|
Welke track doet u een zaal verlaten? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| massiveK |
| die oude jaren 80 kitsh platen |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by FredNova
Bjørn Svin - Mand Over Bord
|
Impulz 2000, Michel de Hey main. Deze knalt hij erin. De sfeer, het publiek gaat helemaal los. Iedereen werd gek, zo´n beetje alles klopte toen en jij loopt dan een zaal uit. :stongue: :haha: En buiten de zaal geeft Miss Belgie je een koffer met 2 miljoen euro. |
|
|
| E-motion_error |
Svenson & Gielen - Beauty of Silence
nooit begrepen wat mensen daar zo goed aan vonden
+ zowat alle producties van Tiësto, exclusief remixen |
|
|
| TOR |
| Eender welke mannelijke vocal. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
ik vond dat destijds nog geen misse plaat, zo'n catchy ding :D |
idem hier :) |
|
|
| Devilex |
| Alles van Fedde Le Grand, Bob Sinclar, David Guetta... |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by TOR
Eender welke mannelijke vocal. |
Bij mij ook meestal, maar er zijn wel uitzonderingen. Vb de Musix - Do ya see the light, of de bootleg van Ferry corsten - Force of gravity.
Maar goed, hier mijn hatelist:
Regi - Lonely
Svenson & Gielen - Twisted
DJ Jean - The launch |
|
|
| DeZmA |
Gigi d'agostino boven alles
Benny Benassy.. kreeg echt kippevel -uit degout- alsk die hoorde op ILT (al behoorlijk aantal jaar terug). Was dan ook wel bij 2 many sukkels verzeild geraakt dus dat was op zich er om vragen.
Junk project control vink nog steeds een goei plaat trouwens :). Steekt goed in elkaar vindk, wel teveel gehoord uiteraard. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Devilex
Alles van Fedde Le Grand, Bob Sinclar, David Guetta... |
Even vragen, welke nr's kent u allemaal van Fedde le Grand? |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by DeZmA
Gigi d'agostino boven alles
Benny Benassy.. kreeg echt kippevel -uit degout- alsk die hoorde op ILT (al behoorlijk aantal jaar terug). Was dan ook wel bij 2 many sukkels verzeild geraakt dus dat was op zich er om vragen.
|
wss toen dat ze ook o-oh gedraaid hebbn :whip: enkel gehoord tijdens ' passeren, pjieuw |
|
|
| Bertn |
| Tiësto - traffic. Die plaat werkt als een magneet voor johnys en marginalen. En als er iets is dat ik niet kan verdragen, dan zijn het wel johnys en marginalen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Bertn
Tiësto - traffic. Die plaat werkt als een magneet voor johnys en marginalen. En als er iets is dat ik niet kan verdragen, dan zijn het wel johnys en marginalen. |
Bwa er zijn veel platen die dat volk aantrekken, daarom is de plaat op zich nog niet slecht. Traffic vind ik live echt wel een vette opbouw en drive hebben, helaas is em volledig uitgemolken geweest doordat hij te constant te horen was op radio, tv en elke ing boerenfuif, waardoor het speciale aan de plaat toch verloren ging..
En datzelfde geldt ook voor Adagio For Strings. Als ik terugdenk aan de eerste keer dat ik die live hoorde tijdens AvB @ CityParade 2004, man man :crazy: :crazy: |
|
|
|
|