return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
TMF The DJ's @ home (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Het is dus nu op TMF :)

NU!!!
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het is dus nu op TMF :)

NU!!!

Wanneer??? :toothless
Jasperovitsj
Hehe, het valt inderdaad wel op dat die Kristo Loco zijn set tot in de kleinste details heeft voorbereid. Klinkt niet slecht, en het is mooi dat hij bijna naadloos kan mixen tegen dat hoge tempo. Maar iedereen kan natuurlijk een mix wekenlang voorbereiden, dus echt spontaan is het niet bepaald. Vooral het feit dat hij maar 3 cd's heeft klaarliggen kinda gives it away :D En de muziekkeuze is nu ook niet echt spectaculair te noemen, maar hij is er tenminste eerlijk over en noemt zichzelf "allround dj".

Enfin, globaal gezien niet slecht, maar elke dj ziet natuurlijk meteen dat dit een 100% voorbereide set is. :)
Push2005
quote:
Hehe, het valt inderdaad wel op dat die Kristo Loco zijn set tot in de kleinste details heeft voorbereid. Klinkt niet slecht, en het is mooi dat hij bijna naadloos kan mixen tegen dat hoge tempo. Maar iedereen kan natuurlijk een mix wekenlang voorbereiden, dus echt spontaan is het niet bepaald. Vooral het feit dat hij maar 3 cd's heeft klaarliggen kinda gives it away :D En de muziekkeuze is nu ook niet echt spectaculair te noemen, maar hij is er tenminste eerlijk over en noemt zichzelf "allround dj".

Enfin, globaal gezien niet slecht, maar elke dj ziet natuurlijk meteen dat dit een 100% voorbereide set is. :)

Klopt; maar dit is volgens mij het 'prototype' dj die op verschillende locaties mag draaien. Naar zon all-round dj's (vooral R&B dan) is veel vraag.
Jasperovitsj
Zeker, als je goed bent in zo'n dingen kom je zeker aan de bak. Ik heb samen met een vriend van mij ook nog een tijd zo'n allround feestjes gedaan met onze eigen discobar, en toen het lekker liep hadden we zeker 1 of 2 opdrachten per maand. :)

Maar dan moet je natuurlijk wel goed zijn en kunnen inspelen op he aanwezige publiek. Als je steeds je hele set gaat voorbereiden ga je live gegarandeerd op je bek...
RadiantB
quote:

Die laatste 2 nummers (Yves Larock en Bob Sinclar) hebben wel zijn geloofwaardig om zeep geholpen, cream of the commercial crap ffs. :stongue:
En zijn tegenstander, de Wicked Baron, heeft blijkbaar maar 3 platen, al een geluk dat het deftige zijn.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by _Jedi
^remix van Depeche Mode - Personal Jesus .. maar dewelke?:conf:

nr1
RadiantB
coolies :)

[00:20]1.Depeche Mode - Personal Jesus (Boys Noize rework)
[05:50]2.
[09:50]3.Stephan Bodzin - Papillon
FCB_Fanatic
ik heb het heel even opgezet en ik vond in ieder geval niet veel aan de muziekkeuze. het was niet mijn ding
DJ_Progrezz
Ik ben niet zeker, maar volgens mij zou die 2de wel eens bounce kunnen zijn van DJ Looney Tune, welke van de remixen weet ik niet. Je kan daar precies ook geen samples van vinden.

Jasperovitsj
Ik gok op Workstation
Fomas
Ik ga resoluut voor de wicked baron. Da moet geleden zijn van TC Brain in Illusion dat ik zo hard gelachen hebben met ne smoel. Onbetaalbaar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement