return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TMF The DJ's @ home (pg. 2)
View this Thread in Original format
Real
Marginaal Vlaanderen op z'n best blijkbaar. :nervous:
_Jedi
Een nieuwe aflevering=

http://www.tmf.be/v4/campaigns/djsathome

DJ Kristo Loco Vs. DJ Wicked Baron

-DJ Kristo Loco
Muziekkeuze: 0/5
Techniek: 2/5
Mixing: 2/5
Facts: 1/5
Totaal-------5/20

Quotes:
Khad moeite om 12 minuten naar zijn set te blijven luisteren,
tleek wel op momenten ergens vanuit een danscafé te komen.
Aaaaaghh die muziek: retroclubby groovy commy zatty music.. ofzoiets.
Hij draait alleen maar met cd's en dan nog geen gekochte!
Ook al beweren zen facts dat hij ook met vinyl draait, maar waar waren zen turntables dan?
Favoriete plaat: Calabria '07 :rolleyes:
Kvind het grappig op het einde omdat ik al benieuwd ben naar andere reacties van de BETA's over deze Kristo Loco! :)

-DJ Wicked Baron
Muziekkeuze: 4/5
Techniek: 1/5
Mixing: 2/5
Facts: 2/5
Totaal-------9/20

Quotes:
Ah ik dacht het al, twas eerst afwachten, maar deze zijn met 2!
Wie is Wicked & wie is Baron?
Qua muziekkeuze vallen ze bij mij al veel beter in de smaak,
maar wat is die eerste overgang slecht gemixt! :mad: :mad:
(verliezen ze heel wat punten door)
Dit mag dan wel een kort setje zijn, maar van de 4 die al hebben meegedaan zijn deze de enige die deftig hun platen laten tot hun recht komen.
En zoals ze blijkbaar zelf zeggen doen ze dit nog maar 1 jaar,
dus een brede marge voor verbetering.
tjein is dat een soort keukentje waardat hun DJ-Gear opstaat? :D
Ik denk wel dat de dude met het UNLTD shirt een betere techniek heeft dan de andere.
Wat jammer voor hen van die eerste mix
:confused:
The_G0dfather
beetje stom, zit ier me computerboxen en 'k hoor de ene plaat id ene box en de andere in de andere box...

dus klonk 't zeker ni goed, die eerste mix

die eerste plaat is wel nog goed, van den baron, any ID?
_Jedi
^remix van Depeche Mode - Personal Jesus .. maar dewelke?:conf:
The_G0dfather
op de CD met remixen van depeche mode staat er een pump mix, mss ist die, wel nog niet gehoord...
Blue Sky 99
Die Kristo Loco z'n muziekkeuze was dan wel niet mijn ding, toch kan ik respect opbrengen voor wat hij doet. En het mag gezegd worden, wat hij liet zien en horen was volgens mij zeker niet slecht. De overgangen zaten immers snor en hij hield er een hoog tempo op na. Anderzijds was zijn set volgens mij tot in de puntjes voorbereid (hij had zelfs tijd voor wat "dancemovekes"). Om in twaalf minuten je kunnen optimaal te tonen is dit misschien wel nodig maar anderzijds vraag ik me af of hij onvoorbereid en in een langere tijdsperiode even goed kan presteren.

Wicked Baron dan, van de 4 kandidaten hebben zij overduidelijk de beste platenkeuze tot nu toe. Anderzijds draaiden ze een stijl die eigenlijk niet geschikt was om in 12 minuten volledig tot z'n recht te komen. Drie platen aan bod laten komen is immers erg weinig, het hoort misschien wel bij hun stijl maar toch vraag ik me af of ze hun keuze om aan dit programma deel te nemen wel goed overdacht hebben. Ik zou met mijn progressive en minimal ook nooit aan zo'n toestand deelnemen aangezien je toch je kunnen niet kan tonen binnen zo'n tijdspanne. Bovendien liet hun techniek dan toch ook nog wat te wensen over. Die eerste overgang was niet goed te noemen, ze moesten zelfs de eerste plaat volledig laten uitdraaien om erger te voorkomen. En ook bij die tweede overgang schilde er wel wat. Hoogstwaarschijnlijk krijgen ze toch nog m'n stem omwille van de platenkeuze die toch nog wel wat goed maakte.
Push2005
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Die Kristo Loco z'n muziekkeuze was dan wel niet mijn ding, toch kan ik respect opbrengen voor wat hij doet. En het mag gezegd worden, wat hij liet zien en horen was volgens mij zeker niet slecht. De overgangen zaten immers snor en hij hield er een hoog tempo op na. Anderzijds was zijn set volgens mij tot in de puntjes voorbereid (hij had zelfs tijd voor wat "dancemovekes"). Om in twaalf minuten je kunnen optimaal te tonen is dit misschien wel nodig maar anderzijds vraag ik me af of hij onvoorbereid en in een langere tijdsperiode even goed kan presteren.

Wicked Baron dan, van de 4 kandidaten hebben zij overduidelijk de beste platenkeuze tot nu toe. Anderzijds draaiden ze een stijl die eigenlijk niet geschikt was om in 12 minuten volledig tot z'n recht te komen. Drie platen aan bod laten komen is immers erg weinig, het hoort misschien wel bij hun stijl maar toch vraag ik me af of ze hun keuze om aan dit programma deel te nemen wel goed overdacht hebben. Ik zou met mijn progressive en minimal ook nooit aan zo'n toestand deelnemen aangezien je toch je kunnen niet kan tonen binnen zo'n tijdspanne. Bovendien liet hun techniek dan toch ook nog wat te wensen over. Die eerste overgang was niet goed te noemen, ze moesten zelfs de eerste plaat volledig laten uitdraaien om erger te voorkomen. En ook bij die tweede overgang schilde er wel wat. Hoogstwaarschijnlijk krijgen ze toch nog m'n stem omwille van de platenkeuze die toch nog wel wat goed maakte.

Helemaal eens :)

Alhoewel het mixen van die Wicked Barons eigenlijk helemaal nie veel soeps was hoor :p
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Push2005
Helemaal eens :)

Alhoewel het mixen van die Wicked Barons eigenlijk helemaal nie veel soeps was hoor :p

Ach nee, maar ik geef ze nog wel wat krediet, zenuwen speelden misschien parten, en anderzijds, iedereen moet het leren :)
jeronimo_jd
ik zou da dus nie kunnen he, mixen terwijl der nen andere aan die knoppekes zit te draaien en zelfs aan u ander plaat komt:nervous:
Config
Haha bij wicked baron zat er daar zoon vage kerel in een strip te lezen, en toen de camera kwam filmen kon ie der ni mee lachen precies :p

DJ Zetski
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jaaaaah, die geweldige fooraap uit Brecht, ik ben zijne naam kwijt. Zijn marginale maten met buffalo's vollen bak aant hakken terwijl hij de ene Dixies-schijf na de andere aan elkaar trainwreckte. Hij maakte ook van die totaal ongepaste en verkeerd getimede bewegingen met zijn faders en equaliser, genre Johan Gielen of DJ Jean. Die bewegingen deed hij wel uiterst geconcentreerd alsof hij een kaartenhuisje aan het bouwen was, en als hij daarmee klaar was ging zijn duim richting camera omhoog alosf hij net iets geweldigs gedaan had. Terwijl het net het tegendeel was. En alsof dat nog niet genoeg was gooide hij soms ook zijn handen in de lucht bij bepaalde nummers, en ook dat zag je hem met opperste concentratie timen en voorbereiden. Spontaniteit en muzikaal gevoel nihil. Hij droeg dan ook zo'n fluoriscerend bouwvakkersvestje, en heel zijn discobar was beplakt met stickers van blote vrouwen en Tien Om Te Zien artiesten als Sam Gooris en The Spice Girls. Het toppunt was wanneer in beeld kwam wat zijn favoriete plaat ooit was... "Barthell - On the moving" :stongue:

Memorabele aflevering :toothless

Dat was pas prachtige televisie. Hopelijk kunnen we nog eens zoiets zien :)
DJ Jaimy was waarschijnlijk vergeten dat er pitch control op zijn platenspeler zat :)
Devilex
Pff al die plaatjes die al maanden in de dertien in een dozijn elektro/groove/house clubs kan horen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement