|
הראיון עם שון טיאס - שאלות בעברית אך ורק בטופיק הזה
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
כמו שעשינו בפעם שעברה...
בראש הדף מופיע הטופיק שבו משרוצה לשארול את השאלות באנגלית מוזמן לעשות זאת...
כאן אתם יכולים לכתוב משבא לכם...ואני מקווה שתהיה היענות יפה מבחינת שאלות |
|
|
| markfeldman |
ואללה עוד אומן שכדאי להביא לארץ
תשאל אותו לגבי הגעה לישראל |
|
|
| sh33p |
| תשאל אותו למה כל הטראקים שלו נשמעים אותו דבר? |
|
|
| romigi |
טוב בנוהל. איך הוא התחיל? מה היו ההשפעות העיקריות שלו וליו דוקא מתחום הטראנס? מה הוא שומע בבית בזמן הפנוי?
והשאלה הכי חשובה:
האם הוא חושב שהרמקיסים לכל הקלאסיקות והחידושים , טוב? רע ? או מכוער? (תנסח את זה איך שבא לך) והאם הוא מרוצה מהרמיקס לוינסטנט דה-מור? |
|
|
| Viperon |
מתי הוא מגיע לארץ?
מה הוא חושב על הסצנה ועל ההורדות? ומה הוא חושב על מה שהולך עם האלקטרו והטק בשנה האחרונה?
מדוע הוא עושה כל כך הרבה ריוורקים לשירים ולא מוצא שירים רגילים?
וגם שהוא עושה ריוורק זה לשיר קלאסי.
מי השפיע עליו הכי הרבה בתחום המוזיקלי?
מה הוא חושב על כך שרוצים לסגור את תחנות הרדיו האינטרנטיות בארה"ב?
האם הריוורקים שלו הם בכלל רק לשימוש עצמי ולא בשביל כלל הציבור והם בטעות מגיעים לרשת?
מתי הוואן מור נייט שלו משתחרר ובאיזה לייבל הוא חתום
נראה לי שזה מספיק:D |
|
|
| YoraY |
| מתי יבוא הטוטוריאל מלא והמקיף שילמד את כולם איך עושים טראנס ברמה של שון טיאס |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by YoraY
מתי יבוא הטוטוריאל מלא והמקיף שילמד את כולם איך עושים טראנס ברמה של שון טיאס |
שיבוא הטוטוריאל של אבלטון;)
עוד שאלה... על מה הוא עובד עכשיו? מה עומד לצאת? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by sh33p
תשאל אותו למה כל הטראקים שלו נשמעים אותו דבר? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DJMIKE |
| האם לא נמאס לו להרוס שירים בחידושים טפשיים? |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by YoraY
מתי יבוא הטוטוריאל מלא והמקיף שילמד את כולם איך עושים טראנס ברמה של שון טיאס |
אני מקווה שצחקת |
|
|
| DvJ |
מה הולך להיות לו בעתיד הלא רחוק - שחרורים,הופעות אלבום אולי....?
והפקות ביחד עם עוד אנשים - אם הוא מתכנן לעבוד עם עוד מפיקים.....?
ועם איזה מפיק הוא היה הכי רוצה להפיק יחד....?
:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
למה הוא נוגע בקלסיקות כמו
robert miles - children
והורס אותם? |
|
|
|
|