|
Setje ter download (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Jesse
dan mag je deze set of een soortgelijke neerzetten, zal je in dank afgenomen worden :) |
Als ik in de spock draai ben ik altijd geneigd om harder te draaien dan normaal..iets zegt me dat ze der daar lekker op gaan... :D :D |
|
|
| sergedg |
| Ik zal eens naar de mix gaan luisteren. ben hem nu aan het binnenhalem. Ben ik blij dat ik kabel internet heb |
|
|
| sergedg |
Wat ik zo van je setje hoor klinkt ie lekker. ben hem even een beetje aan het door lopen. Heb hem net binnen en moet hem nog helemaal gaan beluisteren maar wat ik er even snel van hoor klinkt ie lekker.
Even een ander vraagje. Waar koop jij je platen? zag dat je uit amsterdam komt en ik woon in weesp dat is vlak bij amsterdam en daar ga ik dan heen als ik platen wil kopen maar moet nog even ontdekken waar ze de beste platen verkopen. Of is het gewoon een aantal winkels afgaan?
Als ik je mix helemaal heb gehoord zal ik nog wel een reply sturen met wat ik er van vind. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by sergedg
Even een ander vraagje. Waar koop jij je platen? zag dat je uit amsterdam komt en ik woon in weesp dat is vlak bij amsterdam en daar ga ik dan heen als ik platen wil kopen maar moet nog even ontdekken waar ze de beste platen verkopen. Of is het gewoon een aantal winkels afgaan?
|
in de tijd dat ik nog in amsterdam platen kocht ging ik meestal een standaard rondje af....
Outland records op de wallen
Rythem Import op de nieuwedijk
Midtown Records op de nieuwedijk.
Haal al tijden daar geen platen meer en maak vrolijk gebruik van www.only-djs.com en wat lokale platen zaakjes hier in de buurt van wormerveer. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by DjRV
Zou gezellig zijn:) |
zou zekers gezellig zijn... en heb iemand gevonden die wel mee wou (ondanks voetbal... beetje managen dus)... in principe kom ik wel ff langs... blabla-en we dan wel ff... nadere info volgt (kmoet nog ff uitzoeken hoeveel alles gaat kosten enzo... en ff kijken of ik niet buiten blijf staan omdat de tent vol zit (er is voorverkoop, dus dat zegt wel iets (niet veel, wel iets :D ) |
|
|
| Donna |
| Mja kom met zo veel mogelijk mensen mij ff entertainen,Cor en RV hebben zaal voor zichzelf dus kunnen we pv party bouwuhhhhhh!!!!:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja kom met zo veel mogelijk mensen mij ff entertainen,Cor en RV hebben zaal voor zichzelf dus kunnen we pv party bouwuhhhhhh!!!!:D |
ik doe mijn best :) :)
valt alleen niet mee mensen op een woensdag mee te krijgen...
voorbeeldjes:
- nee, ik ga liever na ..... (een boerendorpsfeest) :rolleyes:
- nee, er is voetbal op (tot hoe laat duurt dat ook al weer? :rolleyes:
- nee, ik ben niet zo partyminded de laatste tijd :whip: :whip:
watjes...:stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja kom met zo veel mogelijk mensen mij ff entertainen,Cor en RV hebben zaal voor zichzelf dus kunnen we pv party bouwuhhhhhh!!!!:D |
Hehehe :) Das wel cool ja.
Ik kom waarschijnlijk wel. Moet even kijken wie ik meekrijg.
Groenlo is niet zover van Enschede, en ook niet zover van de place waar mijn ma woont, dus even de auto meepakken.
Wat is de damage btw?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Donna |
Ik zou eigenlijk echt niet weten wat de damage is,tis t lido,weenie wat ze daar aan entree vragen 2 be honest,zal toch wel meevallen....?
Ennuh sja ik weet t,feyenoord moet dan de finale spelen,en das ook MIJN cluppie hoor:D
Maja k vind feesten much more fun eigenlijk,en de uitslag zal niet anders worden als ik kijk:) |
|
|
| Decibel Device |
| quote: | Originally posted by DjRV
Goed, _EINDELIJK_ weer open :)
Zal over dit hele gebeuren nog wel ff een threadje maken maar dat later...
wat ik van jullie nou is wil weten is of jullie het storend vinden dat ik dit hier heb gepost of dat jullie het wel konden waarderen |
Als je nou gewoon voor alle setjes een centraal topic maakt.. dan word alles veel overzichtelijker. Anders zie je door de bomen het bos niet meer. :)
Maar goed, dat is mijn mening. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Decibel Device
Als je nou gewoon voor alle setjes een centraal topic maakt.. dan word alles veel overzichtelijker. Anders zie je door de bomen het bos niet meer. :)
Maar goed, dat is mijn mening. |
Zo waar reageer jij nou weer op, tis ing een thread van dik anderhalf jaar oud !?!?!??! :confused: :conf: |
|
|
| Decibel Device |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo waar reageer jij nou weer op, tis ing een thread van dik anderhalf jaar oud !?!?!??! :confused: :conf: |
whoops.. had ff niet gezien dat het topic meer pagina's had.. sorry, ben nieuw hier en ik heb de FAQ al doorgelezen hoor ;) |
|
|
|
|