return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Setje ter download (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by Donna

De rest van je domme reply bespreek je maar met RV,en misschien hebben mensen ondertussen commentaar op de set die ze gedowned hebben en kun je je verdere gemeuk in je eigen gemaakte sigs thread doen?


er wordt hier wat afgemeukt trouwens!! ;)








pssst, volgens mij geilt Henkie een beetje op zichzelf! :eek:
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Donna



Mja dat weet ik nog wel hoor,dat was een thread van bellie waar hij zn site promote omdat t zo goed ging met zn draaien,waar wij van het holland forum best trots op waren/zijn en zeker wel geintresseerd waren in zn nieuwe site,jij vond echter dat het moest verdwijnen omdat t spammen zou zijn,maar je eigen sigs spammen mocht nou juist weer wel en liet je open.......

De rest van je domme reply bespreek je maar met RV,en misschien hebben mensen ondertussen commentaar op de set die ze gedowned hebben en kun je je verdere gemeuk in je eigen gemaakte sigs thread doen?


Goed van je hoor.. weet je nog iets.. Tuurlijk is het tof van die site.. ik vond het zelf ook een gave site.. maar daarom doorbreekt t nog wel de regels om zon thread te posten.. wat als iedreen ze siteje lekker gaat promoten.. Laat de moderators lekker hun werk doen..Dat jij nou toevallig weer lekekr alles kan verdraaiien.. ja kan je toch nog iets.

Sigs spammen is ook nix van waar.. heb alleen graphix thread geopend waar ook veel op gereplyd werd.. dat jij nou creativiteit heb van een zak hooi.. kan ik niet helpen maar laat de andere threads gewoon ff in hun waarde ja.. Verdere uitleg zal k niet doen want ik was er eerder al achter gekomen dat je bij jou maar blijft uitleggen.

jouw denigrerende toon jegens mij let mij heus niet om een reply neer te zetten.. wees maar niet bang.. De "ik ben ouder dus beter whatever" werkt niet hoor..

Ajetj0

quote:
Originally posted by Jukx

pssst, volgens mij geilt Henkie een beetje op zichzelf! :eek:


als je nix zinnigs hebt toe te voegen dan hoef je ook niet te replyen (goh zou toch al 90% van je posts schelen he)
Blik
quote:
Originally posted by Donna



[21:13] hijs weer open
[21:14] leg mij trouwens nou is uit
[21:14] hoevaak is er wellus een set van bellie bv gepost
[21:14] of van wie dan ook
[21:14] beetje errug opvallend dat dit alleen gebeurd omdat meneer RV het post
[21:14] niet vaak hoor, maar dat heb ik hem ook gezegd :)
[21:14] en meneertje henkie hem dan closed
[21:14] mja joh en die graphic meuk van henkie dan die die bv post
[21:14] word ook niet geclosed
[21:14] hoort daar ook niet thuis
[21:15] ja, hijs gewoon pissed op jouw
[21:15] vind ik ook niet erg
[21:15] dat mag


[21:15] als ik pissed ben doe ik ook wel eens rare dingen
[21:15] hehe
[21:15] nee jonguh zo werkt het niet
[21:16] als mod ben je toch onpartijdig en objectief


[21:19] wat jij hier nu zegt,vind je niet errug als andere mensen dat ook zien huh?jij staat volgens mij wel gewoon achter je mening ook in het openbaar toch?
[21:19] is ook wel logisch denk ik :)
[21:20] ja ik sta wel achter mijn mening, maar je hoeft het ook rond te gaan strooien
[21:21] ik strooi nooit zomaar wat rond,er word altijd goed overnagedacht:)




Gadver,wat hypocriet!!!!


over triest gesproken, ik vraag aan RV om het niet op het forum te zetten, en wat doe jij, pleurt het op het forum, en dan ook nog niet eens het hele gesprek (en dit is geen reden om het hele gesprek er zomaar neer te zetten)

het spreekwoord "verstand komt met de jaren" gaat hier dus duidelijk niet op....

ik zei het het ook al op IRC, allebei hebben een punt, Henkie heeft gelijk omdat het in de regels staat dat je je eigen setjes in de amateur sectie moet zetten, RV heeft gelijk omdat er al vaker setjes zijn gepost hier van mensen van het forum, en dat dat ook gewoon moet kunnen, daar hebben henkie en ik het ook over gehad in ons (privé-)gesprek, en uiteindelijk waren we het er mee eens.
Optimus
wat is meuk eigenlijk?:D
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus
wat is meuk eigenlijk?:D


I. meuk, v. (m) (-en), (gew.) 1. bewaarplaats voor appels en peren, inz. om ze door het liggen rijp te laten worden; - 2. bewaarplaats voor geld; - 3. bespaarde som: hij heeft een goede meuk gemaakt, een aardig sommetje bespaard; hij heeft een meuk geld, heel veel; - 4. hoop rommel, huisraad, vuil goed enz: veel meuk maken, alles overhoop halen; 't is daar een erge meuk, een ongeordend, ongeregeld huishouden.

II meuk, I. bn. bw., (gew.) 1. zacht, rijp; - 2. (van het gelaat) zacht, vriendelijk; - II. zn. v. (m.) het zacht-, murw-worden: in de meuk staan, om week of zacht te worden.

I meu'ken, I. overg. (meukte, heeft gemeukt), 1. zacht, week, murw maken; - 2. (van onstoffelijke zaken) verzachten; - II. onoverg. (meukte, is gemeukt), 1. murw, zacht worden: de gort heeft de hele nacht staan meuken; met tijd en stro meuken de mispels, - 2. vertederd worden; - 3. (gew.) rommel maken.

II meu'ken, o. (-s), (Zuidn.) inhoudsmaat voor droge waren = 1/8 hl.




;)
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx


I. meuk, v. (m) (-en), (gew.) 1. bewaarplaats voor appels en peren, inz. om ze door het liggen rijp te laten worden; - 2. bewaarplaats voor geld; - 3. bespaarde som: hij heeft een goede meuk gemaakt, een aardig sommetje bespaard; hij heeft een meuk geld, heel veel; - 4. hoop rommel, huisraad, vuil goed enz: veel meuk maken, alles overhoop halen; 't is daar een erge meuk, een ongeordend, ongeregeld huishouden.

II meuk, I. bn. bw., (gew.) 1. zacht, rijp; - 2. (van het gelaat) zacht, vriendelijk; - II. zn. v. (m.) het zacht-, murw-worden: in de meuk staan, om week of zacht te worden.

I meu'ken, I. overg. (meukte, heeft gemeukt), 1. zacht, week, murw maken; - 2. (van onstoffelijke zaken) verzachten; - II. onoverg. (meukte, is gemeukt), 1. murw, zacht worden: de gort heeft de hele nacht staan meuken; met tijd en stro meuken de mispels, - 2. vertederd worden; - 3. (gew.) rommel maken.

II meu'ken, o. (-s), (Zuidn.) inhoudsmaat voor droge waren = 1/8 hl.




;)


dank u:)
Donna
Tuurlijk Henk en Blik,de *regels* he?:)
De regel rasistisch gedrag,terwijl de woorden als joden en kanker af en aan uit ons modjes bek vliegt.
Spamme deed je wel degelijk met je *art* en sja creatief achter me bak vinnik nie zo belangrijk,dat bewaar ik voor in bed:stongue: :stongue:
Kereltjes laten we wel wezen,dat jullie regeltjes opstellen,de boel dan daarna weer tegenspreken en jezelf er niet aan houden is iedereen nu wel bekent.
Voel je vooral stoer als mod,als je t lekker vind dat de meeste een lekkere dikke hoop op je doen:toothless
Peace:P
DjRV
iemand nog wat te zeggen over die godverdomde kut mix? :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by DjRV
iemand nog wat te zeggen over die verdomde kut mix? :D


ik heb kameraad net meeltje gestuurd of ie um ook wil downen...

ALS die dat wil, volgen de comments...

draai je wel eens ergens eigenlijk?? zo ja: waar, wanneer.



p.s. ondanks dat ik het graag zou doen, zal ik niet ingaan op het moderators werk.....

ik wil alleen maar zeggen dat de moderators er niet.... OEPS, nou zou ik het toch nog bijna doen :D
DjRV
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


ik heb kameraad net meeltje gestuurd of ie um ook wil downen...

ALS die dat wil, volgen de comments...

draai je wel eens ergens eigenlijk?? zo ja: waar, wanneer.





Voor 8 mei sta ik geboekt voor Dance Planet, klik hier voor meer info.

1 juni gaan we naar noorwegen om te draaien (!!) en voorde rest nog geen boekingen....

kolkiewolkie
Heeeeeeeey

das geeneens zo heel ver rijden...

... tis wel druk in die periode, maar: boeiuh!

agenda eind april begin mei:

26 april: dana/pavo @ zak
29 april: Qontact
3 mei: gary-D & warmduscher @ lucky
8 mei: cor fijneman, Dj RV e.a.
9 mei: starsplash (for whatever that is) @ index

NOTE: de oplettende mensen zullen gemerkt hebben dat er nog geen enkele zaterdagavond in die periode is ingevuld :D :D

....nice :)

ik gooi het ff in de groep. misschien kom ik nog wel :)
DjRV
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Heeeeeeeey

das geeneens zo heel ver rijden...

... tis wel druk in die periode, maar: boeiuh!

agenda eind april begin mei:

26 april: dana/pavo @ zak
29 april: Qontact
3 mei: gary-D & warmduscher @ lucky
8 mei: cor fijneman, Dj RV e.a.
9 mei: starsplash (for whatever that is) @ index

NOTE: de oplettende mensen zullen gemerkt hebben dat er nog geen enkele zaterdagavond in die periode is ingevuld :D :D

....nice :)

ik gooi het ff in de groep. misschien kom ik nog wel :)


Zou gezellig zijn:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement