|
Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
|
View this Thread in Original format
| Nook |
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!
Feyenoord naar de finale! :stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
hey, ik ga zeker eem kijken, ben niet een echte feyenoord fan, check me avater, maar als een nederlandse ploeg tegen een buitenlandse moet, bennik off course voor de nederlandse
ent zal een mooie wedstrijd worden, inter moet nu wel, dus zal mij benieuwen
GrtZ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb in Ned niet echt een favo zoalng ze t Europees niveua maar goed doen vinkt best.
En DJ Siesta, jij bent gewoon een Leech-Tukker :whip:
;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Nook
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!
Feyenoord naar de finale! :stongue: |
:) WOOOOOOHOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO Rotterdam de hardsteeeeeeeee :D |
|
|
| arrows |
| jah..tijd om die arrogante italianen ff een lesje te leren |
|
|
| Joost008 |
Tsja ik ben dan wel Ajacied maark hoop wel dat feyenoord wint hoor:D!
Moet ook vast wel lukken lijkt me zo, van mij mag Feyenoord straks de UEFA-Cup winnen als Ajax maar landskampioen wordt :D:D (en Amstel-CUP Winnaar :))
Grtz |
|
|
| aphex |
Ach een mooi moment om je mp3 collectie te sorteren aangezien Voetbal maar een beetje debiel is :P
(Flame me, ojeah) |
|
|
| Donna |
Ofcuz moeten ze winnen en daarbij dan ook nog landskampioen worden:)
Maar eerst dit maar s......WHOEJ! |
|
|
| John |
FEYENOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
et zal vrij zwaar worden vanavond..want ono doet nie mee :S en die kut italianen moeten nu wel omdat ze ook al van atalanta verloren hebben in hun competitie, dus ze zullen wel extra gebrand zijn om te winne... maar goed feyenoord was tegen nac ook nie echt geweldig dus wie weet :) op naar de finaleee :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by arrows
ahahaha 2 - 0 |
aha....2-1, en nu net een penalty,
ff kijken hoor.......
nu 2-2, nog een halve minuut.......
jaja......live verslag
En Feijenoord in de finale! :)
Niet echt Feyenoord fan -> TUKKER TERROR!!!
GreetZ RubDub (die toch wel een beetje blij is voor Feyenoord) |
|
|
| John |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEYEEEENOOOOOORRRRRRRRRDDDDDDDD!!!!!!!!!!!
:) |
|
|
|
|