|
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mido |
Ik heb nog een kaartje van QT #10. Dus ik vind het nog niet zo heel erg. Ik krijg nu VIP toegang + 10 consumptie bonnen! :)
Maarja eerst maar eens even zien of ze dat na gaan komen! :) Dat is altijd maar de vraag bij Q-dance......
Ik weet dat het een dochteronderneming van ID&T is maar volgens mij hebben ze nog wel hun eigen organisatie. En als dat zo is beginnen ze steeds meer op ID&T te lijken met die VaGoW_ dingen die mis gaan.
Ach ja...... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by mido
Ik heb nog een kaartje van QT #10. Dus ik vind het nog niet zo heel erg. Ik krijg nu VIP toegang + 10 consumptie bonnen! :)
|
Wat een lijer zeg. :p |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wat een lijer zeg. :p |
LMAO hier zit ook een lijer ;) :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
LMAO hier zit ook een lijer ;) :D |
Zo dan zijn we dus samen lijers!!!! :)
wij lekker VIP naar binnen rustig potje bier doen terwijl de rest in de gewone rij staat!!!
WaaaaaaaaaH! Dit is pas gerechtigheid!!! whehe |
|
|
| Dj Lex |
zeg ik wilde dus die vrijdag, want die zondag heb ik competitie :S dus weer een mooi feestje voor me neus voorbij
Erg Jammer
:( |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Qlubtempo
Wegens de overweldigende reacties op de Qlubtempo van zaterdag 1 juni en de matige reacties op de Qlubtempo van vrijdag 31 mei hebben wij besloten het feest van vrijdag niet door te laten gaan en al onze aandacht op de zaterdag te richten en daar dus vól gas voor te gaan.
De mensen die voor vrijdag een kaart hebben gekocht, kunnen hem nu op zaterdag gebruiken. Als je dan niet kan, stuur dan je kaartje op en dan krijg je je geld terug!
De mensen met een QlubTempo #10 kaartje kunnen uiteraard op de zaterdag daarmee naar binnen en krijgen aldaar een aparte VIP ingang en 10 Consumptiemunten.
Wij vinden het zelf het ergst van iedereen, maar als de interesse minimaal is voor de vrijdag en voor zaterdag het omgekeerde geldt, kun je beter alleen voor de zaterdag gaan. Het is voor niemand leuk als er op vrijdag een lage opkomst is in een zaal waar 6000 bezoekers inkunnen.. |
zo staat het op de website.. der komen dus waarschijnlijk geen veranderingen in de line-up, jammer had anders best graag gary d, pavo, kay tracid, marcel woods op de zaterdag editie willen zien... :) |
|
|
| SpeakerfreaK |
| wehehe no offence naar de anderen maarreuh PRACHTIG :D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Mij boeit het nie echt eigenlijk dat ze vrijdag geskipped hebben, zou toch al op zaterdag gaan.
Hopelijk veranderen ze alsnog de line-up, wil Kai Tracid toch wel erg graag zien in HMH (zekerz na Trance And Acid played by Marco V @ Qontact :))
Die gast is echt de konings DJ, maar kan iig Dana eindelijk eens live aanschouwen!!!
Ik ga trouwens van de week ff kaarten halen Kolkiewolkie... |
|
|
| Dr. Kuipers |
Weet iemand of je die kaarten ook bij FRS (Free Record Shop) kan halen?
Wil er morgen zowiezo ff langs om album van Rank 1 te checken (zou toch 29 april gereleased worden???)
Op flyer die bij Qontact lagen staan wel wat adresjes enzo, maar das nie echt hier in de buurt en onderaan staat wel FRS genoemd, maar weet het dus nie zeker, iemand die dit weet??? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Weet iemand of je die kaarten ook bij FRS (Free Record Shop) kan halen?
Wil er morgen zowiezo ff langs om album van Rank 1 te checken (zou toch 29 april gereleased worden???)
Op flyer die bij Qontact lagen staan wel wat adresjes enzo, maar das nie echt hier in de buurt en onderaan staat wel FRS genoemd, maar weet het dus nie zeker, iemand die dit weet??? |
release van rank 1 album is uitgesteld tot 13 mei.... |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Blik
release van rank 1 album is uitgesteld tot 13 mei.... |
Hmmmmmm, das wel weer minder :(
Maar moet toch echt weten of ze bij FRS kaarten voor Qlubtempo hebben.
Anders ga ik morgen eigenlijk voor niks weer half uur in de trein naar Hengelo...... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Hmmmmmm, das wel weer minder :(
Maar moet toch echt weten of ze bij FRS kaarten voor Qlubtempo hebben.
Anders ga ik morgen eigenlijk voor niks weer half uur in de trein naar Hengelo...... |
100% zeker..
http://www.freerecordshop.nl/shop/home/home1.asp (onder aan) |
|
|
|
|