|
תכנון הפקות
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
זה בטח נושא שכבר נלעס פה כמה פעמים אבל בכל זאת,
אני יודע שחלק מחברי הפורום הרימו הפקות פה ושם.
אני רוצה לקבל טיפים בהרמת הפקה.
אני שוקל ברצינות להקים חברת הפקות לאירועים בארץ אשר יביאו את מיטב השמות.
לצערי בארץ אין מספיק הפקות ויש שוק שאוהב את הנושא.
אמנם צריך להוציא את האנשים מהבתים וזה לא פשוט אך אני מאמין שזה אפשרי.
מי שיכול לתרום לי מידע מוזמן להגיב בפורום או בפרטי. |
|
|
| black_mammmba |
מידע אין לי הרבה.
אבל אני אשמח לעזור בכל צורה.
גם אם זה בתור יועץ.
כמו כן אני מאחל לך בהצלחה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
רעיונות נולדים לפעמים בשיחות הזויות שכאלה אהה :)
טוב לא חדש לך מארק אבל לדעתי משהו שחייב לקרות בשלב של השיווק (שזה בטח משהו שיהיה אקטואלי רק אחרי שמשתאה חושב עליו יקרום עור וגידים) זה להתבסס על הקהל הרוסי שבוודאי ישמח לליין בסגנון הנ"ל ומי כמוני וכמוך יודעים.
אתה יודע את המספר שלי
;)
יש לנו על מה לדבר |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לצערי בארץ אין מספיק הפקות ויש שוק שאוהב את הנושא. |
אני לא בטוח שיש שוק מספיק גדול לשמות גדולים ורק אם מדובר רק ב
טיאסטו,ארמין,פול ואן דייק וגם אולי פרי
ואם ראית אז השוק באומן לרוב הוא של אנשי שוק
:nervous: |
|
|
| markfeldman |
חברים יקרים,
בהחלט כרגע מדובר ברעיון על הנייר בלבד.
אולם,
כחובב טראנס מושבע וכאדם בוגר אני מעוניין באמת לפתוח בדרך חדשה.
כפי שציין אילן, הקהל הרוסי מאוד אוהב את הסצינה ויכול להיות שזו התשובה בינתיים.
אני אשמח לכל רעיון או ייעוץ וכן להתגייסות של האנשים בפורום לטובת העניין. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חברים יקרים,
בהחלט כרגע מדובר ברעיון על הנייר בלבד.
אולם,
כחובב טראנס מושבע וכאדם בוגר אני מעוניין באמת לפתוח בדרך חדשה.
כפי שציין אילן, הקהל הרוסי מאוד אוהב את הסצינה ויכול להיות שזו התשובה בינתיים.
אני אשמח לכל רעיון או ייעוץ וכן להתגייסות של האנשים בפורום לטובת העניין. |
היה ליין "טורנדו" במועדון
"ZONA"
שהביא שמות גדולים לארץ
עכשיו הם לקחו חופש אחרי 4 שנים ויחזרו בחורף
אולי זה הזמן להיכנס לשוק
יש כתבה בלילה
כתבה |
|
|
| romigi |
אילן יא בוגד.......:whip: :whip: :whip: :whip:
מרק דרך צלחה.. מי יתן ותצליח
(ומי יתן וגם אני אצליח ברעיון שלי) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by romigi
אילן יא בוגד.......:whip: :whip: :whip: :whip:
מרק דרך צלחה.. מי יתן ותצליח
(ומי יתן וגם אני אצליח ברעיון שלי) |
אני בוגד אהה?
יותם הרזידנט לא..?
אז מי בגד ראשון?
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| romigi |
| מי אמר שיהיה רק אחד? אה? אני בהחלט התכונתי לתת לך לסגור.. אבל עכשיו אני אצטרך למצוא מישהו שמנגן גרובים וטק-טק בום..:toothless |
|
|
| uzi |
לתת עיצה, אני מוכן
אחרי שיהיו לך משקיעים שהכסף שלהם כבר על השולחן
וברור להם שהכסף לא בדיוק חוזר
רק אז נתחיל לדבר
יצא לי חרוז ועכשיו אני חייב לזוז :D |
|
|
| Viperon |
קודם כל אתה צריך שיהיה לך כסף משלך ולא לסמוך על אנשים שיבואו וישימו כסף על הפקות טראנס כי אין כאלה לצערנו בארץ.
אם אתה רציני ויש לך כסף אתה מוזמן להשאיר מסנג'ר בפרטי ואני אקשר אותך עם עוד מישהו שרוצה לעשות הפקה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
לי יש דיעה בנושא.
אני חושב שהטראנס נמצא במצב שבו נמצאים סגנונות שרחוקים מהמיינסטרים אפילו זה האלקטרוני
והדבר מחייב משרוצה להתחיל משהו לדעתי להתחיל מקטן במקום שבו בעיקר האחות הפסיכודאלית הגדולה נוהגת להשמע...
כן אני מדבר על הפקה במקום פתוח שבה משכירים ציוד הגברה ומרימים משהו מחתרתי בלוקיישן הזוי כלשהו. |
|
|
|
|