return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Welke track doet u een zaal verlaten? (pg. 2)
View this Thread in Original format
massiveK
behalve why, hou ik van alle de genomineerde platen (zeker wat you need) :-D

"love is gone" van David Guetta is bijzonder slecht

Tiesto " He is a Pirat" ook
Push2005
quote:
Originally posted by BZRK
Rank 1 - Top Gear


Komaan man, zo een f*cking dikke schijf :D

Om het simpel te houden nomineer ik dit:
http://www.discogs.com/label/Armada+Music

+ alle poptrance natuurlijk
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Komaan man, zo een f*cking dikke schijf :D

Om het simpel te houden nomineer ik dit:
http://www.discogs.com/label/Armada+Music

+ alle poptrance natuurlijk


Sterf. Trousy zit daar tussen!!!111
Transfusion
quote:
Originally posted by massiveK
behalve why, hou ik van alle de genomineerde platen (zeker wat you need) :-D

"love is gone" van David Guetta is bijzonder slecht

Tiesto " He is a Pirat" ook

Love is gone wordt 'n dikke zomerhit, apprecieerbaar in de remix van Joachim Garraud en dien andere.
FredNova
Bjørn Svin - Mand Over Bord

trauma voor het leven
Config
quote:
Originally posted by FredNova
Bjørn Svin - Mand Over Bord

trauma voor het leven


ik vond dat destijds nog geen misse plaat, zo'n catchy ding :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Config
ik vond dat destijds nog geen misse plaat, zo'n catchy ding :D

.


Wel zwaar afzien voor de oren, maar daarbuiten wel best flippen :crazy:
massiveK
quote:
Originally posted by Transfusion
Love is gone wordt 'n dikke zomerhit, apprecieerbaar in de remix van Joachim Garraud en dien andere.


Fuzzy Hair rmx is minder slecht. Zelf de garraud rmx is niet goed.

Die vocal is zo zwak :nervous:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Real
(Naar aanleiding van deze thread)

Welke track vind jij zo slecht zodat je in galop naar de uitgang spurt?

Ik nomineer:
Markus Schulz & Departure with Gabriel & Dresden - Without You Near


wtf :wtf: :wtf: :wtf: :eek: :eek:

track vd 21e eeuw

serieus 'k ben geshockeerd
Real
Ieuw!

Synthesia
De meeste remixes van een pop of rock nummer, die Smells Like Teen Spirit b.v.
The_G0dfather
ik vind da goe

rmxen van death cab for cutie bv, shah's rmx van madonna frozen, die michael fehlsteil ofzo rmx van placebo 20 yrs :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement