|
Welke track doet u een zaal verlaten? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Even vragen, welke nr's kent u allemaal van Fedde le Grand? |
Put Your Hands Up For Detroit, en Wheels In Motion dat wel iets betere vocals bevat maar toch nog steeds onderdrukt wordt door die verdomde elektrogeluidjes. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Devilex
Put Your Hands Up For Detroit, en Wheels In Motion dat wel iets betere vocals bevat maar toch nog steeds onderdrukt wordt door die verdomde elektrogeluidjes. |
Mja, dan kies je net zijn 2 slechtste nr's uit. Hij heeft nog wel enkele goede producties, take no shhh, ah yeah, remix van bongo song |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ben jij dat, FUSyke? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
En datzelfde geldt ook voor Adagio For Strings. Als ik terugdenk aan de eerste keer dat ik die live hoorde tijdens AvB @ CityParade 2004, man man :crazy: :crazy: |
Ik geef je volledig gelijk ik stond daar toen ook en dat was echt wel zalig:D
Wat mij absoluut doet buiten stappen is "boten anna" |
|
|
| reep |
jonas steur - second turn?
lol gaat een ander forum zoeke ... |
|
|
| Real |
| Hoor je het Greg? Zoek een ander forum man! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by reep
jonas steur - second turn?
lol gaat een ander forum zoeke ... |
waarom? |
|
|
| Progrez |
Castamara, Second Turn,... zijn net als de producties van Dj Shah en consorten net iets te eenvoudig en te toegankelijk om te kunnen boeien.
Oei, dat zal weer hard aankomen voor enkele fans.
Ik ga Phrenetic System - After The Meteor nog eens opleggen  |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Progrez
Castamara, Second Turn,... zijn net als de producties van Dj Shah en consorten net iets te eenvoudig en te toegankelijk om te kunnen boeien.
|
Kan best zijn,
maar daarom 'de zaal verlaten'.. moogt al blij zijn dat ge da |
|
|
| Pumaz |
Kindred Spirits - Plus ultra (Icone remix)
Het is genoeg geweest :p |
|
|
|
|