return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
TMF The DJ's @ home (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Er zijn weer 2 nieuwe dj's te bekijken, en ze zijn weeral de moeite waard :D
mrcanon
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik gok op Workstation

Nope, Happiness. Vond ik eigenlijk Looney Tune's beste plaat destijds
Push2005
Die eerste twee zijn nog leuk om bezig te zien; dien anderen is übermarginaal, vooral z'n platenkeuze
Jasperovitsj
Ik vond die eerste twee anders maar annoying, vooral die kerel met z'n rode t-shirt. Een beetje té veel show en te weinig skills, en die halve minuut dat ze allebei tegelijk aan alle mogelijke knoppen van het mengpaneel zaten te draaien alsof hun leven er vanaf hing was gewoon hallucicant zinloos. De muziek vond ik degelijk, en bij momenten vond ik ze technisch wel sterk. Maar een beetje té veel show naar mijn goesting :nervous:

Voor die tweede dj liep ik ook niet meteen warm. Ik hou sowieso al ni van commerciële mashups, en technisch was het ook niet uitzonderlijk. Hoewel hij wel tot de betere helft van de tot nu toe getoonde dj's behoort :)
Push2005
quote:
Ik vond die eerste twee anders maar annoying, vooral die kerel met z'n rode t-shirt. Een beetje té veel show en te weinig skills, en die halve minuut dat ze allebei tegelijk aan alle mogelijke knoppen van het mengpaneel zaten te draaien alsof hun leven er vanaf hing was gewoon hallucicant zinloos. De muziek vond ik degelijk, en bij momenten vond ik ze technisch wel sterk. Maar een beetje té veel show naar mijn goesting :nervous:

Mja, zinloos was het bij momenten zeker. Maar ik zie liever een dynamisch duo dan iemand die daar als een paddenstoel staat. Doorsnee publiek weet toch niet dat dat zinloos is; maar het is wel aangenaam om zien (vind ik toch :p). Toont dat er wat leven inzit.

Ik zie eigenlijk ook liever wat mengpaneel gepruts (zelfs al mislukt het eens) dan gewoon op je beurt wachten tot je er iets nieuws moet insteken. Dergelijke muziek laat dat toe, dus waarom niet.

Zal wel aan mij liggen zeker :D
_Jedi
quote:
Ik vond die eerste twee anders maar annoying, vooral die kerel met z'n rode t-shirt. Een beetje té veel show en te weinig skills, en die halve minuut dat ze allebei tegelijk aan alle mogelijke knoppen van het mengpaneel zaten te draaien alsof hun leven er vanaf hing was gewoon hallucicant zinloos.

kga straks nog es allebei men beoordeling geven,

heb wel al een stuk naar die eerste 2 zitten kijken.
Ik schoot in een lach als ze tegelijk aan al die knoppen begonnen te draaien, idd twas veel show terwijl het effekt daarvan door den duur toch niet te horen was of heel in begin het totaal niet goed was.

tja de muziekkeuze.. de affiche op de achtergrond verraadde al veel wat ze draaien gingen.
Jasperovitsj
Dit leek meer op "battle for the mixer" dan een harmonisch duo. Een beetje enthousiasme en chemie tijdens een back 2 back moet er zijn, maar in dit geval vond ik ze er een beetje over, vooral de linkse dj dan die alle aandacht naar zich toe wou trekken. :)

En ja, ik heb persoonlijk liever iets minder enthousiaste dj die keer op keer een strakke mix aflevert en de muziek voor zich laat spreken dan een showman die te pas en te onpas foute of slechtgetimede effectjes gebruikt en liever wat overdreven aan de knopjes zit te frullen dan de moeite nemen om z'n plaat gelijk te zetten. Of om het concreet te maken: Digweed > Tiesto :p

Enfin, ze waren niet slecht hé, maar ik vond dat de echte skills een beetje achterbleven bij het showgehalte :)
Push2005
quote:
Of om het concreet te maken: Digweed > Tiesto :p

NOOIT !!!

quote:
Enfin, ze waren niet slecht hé, maar ik vond dat de echte skills een beetje achterbleven bij het showgehalte :)

Dit klopt wel ja :)
Transfusion
Lol, als ge zo moet staan draaien als die 2 gasten. Daar moet je al wat homo voor zijn :p

Mooie vrouw gespot in den anderen dj zijn setje.
MikeVee
Amai, diene rooie van dat duo is een aandachtzoekerke. En beste club The machine :wtf: :stongue: .

Diene 2de heb ik afgezet toen ik een banner van den Alegria zag :o , dat zou me toch niet boeien want teveel rommel :D

_Jedi
DJ Eklektic

Muziekkeuze: 2.5/5
Techniek: 2/5
Mixing: 3/5
Facts: 2.5/5
Totaal= 10/20

Al bij al viel dit nog net mee, net zoals eerder vermeld is het overdreven gefrutsel aan de Synq visueel groter dan het werkelijk soundeffect en soms nogal ongepast.
Kheb soms de indruk dat ze mekaar soms wat in de weg staan tijdens het hele gebeuren. Of is de ene echt wel alleen bezig met de linkse kant en de andere de rechtse kant?

DJ Mister T

Muziekkeuze: 1/5
Techniek: 2,5/5
Mixing: 2,5/5
Facts: 3/5
Totaal= 9/20

Die muziek :nervous: mijn frans broodje van daarstraks had precies weer zin om naar boven te komen, maar hij is zoals hij zelf meld: een All Round DJ.
Zen Techniek & mixing zit wel snor, zie je ook door zen 8 jaar DJ'n. Maar wat mixt hij de platen snel na mekaar .. een mega mix achtig stuff.
Kvond het volk in de ruimte bij B.A. (sorry Mister T) wel visueel aantrekkelijker :clown:

Winnaar bij mij deze keer is Eklektic, puntje meer behaald door de muziekkeuze.
Config
ik vind dat de muziekkeuze hier niet mag meespelen.. die tweede dj heeft een ideale allround set neergezet vond ik, en zijn muziekkeuze vond ik dan ook zeker een 4/5 waard.

de muziekstijl die de eerste 2 draaiden vond ik heel zeker dik in orde :), fav dj: Joris Voorn , tenminste eens een deftige favo :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement