|
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SpeakerfreaK |
holy , ja dat is lekker ! :)
ik benner 100% :):):) |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by tijs08
en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! :D
|
mooi want di eheb ik nog ! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
mooi want di eheb ik nog ! :D |
zow heb jij ff mazzel :D |
|
|
| TimeportE |
ik denk dat ik misschien wel ga.. ben nu bas(vh) aan het overhalen om ook te gaan!! :D
ik weet dan nog niet welke dag ik ga, beide dagen zijn gewoon gelijk aan elkaar en dan word het volgens mij toch wel zaterdag (komt gewoon het best uit! :)) maar nix staat dus nog vast.. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ziet er wel superz uit zeg :p
Gaat maybe wel zaterdags, eens ff wat luitjes meevragen.
Kolkiewolkie intresse... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Ziet er wel superz uit zeg :p
Gaat maybe wel zaterdags, eens ff wat luitjes meevragen.
Kolkiewolkie intresse... |
WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
ik wil naar beide!!!!
de partyagenda is na 9 mei namelijk nog helemaal leeg leeg eeg eeg (echo)
vrijdags lijkt me mooier, zaterdags komt meestal beter uit ..... (plus dat dr. kuipers ook zaterdags wil)........... het beste compromis lijkt mij gewoon naar beide te gaan :) :) (je leeft maar 1x)) |
|
|
| Joost008 |
De line-up is een beetje door elkaar geschoven en er zijn een paar DJ's bijgekomen zag ik op de site!!!
Vrijdag 31 Mei
DJ Arne L2 Vs. Mirko Milano
Kai Tracid
Gary D
Daniele Mondello
Tankis en Savietto
Don Diablo
Pavo
Luna
Pila
Marcel Woods
Zaterdag 1 Juni
Zenith DJ
Technoboy
Derb
Session One
Dana
Clive King
The Alpha Twins
Bas & Ram
The Darkman
Sunny D
Kben nog nooit in HMH geweest (en iedereen zegt hier dat feesies daar lomp vet zijn dus daar moet ik heen:D:D) maar moet nog ff overleggen welke avond |
|
|
| TranceFool |
| thanx joost :) |
|
|
| Dj Lex |
| Kheb net met Jappio afgesproekn dat we waarschijnlijk ook gaan, alleen ff kijken welke dag we gaan. Mij lijkt de vrijdag beter, maar kheb er verder niet echt veel verstand van heur. |
|
|
| Jappio |
| Hehe idd.. maar dat kijken we nog wel ff.. Aangezien lex zn examens afgelopen zijn dan, kunnen we ff flink gaan feesten hehe.. :D:D:D |
|
|
| Bellie |
         
Waarom altijd zoveel van die bagger hardstyle feesten in de HMH.Nog vet lang wachten op TeQnology :mad:
GREETZ!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hehe idd.. maar dat kijken we nog wel ff.. Aangezien lex zn examens afgelopen zijn dan, kunnen we ff flink gaan feesten hehe.. :D:D:D |
hehe, dat heb ik nou ook!! :D
maar weet iemand al of de kaarten al te halen zijn, niet dat ik ze meteen ga halen (bas moet wel meegaan! :D) |
|
|
|
|