|
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Bellie
         
Waarom altijd zoveel van die bagger hardstyle feesten in de HMH.Nog vet lang wachten op TeQnology :mad:
GREETZ!! |
hehe kan me voorstellen hoe je denkt...maaja
Zoveel hardstyle feesten zijn dr volgens mij nie in de hmh hor :) |
|
|
| TimeportE |
bas(vh) en ik gaan (hoogstwaarschijnlijk) ook.. de zaterdag..
ik moet alleen nog wat regelen met ouders en geld (maar dat komt (hopelijk) wel allemaal goed! :D) |
|
|
| TranceFool |
| Zoals het er nu naar uitziet ben ik zaterdag ook van de partij:) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik gaat naar alle waarschijnlijkheid met Kolkiewolkie ook op zaterdag
Wordt dan 2 grote feetsen achter elkaar in HMH
Qontact
Qlubtempo
Me heeft er zekerz wel zin in :p |
|
|
| Henkie_henk |
lol @ bellie :)
Sja dis er weer 1 waar k heen moet gok k zo.. komt uit kwa hertentamens enzo.. line up is harde plassert style.. |
|
|
| TimeportE |
ik hoor nu dat de vrijdag editie gecancelled is..
als dat waar is zou misschien de line-up ook veranderen??
ach ja.. ik was toch van plan om naar de zaterdag editie te gaan.. nu wel snel zijn met kaart kopen voordat ze weg zijn :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik hoor nu dat de vrijdag editie gecancelled is..
als dat waar is zou misschien de line-up ook veranderen??
ach ja.. ik was toch van plan om naar de zaterdag editie te gaan.. nu wel snel zijn met kaart kopen voordat ze weg zijn :) |
waar hebbie dat gelezen dan??? staat namelijk niks op de site :) |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by Joost008
Vrijdag 31 Mei
DJ Arne L2 Vs. Mirko Milano |
als ik ergens benieuwd naar ben!!!! TOPPIE
hopelijk is dat bull wat die vrijdag-cancelling betreft! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
waar hebbie dat gelezen dan??? staat namelijk niks op de site :) |
basvh had dit in de platenshop gehoord... en die lui wisten het blijbaar nogal zeker. er zou te weinig animo zijn voor de vrijdag editie, wat eigenlijk best mogelijk is gezien dat bij bijna iedereen zaterdag beter uitkomt..
ik zou toch naar de zaterdag editie gaan maar als de vrijdag gecanceled zou worden meot ik wel snel zijn met mijn kaart want dat zijn der meer mensen die deze kaarten willen hebben.. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by tijs08
kaarten zijn € 35 per avond
ik geloof dat het € 65 is voor twee avonden
en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! :D
had ik toen toch maar een kaartje gehaald :mad: |
Laat ik nou net zo'n fokking goedkoop kaartje van QT10 hebben! :P
whehe
Maaruh moet ik die ergens inleveren dan? Ik dacht namelijk dat dat gewoon kon bij de ingang van dat feest..... |
|
|
| SpeakerfreaK |
godver de godver, q-dance.....de vrijdag is inderdaad gecancelled :( :whip:
BEEEEEEEEEEEEETER komt DJ Mirko Milano en DJ Arne L 2 en Daniele Mondello naar de zaterdag!
laterz |
|
|
| Remy D |
Vin dit ook kankergenaaid:whip:!!!!!
Zoveels te keer dat ze met QT ons naiien. Weer veel beloven en niet nakomen. Wou ik gister beide kaartjes halen kon het dus idd niet. Dan maar alleen zaterdag zal ook wel phat worden :) |
|
|
|
|