|
תכנון הפקות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by DvJ
איזה אישורים אחי ??
קשה מאוד להשיג אישורים למסיבות טבע בגלל זה הם סוגרים אותם
וA.Y
אם זה יהיה הפצה מצומצמת אז לא עשינו בזה כלום
ולא יהיו רווחים למסיבות הבאות אלא אם כל אחד ישלם מחיר גבוה מאוד בשביל המסיבה... |
נו זה גם מה שאני חושב,
מסיבת טבע זה לא הפיתרון אם היעד הוא לעשות מסיבות גדולות,
אבל בכל זאת אני חושב שיהיו מזה רווחים בערך באותה רמה של השכרת מועדון, אם לא יותר אפילו..
romigi
לאדע איפה שמעת על ליינים של 2000 איש בטבע אבל זה ממש לא נשמע לי נכון
מסיבות כאלה מתפוצצות בבוקר במקרה הטוב
ומפוצצות בערסים..
אז יכול להיות שיש הפקות בטבע שמגיעות לכאלה כמויות של אנשים אבל לא נראה לי שההפקות האלה שורדות הרבה זמן |
|
|
| romigi |
טוב בוא נראה 4 שנים ממה שאני יודע אם לא יותר..
כל מסיבה לפחות 1500 כרטיס..
האנשים הכי יפים שתראה במסיבה. אין כמעט ערסים וגם אם יש אז בסבבה.. ערסים אוהבים מקומות סגורים אין להם כוח לנסוע בחולות..
אז לפני שאתה שולל תבדוק |
|
|
| Glenn-Holmes |
יוראי אתה בקטע של הגזמות אהה?
רק הגברה טובה זה המחיר שציינת....
איפה גנרטיורים, לארגן שתייה, לחשוב על פרסום הגיוני וחשאי.
מגיעים יפה מאוד ל5000-6000 ואני מדבר על הפקה צנועה בטבע שמיועדת ללא יותר מכמה מאות בודדות של אנשים |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by romigi
טוב בוא נראה 4 שנים ממה שאני יודע אם לא יותר..
כל מסיבה לפחות 1500 כרטיס..
האנשים הכי יפים שתראה במסיבה. אין כמעט ערסים וגם אם יש אז בסבבה.. ערסים אוהבים מקומות סגורים אין להם כוח לנסוע בחולות..
אז לפני שאתה שולל תבדוק |
למה נראה לך שאני לא בודק?
אתה מוזמן לכתוב לי את שם הליין המדובר בהודעה פרטית כדי שאני אבדוק עם אנשים שנמצאים בסצינה הזאת יותר מאיתנו והם יאמתו\ישללו את זה בעצמם..
"ערסים אוהבים מקומות סגורים אין להם כוח לנסוע בחולות"
ממש ממש לא נכון
כמעט כל מסיבת טבע היום סובלת ממכת השמעונים וזאת בדיוק הסיבה שהאיכותיות מופצות בצורה מאוד מצומצמת מה שאומר קהל של 100-200 איש ברוב המקרים.. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יוראי אתה בקטע של הגזמות אהה?
רק הגברה טובה זה המחיר שציינת....
איפה גנרטיורים, לארגן שתייה, לחשוב על פרסום הגיוני וחשאי.
מגיעים יפה מאוד ל5000-6000 ואני מדבר על הפקה צנועה בטבע שמיועדת ללא יותר מכמה מאות בודדות של אנשים |
אה לא סליחה אני לא מדבר על מיימדים כאלה אני מדבר על מסיבה עד 100 איש.. בקטנה יענו |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
למה נראה לך שאני לא בודק?
אתה מוזמן לכתוב לי את שם הליין המדובר בהודעה פרטית כדי שאני אבדוק עם אנשים שנמצאים בסצינה הזאת יותר מאיתנו והם יאמתו\ישללו את זה בעצמם..
"ערסים אוהבים מקומות סגורים אין להם כוח לנסוע בחולות"
ממש ממש לא נכון
כמעט כל מסיבת טבע היום סובלת ממכת השמעונים וזאת בדיוק הסיבה שהאיכותיות מופצות בצורה מאוד מצומצמת מה שאומר קהל של 100-200 איש ברוב המקרים.. |
ערסים יש במסיבות טבע לא בכמויות גדולות אבל לא חסר
מה גם יש ערבים
דבר אחד יאמר לזכותם של הערסים והערבים זה
שהם כלל לא מפריעים במסיבות טבע הם פשוט בשלהם חופרים ולא כמו הערסים
של המעדונים - שנשמת לכיוון שלהם - אז קבל דקירה..... |
|
|
| DJMIKE |
אגב
הדולר וגם היורו יחסית נמוכים עכשיו (כן כן גם היורו)
ככה שאפשר לחסוך כמה מאות שקלים על טיסה (דולרים) והופעה (יורו) |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
שום אישור
פשוט עושים הפצה מצומצמת וככה זה לא מגיע למשטרה..
אבל אם אתם הולכים על מסיבה אי שם במקום פתוח
לא יגיע שום דיג'יי עם שם גדול (למרות שלא חסרים ישראלים ואני לא מבין למה ישר ללכת על מישהו מחו"ל) |
דיברתי לא מזמן עם איזה אחד שמארגן מסיבות טבע , באותו סוף שבוע הוא הביא את דיק טרבור ועוד איזה תקליטן פסיי מחו"ל
אז את סאשה לא תביא למסיבת טבע אבל לא ניראה לי תוכל להביא אותו למועדון סביר גם
רוב התקליטנים הבינונים האלו יבואו לכל מקום כל עוד אתה דואג להם,מסיע אותם ומאכיל אותם.
אבל בארץ אפשר לבנות חתיכת ערב גם עם מקומיים:
ORI LEVI
FLASH BROTHERS
דרקון כלשהו
אלעד עמדי
לדעתי התוכן לא יהיה שונה ברמה ממסיבה עם טיאסטו בחו"ל.
ותיזכרו ילדים: גם קרים התחיל מכמה אנגלים שהתלהבו מסצנה ומוזיקה בחו"ל והתחילו מסיבות עם קהל של כמה עשרות
today...
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
דיברתי לא מזמן עם איזה אחד שמארגן מסיבות טבע , באותו סוף שבוע הוא הביא את דיק טרבור ועוד איזה תקליטן פסיי מחו"ל
אז את סאשה לא תביא למסיבת טבע אבל לא ניראה לי תוכל להביא אותו למועדון סביר גם
רוב התקליטנים הבינונים האלו יבואו לכל מקום כל עוד אתה דואג להם,מסיע אותם ומאכיל אותם.
אבל בארץ אפשר לבנות חתיכת ערב גם עם מקומיים:
ORI LEVI
FLASH BROTHERS
דרקון כלשהו
אלעד עמדי
לדעתי התוכן לא יהיה שונה ברמה ממסיבה עם טיאסטו בחו"ל.
ותיזכרו ילדים: גם קרים התחיל מכמה אנגלים שהתלהבו מסצנה ומוזיקה בחו"ל והתחילו מסיבות עם קהל של כמה עשרות
today...
|
שתדע לך שהרבה גדולים גם מקומות וגם די ג'יים התחילו ממש מקטן...
ואולי זה צריך להיות החזון האמיתי להתחלה
מפגשים מצומצמים של חברים שאוהבים מוזיקה... |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שתדע לך שהרבה גדולים גם מקומות וגם די ג'יים התחילו ממש מקטן...
ואולי זה צריך להיות החזון האמיתי להתחלה
מפגשים מצומצמים של חברים שאוהבים מוזיקה... |
להזכירך, יש שני משוגעים לדבר שמאמינים בזה באמונה שלמה :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
להזכירך, יש שני משוגעים לדבר שמאמינים בזה באמונה שלמה :D |
אני לא יודע
בפעם האחרונה שבדקתי מצאתי אותם במוסד גמילה מאלכוהול :haha: |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא יודע
בפעם האחרונה שבדקתי מצאתי אותם במוסד גמילה מאלכוהול :haha: |
:stongue:
השני נמצא עכשיו במסיבת ענק בטורקיה עם יוהאן חילן וסקוט פרוג'קט :eyes: |
|
|
|
|