|
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
OK, THX!
Ben dus vanaf morgen in het bgezit van kaarten, volgens mij kan er inmiddels ook wel ff een meating thread gemaakt worden... |
|
|
| rellivisit |
Trancefool, Daniele Mondello draait geen hardhouse. Hij draait zwaar stampende dampende spetterende italiaanse hardstyle. Niet normaal bruut. Maar ik heb ook een set gehoord dat ik dacht van, dit is het allemaal net niet. Je moet het maar net treffen met die gast.
Ciao. :toothless |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Trancefool, Daniele Mondello draait geen hardhouse. Hij draait zwaar stampende dampende spetterende italiaanse hardstyle. Niet normaal bruut. Maar ik heb ook een set gehoord dat ik dacht van, dit is het allemaal net niet. Je moet het maar net treffen met die gast.
Ciao. :toothless |
whehe ok dan :D.
Nu nog wachten dan wat de definitieve line-up wordt.... |
|
|
| Flipper01 |
| Dit leek me eerst een zwaar relexed feestje, tot ik te horen kreeg van "Overload". Ik denk toch dat ik voor overload ga kiezen.. Ik zal hier nog wel ff een postje over maken om jullie te laten zien wat je gaat missen als je niet naar dit feest gaat :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Dit leek me eerst een zwaar relexed feestje, tot ik te horen kreeg van "Overload". Ik denk toch dat ik voor overload ga kiezen.. Ik zal hier nog wel ff een postje over maken om jullie te laten zien wat je gaat missen als je niet naar dit feest gaat :p |
Die line-up had ik ook gezien jah....maaja das ergens in Limburg toch??? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Die line-up had ik ook gezien jah....maaja das ergens in Limburg toch??? |
ja idd.. en ik vind de HMH toch wel een erg groot pluspunt om naar Qlub Tempo te gaan.. ook al draaien op overload ook erg veel vette dj's! :) nu maar hopen dat q-dance de line-up gaan veranderen in dit:
Don Diablo, Kay Tracid, Gary-D, Bas & Ram, Marcel Woods, Technoboy, Derb, Clive King, Dana, Pavo.. :D |
|
|
| TranceFool |
| whehe idd....als ik al die namen zie.....brrrrr.....moet toch maares van de week mn kaarten gaan halen :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Heb vandaag kaarten gehaald voor Kolkiewolkie en mezelf, dus we zijn zeker van de partij. Heb kaart nummer 3254 en 3255, dus zijn nog iets van 2000 kaarten.
En als de line-up zo wordt als TimeportE postte dan wordt het wel heel bruut stampen en dat in de beste locatie van NL :D |
|
|
| TimeportE |
| uuh ik ging vandaag mijn kaarten halen, maar ze waren hiero in nijmegen UITVERKOCHT AAAARGGG.. nu eff kijken of ze bij basvh ook uitverkocht zijn.. anders word het toch overload in maastricht.. :( |
|
|
| kolkiewolkie |
| Laat ff weten of dat nog gelukt is of niet... zo niet wil ik wel kijken of ik er hier (in zwolle gk.) nog wat kan vinden.... zitten iets van 4 voorverkooppunten hiero... (moei wel opschieten, want woensdag middag ben ik hier voor het laatst (dwz, tot maandag), en dan zal het overal wel uitverkocht wezen...:cool: ) |
|
|
| rellivisit |
| Op overload draait Francois, dies wel heel vet. Maar ja, hardstyle is toch nog net iets meer mijn style. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Laat ff weten of dat nog gelukt is of niet... zo niet wil ik wel kijken of ik er hier (in zwolle gk.) nog wat kan vinden.... zitten iets van 4 voorverkooppunten hiero... (moei wel opschieten, want woensdag middag ben ik hier voor het laatst (dwz, tot maandag), en dan zal het overal wel uitverkocht wezen...:cool: ) |
basvh heeft net me mailtje gestuurd dat hij de tickets heeft.. ik ben weer helemaal blij.. maar ik extreem brak, heb de hele nacht nie geslapen! :eek: :D |
|
|
|
|