה מרים הפקה מצויינת.
ואל תדבר איתי על להביא את אחד מהטופ 5 של עולם הטראנס כי זה לא ר\יאלי וגם הכסף הזה לא יספיק לך. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
יכול להיות מעניין לקחת דוגמא מהג'אנר הפסיכדלי
לוקיישן באיזה חור עם נוף יפה
ליין אפ של חמישה שישה די ג'ייז
ו300 איש (לשבט גדול) שיבואו על בסיס הזמנה בלעדית
עלויות הפקה קטנות יחסית אבל עם ייחודיות
שווה נסיון. |
יכול לבוא בטוב רק שכחת דבר אחד....
מ-ש-ט-ר-ה
לא מחשבנים והורסים הכל.... |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by DvJ
יכול לבוא בטוב רק שכחת דבר אחד....
מ-ש-ט-ר-ה
לא מחשבנים והורסים הכל.... |
זה לא נכון..
צריך פשוט אישורים... |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by omergunr
זה לא נכון..
צריך פשוט אישורים... |
שום אישור
פשוט עושים הפצה מצומצמת וככה זה לא מגיע למשטרה..
אבל אם אתם הולכים על מסיבה אי שם במקום פתוח
לא יגיע שום דיג'יי עם שם גדול (למרות שלא חסרים ישראלים ואני לא מבין למה ישר ללכת על מישהו מחו"ל) |
|
|
| Viperon |
מי שאמר שצריך להתמקד בקהל הרוסי אז זה לא ממש נכון כי לקהל הרוסי בזונה היה בהתחלה אחד שניגן מסחרי כזה ראפ והאוס וכל זה
ואז העלו את הטראנס לפעמים פסיכודלי ולפעמים אפטלטינג וכל השטויות האלה.
הטראנס היה בשבילהם בונוס ואם אתם סתם תביאו את מרקו וי ככה סתם בלי איזה מישהו שינגן מסחרי אז הם לא יבואו.
בשביל להביא גם את הקהל הרוסי אתה צריך להיות בקשר עם המפיקים של הזונה כדי שייחצנו את זה בסביבת הקהל שלהם. |
|
|
|
|