return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
תכנון הפקות (pg. 3)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Originally posted by benji904
http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=83 INTUITION SUMMER EVENT 2007

We'd all wish these kinds of parties would be heading our way....maybe one day here too :rolleyes: :gsmile: :tongue3


זהו יעד שאנחנו בהחלט רוצים להגיע עליו...
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
זה לא נכון..
צריך פשוט אישורים...


איזה אישורים אחי ??
קשה מאוד להשיג אישורים למסיבות טבע בגלל זה הם סוגרים אותם

וA.Y
אם זה יהיה הפצה מצומצמת אז לא עשינו בזה כלום
ולא יהיו רווחים למסיבות הבאות אלא אם כל אחד ישלם מחיר גבוה מאוד בשביל המסיבה...
uzi
quote:
Originally posted by Viperon
מי שאמר שצריך להתמקד בקהל הרוסי אז זה לא ממש נכון כי לקהל הרוסי בזונה היה בהתחלה אחד שניגן מסחרי כזה ראפ והאוס וכל זה
ואז העלו את הטראנס לפעמים פסיכודלי ולפעמים אפטלטינג וכל השטויות האלה.
הטראנס היה בשבילהם בונוס ואם אתם סתם תביאו את מרקו וי ככה סתם בלי איזה מישהו שינגן מסחרי אז הם לא יבואו.
בשביל להביא גם את הקהל הרוסי אתה צריך להיות בקשר עם המפיקים של הזונה כדי שייחצנו את זה בסביבת הקהל שלהם.

אני שמעתי שהמפיקים מהליין בזונה התפרקו.
uzi
quote:
Originally posted by benji904
http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=83 INTUITION SUMMER EVENT 2007

We'd all wish these kinds of parties would be heading our way....maybe one day here too :rolleyes: :gsmile: :tongue3

זה עומד להיות ארוע אדיר!!!!!!!!!!!!!!
uzi
אנשים בבקשה תתעוררו, מסיבות טבע זה לאו דווקא העלויות כמו שזה הסמים.
אתה לא תביא אומן של כמה מאות (או אלפים) של יורו בשביל לנגן ביער.
שלוש מאות איש? חלום יפה, כל ההפקה עלי אם אתה משיג 300 איש!
אם אתה לא מפרסם אני לא מבין איך תביא 300 איש.
מסיבת טבע לא מפרסמים בגדול כי תבוא לך משטרה.
איך תמכור לאנשים כרטיסים אם אין לך כניסה מסודרת.
מה לגבי אבטחה? מה לגבי מס הכנסה? מה לגבי האנשים שלא רוצים לצאת למסיבה ביער? מה לגבי תחבורה ציבורית? ומה לגבי מזג אוויר למסיבה בטבע?
תסלחו לי, מסיבת טבע אתה תשאיר לאלה שרוצים להתמסטל בשקט.
uzi
quote:
Originally posted by YoraY
משהו בסביבות ה100000-50000 שקל השקעה ראשונית

יוראי, מעט התבלבלת... בכסף הזה וטיפה קשרים אתה מביא את ארמין להופעה במקום מכובד.
romigi
quote:
אנשים בבקשה תתעוררו, מסיבות טבע זה לאו דווקא העלויות כמו שזה הסמים.
אתה לא תביא אומן של כמה מאות (או אלפים) של יורו בשביל לנגן ביער.
שלוש מאות איש? חלום יפה, כל ההפקה עלי אם אתה משיג 300 איש!
אם אתה לא מפרסם אני לא מבין איך תביא 300 איש.
מסיבת טבע לא מפרסמים בגדול כי תבוא לך משטרה.
איך תמכור לאנשים כרטיסים אם אין לך כניסה מסודרת.
מה לגבי אבטחה? מה לגבי מס הכנסה? מה לגבי האנשים שלא רוצים לצאת למסיבה ביער? מה לגבי תחבורה ציבורית? ומה לגבי מזג אוויר למסיבה בטבע?
תסלחו לי, מסיבת טבע אתה תשאיר לאלה שרוצים להתמסטל בשקט.


אז רק סתביר לי איך יש שני ליינים ענקיים שמריצים כל חג הפקה.. ואיך זה שכל הפקה יש להם 1500-2000 איש של קהל נאמן שמלם כל כרטיס לפחות 100 שקל. וואללה למעט אירועים חריגים המשטרה לא התערבה אף פעם..

הכל אפשר תלוי כמה כוח יש לך
Viperon
quote:
Originally posted by uzi
אני שמעתי שהמפיקים מהליין בזונה התפרקו.


יש את ולארי הזה שהוא די חזק בכל הקטע של הקהל הרוסי
YoraY
quote:
Originally posted by romigi
תגיד לי על איזה כוכב אתה חי? טוב שלא אמרת תקנה את האומן וזהו.

אפשר לארגן בהרבה פחות דברים שאתה לא מאמין.

עשרת אלפים שקל אתה מרים הפקה מצויינת.
ואל תדבר איתי על להביא את אחד מהטופ 5 של עולם הטראנס כי זה לא ר\יאלי וגם הכסף הזה לא יספיק לך.



שמע.......... יש מצב שהפרזתי לא נכנסתי פה לשכלולים פרטניים
אבל..


שתיה חינם צריך?
תיודע כמה העלות של שתיה חינם ל200 איש? :)
הרבה.. סליחה.. המון... וכשאין לך רזומה ואתה כ-כ-ה טירון אתה צריך למצוא את הדרך לקהל שלך... הם לא יבואו סתם..

תיודע כמה כסף תצריך בשביל להרים צוות של 10-20 אנשים שיעבדו תחתך?
כל אחד רוצה תחלק שלו..כל היחצנים כל המפיצי שמועות למניהם.. הם לא יזוזו כל עוד אין מניע - כסף...


דיג'י טוב צריך? לא אמרתי
TOP5
אמרתי דיג'י טוב..



שמע אני לא מסטר בתחום אבל יש לי ניסיון
אני באופן אישי קודם כל ממליץ לבחור ליצור קשרים עם האנשים הנכונים.. שזה אומר אנשים שיודעים להרים מסיבות ויש להם ניסיון
וגם אם אין לו ניסיון אז לפחות שיעשה את הצד המממן
DJMIKE
quote:
Originally posted by uzi
יוראי, מעט התבלבלת... בכסף הזה וטיפה קשרים אתה מביא את ארמין להופעה במקום מכובד.


יותר לכיוון ה 100,000
ומה עם שאר ההוצאות?

omergunr
quote:
Originally posted by uzi
אנשים בבקשה תתעוררו, מסיבות טבע זה לאו דווקא העלויות כמו שזה הסמים.
אתה לא תביא אומן של כמה מאות (או אלפים) של יורו בשביל לנגן ביער.
שלוש מאות איש? חלום יפה, כל ההפקה עלי אם אתה משיג 300 איש!
אם אתה לא מפרסם אני לא מבין איך תביא 300 איש.
מסיבת טבע לא מפרסמים בגדול כי תבוא לך משטרה.
איך תמכור לאנשים כרטיסים אם אין לך כניסה מסודרת.
מה לגבי אבטחה? מה לגבי מס הכנסה? מה לגבי האנשים שלא רוצים לצאת למסיבה ביער? מה לגבי תחבורה ציבורית? ומה לגבי מזג אוויר למסיבה בטבע?
תסלחו לי, מסיבת טבע אתה תשאיר לאלה שרוצים להתמסטל בשקט.


איזה בורות אלוהים ישמור.
מס הכנסה זה הכרטיס שלך.
יש אבטחה שוכרים חברת הבטחה.. זה חלק מהתנאי לאישורים + פרמדיק חייב.
אפשר לעשות את זה באזור השרון יש מלא שטחים וזה קרוב להרבה.
בקשר לפיסרום צריך לעשות את זה בחוכמה.

אבל אני הצעתי לאילן לעשות מסיבה בחוף ים.

;)
YoraY
עזובתך מסיבת טבע זה בדיוק השקעה של 2000 שקל תסוגר תמסיבה טבע הכי פצצות בארץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement