|
Welke track doet u een zaal verlaten?
|
View this Thread in Original format
| Real |
(Naar aanleiding van deze thread)
Welke track vind jij zo slecht zodat je in galop naar de uitgang spurt?
Ik nomineer:
Markus Schulz & Departure with Gabriel & Dresden - Without You Near
Dogzilla - Without You
Kyau vs Albert - Are You Fine?
Nic Chagall - What You Need
FKN feat Jahala - Why
Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Config |
Haha , ik kan al een paar replies voorspellen :D
Voor Progrez zal dat wel 'Second Turn' zijn :p
en voor mij.. hmm
Anthem zeker en vast
Frozen Flame op een trance-event :wtf:
en Joop - The Future :o teveel gehoord.. tenzij ze hem in de Rank 1 remix draaien :) |
|
|
| Progrez |
Jonas Steur - Castamara op Tomorrowland 2006.
Ik kwam terug binnen in de tent om het begin van Schulz te evalueren toen de afsluitende Steur het waagde om die zeurplaat op te leggen. Die plaat, gepaard gaande met de talloze zwevende handjes, verplichtte me om een andere tent op te zoeken. |
|
|
| BZRK |
Randy Katana - Play It Louder
Rune - Calabria
Randy Katana - Plastic Fantastic
Alex Gaudino feat Crystal Waters - Destination Calabria
Rank 1 - Top Gear
Fred Baker vs Greg Nash - Lunar Eclipse
... en nog een heleboel andere waar ik misschien liever niet aan herinnerd wordt ;) |
|
|
| christina |
| RE:LOCATE - ROGUE !!! |
|
|
| BZRK |
| Ik vin Castamara & Rogue 2 superplaten. Taste is a funny thing :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by christina
RE:LOCATE - ROGUE !!! |
Je ijlt mens. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
RE:LOCATE - ROGUE !!! |
+1, kan die plaat echt ni af |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
(Naar aanleiding van deze thread)
Welke track vind jij zo slecht zodat je in galop naar de uitgang spurt?
|
Geen enkel, simpelweg omdat een feest of set niet staat of valt omwille van één bepaalde plaat..
Nuja bon, ik veronderstel ook wel dat de vraag van deze topic niet te letterlijk bedoeld is, maarja smaken verschillen nu eenmaal dus in principe kan ik eigenlijk geen plaat bedenken die voor mij een set echt zou verknoeien..
Natuurlijk zou ik er echt van walgen moest bijv. Markus Schulz nu plots de nieuwste plaat van Furax of Milk Inc opleggen, maarja dat zie ik nu niet direct gebeuren.. :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Natuurlijk zou ik er echt van walgen moest bijv. Markus Schulz nu plots de nieuwste plaat van Furax of Milk Inc opleggen, maarja dat zie ik nu niet direct gebeuren.. :p |
Dj Jean kan alles, hij is onze nr 1. :cool: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
Dj Jean kan alles, hij is onze nr 1. :cool: |
Bij Dj Jean zal ik dan ook simpelweg de zaal niet betreden ;) |
|
|
| Vishnu |
Tiesto - Traffic
Junk Project - Control (dat was vroeger wel even anders) |
|
|
|
|