TMF The DJ's @ home (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
_Jedi |
quote: | Originally posted by Config
ik vind dat de muziekkeuze hier niet mag meespelen.. die tweede dj heeft een ideale allround set neergezet vond ik, en zijn muziekkeuze vond ik dan ook zeker een 4/5 waard.
de muziekstijl die de eerste 2 draaiden vond ik heel zeker dik in orde :), fav dj: Joris Voorn , tenminste eens een deftige favo :D |
ergens heb je gelijk maar smaken verschillen nu eenmaal en dat heeft altijd een invloed,
dus stem ik liever voor een DJ (in dit geval een duo) dat iets meer mijn smaak aanspreekt dan een setje waar het gaat van groove naar 80's rap en commerciele dance. |
|
|
Config |
inderdaad, maar ge weet wat ik bedoel: ge kunt dj's hebben die een goeie muziekstijl spelen maar de meest crappy platen eruit halen en totaal geen flow weten op te bouwen, maar dan kunt ge ook mensen hebben die een iets minder aansprekende stijl draaien, maar er wel de beste platen uit weten te halen.. en dan heb ik eerlijkgezegd liever het 2de. De muziekstijl van de eerste twee was uiteraard beter, maar qua muziekkeuze moest die 2de dj niet onderdoen vond ik. Ik vond die 2de ook best wel technisch sterk , het feit dat ie snel zijn platen inmixed dat is ie zichzelf grotendeels verplicht wegens de grote tijdsdruk. |
|
|
Fomas |
Twas een mindere aflevering; te weinig fouten en marginale smoelen.
Toch een paar keer strijk gegaan bij 'Eklektic' toen die met zijn zwart t-shirt er voor den dertigste keer probeerde tussen te komen en uiteindelijk enkel de tonenhoogtes terug op het nulpunt mocht zetten. De paar keer dat hij zich dan toch mocht bewijzen liep het dan ook falikant mis. Daarvoor heeft hij waarschijnlijk wel een paar zuurverdiende meppen op zijn pijpsmoeltje gekregen van die rooie. Toch voelde het geheel me te Jorisvoorns aan, zowel qua looks, draaistijl en muziekkeuze. De man is dan ook niet toevallig zijn/hun favoriete artiest. Joris Voorn boeken voor B-live lijkt me dan ook praktischer. Die kan zichzelf ten minste niet voor de voeten lopen.
Bij Dj Mister T was het vooral genieten toen hij deed alsof hij aant scratchen was hoewel dat gewoon in de plaat verwerkt was. Voor de rest technisch niets op aan te merken. De mix was op zijn minst gezegd gevarieerd. Maar moest ik 8 jaar met muziek bezig zijn en nog steeds donnamuziek spelen zou ik toch eens serieus overwegen me van kant te maken.
Als we de muziek achterwege gelaten lijkt Mister T met voorsprong te winnen. Maar dan zou ik naar analogie ook eerder moeten gaan voor de gehandicapte muziek van Tiesto dan voor een degelijke mix van Digweed. Toch Digweed dan maar. |
|
|
Antony |
Datter hier nog geen reacties zijn op deze week? Zowaar een Trance dj langsgekomen met DJ Aren Shivers. Zette TMF net iets te laat op voor de voorstelling. Maar zag in zen platenbakken al meteen een In Trance we Trust & een Captivating Sounds plaat uitsteken. Verder draaide hij dan nog behoorlijk strak ook. Favoriete dj zelfs Armin Van Buuren :p
Ik ben alvast gaan stemmen op http://www.tmf.be/v4/campaigns/djsathome (waar je ook de sessie nog eens kan bekijken) |
|
|
Config |
Net die set van Aren beluisterd.. die is zo slecht nog niet.. alleen mixed ie eigenlijk veel te geweldig in imo. Hij draait onder andere wel Solee - Impressed , kudos for him :p |
|
|
Config |
vraagske: die plaat van Robrecht K aan 8:30, welke plaat is dat? Dr Lektroluv draaide die ook op zijn set in Werchter en die klonk echt heel goed :)
edit: gevonden :D |
|
|
Sh!fty |
Jaaaaa, DJ ND gebruikt zene laptop om te mixen!!
Kheb koppijn na 5 minuten van da gescratch
:nervous: |
|
|
Sh!fty |
Dj Bobson is kapot lachen. Ik was me aan het afvragen waarom je je draaitafels op battlemode naast elkaar zet als je niet scratched. Nu weet ik het antwoord: hij weet niet wat de pitch is. Hoe is het mogelijk dat je 4 jaar dj bent en niet kunt pitchen :stongue: |
|
|
Jasperovitsj |
Hoe is het mogelijk dat zulke mensen überhaupt geselecteerd worden? Vals spelen met de demo, incompetente jury, of gewoon random selectie? :conf: |
|
|
Real |
Of ze laten met opzet die kneusjes in het programma. :) |
|
|
1Million$shot |
ik denk spontaan aan de pré-selecties van idool :D |
|
|
Config |
Die DJ ND vond ik eigenlijk nog redelijk impressive , wat een verschil met Bobson, die deed zowat alles verkeerd wat ie verkeerd kon doen |
|
|
|
|