return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Setje ter download (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Nix cencuur.. regels.. kom je ooit nog wel eens achter wat dat zijn
Blik
voortaan mag je een setje van jezelf posten, maar je MOET hem dan ook in de Music Producer sectie posten, anders gaat het hele feest niet door

hieronder staat de thread van RV in de Music Producer Sectie


Thread van RV
DjRV
Goed, _EINDELIJK_ weer open :)
Zal over dit hele gebeuren nog wel ff een threadje maken maar dat later...
wat ik van jullie nou is wil weten is of jullie het storend vinden dat ik dit hier heb gepost of dat jullie het wel konden waarderen
Blik
quote:
Originally posted by DjRV
Goed, _EINDELIJK_ weer open :)
Zal over dit hele gebeuren nog wel ff een threadje maken maar dat later...
wat ik van jullie nou is wil weten is of jullie het storend vinden dat ik dit hier heb gepost of dat jullie het wel konden waarderen


ik denk niet dat iemand het niet kan waarderen, maar henkie had gewoon wel gelijk, eigen setjes horen in dat forum thuis, maar nu is er dus besloten dat je ze ook hier mag posten, maar dan ook in het andere forum moet zetten.

Staat nu trouwens ook in de regels
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nix cencuur.. regels.. kom je ooit nog wel eens achter wat dat zijn


heee, bespeur ik daar in de wijze woorden van moderator Henkie een denigrerende ondertoon tegenover ons aller RV?

oh stom, dat wordt mij ook altijd verweten..

..maar wacht eens even, ik ben natuurlijk geen mod..

huh?



;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
Goed, _EINDELIJK_ weer open :)
Zal over dit hele gebeuren nog wel ff een threadje maken maar dat later...
wat ik van jullie nou is wil weten is of jullie het storend vinden dat ik dit hier heb gepost of dat jullie het wel konden waarderen


Niet storend, juist cool.
Is echt een lekker setje.
DJ Rv is van het Holland Forum (om me raar uit te drukken), dus moet dat gewoon hier gepost worden. Regels zijn er om gebroken te worden, ik vind het een beetje kortzichtig als dat niet mag. Joh, je kan toch een beetje creatief modden, om het zo te zeggen.....
Lijkt wel of af en toe het modden een beetje willekeurig gaat, niet echt aan objectieve standaarden gebonden.

Greetz,
SnuggLe
DjRV
quote:
Originally posted by Jukx


heee, bespeur ik daar in de wijze woorden van moderator Henkie een denigrerende ondertoon tegenover ons aller RV?

oh stom, dat wordt mij ook altijd verweten..

..maar wacht eens even, ik ben natuurlijk geen mod..

huh?



;)


Heel simpel,die thread is geclosed omdat henkie_h mij niet zo lief vind :)
Volgens mij in het verleden ook wellus gebeurt met posts van Miss P ?
Maar goed laten we deze thread over de muziek houden en dit gemeuk ergens anders bespreken

:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV


Heel simpel,die thread is geclosed omdat henkie_h mij niet zo lief vind :)
Volgens mij in het verleden ook wellus gebeurt met posts van Miss P ?
Maar goed laten we deze thread over de muziek houden en dit gemeuk ergens anders bespreken

:D


Op IRC ofzo? :D
Tis de hele dag al hommelos lijkt het wel.
Er zit iets in de air ofzo vandaag....

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Er zit iets in de air ofzo vandaag....

Greetz,
SnuggLe


Ja, ik heb een 'scheetje' gelaten vanmiddag :sadgreen:
Donna
quote:
Originally posted by Blik


ik denk niet dat iemand het niet kan waarderen, maar henkie had gewoon wel gelijk, eigen setjes horen in dat forum thuis, maar nu is er dus besloten dat je ze ook hier mag posten, maar dan ook in het andere forum moet zetten.

Staat nu trouwens ook in de regels



[21:13] hijs weer open
[21:14] leg mij trouwens nou is uit
[21:14] hoevaak is er wellus een set van bellie bv gepost
[21:14] of van wie dan ook
[21:14] beetje errug opvallend dat dit alleen gebeurd omdat meneer RV het post
[21:14] niet vaak hoor, maar dat heb ik hem ook gezegd :)
[21:14] en meneertje henkie hem dan closed
[21:14] mja joh en die graphic meuk van henkie dan die die bv post
[21:14] word ook niet geclosed
[21:14] hoort daar ook niet thuis
[21:15] ja, hijs gewoon pissed op jouw
[21:15] vind ik ook niet erg
[21:15] dat mag


[21:15] als ik pissed ben doe ik ook wel eens rare dingen
[21:15] hehe
[21:15] nee jonguh zo werkt het niet
[21:16] als mod ben je toch onpartijdig en objectief


[21:19] wat jij hier nu zegt,vind je niet errug als andere mensen dat ook zien huh?jij staat volgens mij wel gewoon achter je mening ook in het openbaar toch?
[21:19] is ook wel logisch denk ik :)
[21:20] ja ik sta wel achter mijn mening, maar je hoeft het ook rond te gaan strooien
[21:21] ik strooi nooit zomaar wat rond,er word altijd goed overnagedacht:)




Gadver,wat hypocriet!!!!

Henkie_henk
Eigenlijk ben k jou helemaal geen verantwoording schuldig.. aangezien je de regels verbrak.. en het argument regels zijn er om verbroken te worden is onzin.. dat ga je maar lekker ergens anders doen..

ik kan me trouwens goed herinneren dat k wel een thread van bellie heb geclosed.. k weet niet meer zeker waar t over ging..

Kijk dat ik jou niet mag rv.. das vrij duidelijk.. maar daarom hield je je nog wel niet aan de regels.. als siesta new wave of weekveel ze set poste hak t zelfde gedaan.. punt.. kan jij natuurlijk leuk over doorlullen hoe cool je wel niet bent met je irc enzo en dat ik hypocriet ben en niet objectief mod.. t zal mijn een worst wezen.

ondertussen heb je je set thread ook eer totaal verneukt.. gaat nieteens meer in verste verte over je set en je eventuele mix kwaliteiten.. maarja.. laat k dat maar even door de vingers zien.. creatief modden noemen ze dat.
Donna
quote:
Originally posted by Henkie_henk

ik kan me trouwens goed herinneren dat k wel een thread van bellie heb geclosed.. k weet niet meer zeker waar t over ging..




Mja dat weet ik nog wel hoor,dat was een thread van bellie waar hij zn site promote omdat t zo goed ging met zn draaien,waar wij van het holland forum best trots op waren/zijn en zeker wel geintresseerd waren in zn nieuwe site,jij vond echter dat het moest verdwijnen omdat t spammen zou zijn,maar je eigen sigs spammen mocht nou juist weer wel en liet je open.......

De rest van je domme reply bespreek je maar met RV,en misschien hebben mensen ondertussen commentaar op de set die ze gedowned hebben en kun je je verdere gemeuk in je eigen gemaakte sigs thread doen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement