return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
View this Thread in Original format
Nook
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!

Feyenoord naar de finale! :stongue:
DJ_Siesta
hey, ik ga zeker eem kijken, ben niet een echte feyenoord fan, check me avater, maar als een nederlandse ploeg tegen een buitenlandse moet, bennik off course voor de nederlandse

ent zal een mooie wedstrijd worden, inter moet nu wel, dus zal mij benieuwen


GrtZ
!_PeTrUs_!
Ik heb in Ned niet echt een favo zoalng ze t Europees niveua maar goed doen vinkt best.

En DJ Siesta, jij bent gewoon een Leech-Tukker :whip:


;)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Nook
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!

Feyenoord naar de finale! :stongue:




:) WOOOOOOHOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO Rotterdam de hardsteeeeeeeee :D
arrows
jah..tijd om die arrogante italianen ff een lesje te leren
Joost008
Tsja ik ben dan wel Ajacied maark hoop wel dat feyenoord wint hoor:D!
Moet ook vast wel lukken lijkt me zo, van mij mag Feyenoord straks de UEFA-Cup winnen als Ajax maar landskampioen wordt :D:D (en Amstel-CUP Winnaar :))

Grtz
aphex
Ach een mooi moment om je mp3 collectie te sorteren aangezien Voetbal maar een beetje debiel is :P

(Flame me, ojeah)
Donna
Ofcuz moeten ze winnen en daarbij dan ook nog landskampioen worden:)
Maar eerst dit maar s......WHOEJ!
John
FEYENOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

et zal vrij zwaar worden vanavond..want ono doet nie mee :S en die kut italianen moeten nu wel omdat ze ook al van atalanta verloren hebben in hun competitie, dus ze zullen wel extra gebrand zijn om te winne... maar goed feyenoord was tegen nac ook nie echt geweldig dus wie weet :) op naar de finaleee :)
arrows
ahahaha 2 - 0

Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by arrows
ahahaha 2 - 0


aha....2-1, en nu net een penalty,
ff kijken hoor.......

nu 2-2, nog een halve minuut.......

jaja......live verslag

En Feijenoord in de finale! :)

Niet echt Feyenoord fan -> TUKKER TERROR!!!

GreetZ RubDub (die toch wel een beetje blij is voor Feyenoord)
John
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEYEEEENOOOOOORRRRRRRRRDDDDDDDD!!!!!!!!!!!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement