return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Setje ter download (pg. 4)
View this Thread in Original format
TranceFool
ik heb geeneens zin meer om die set te downen :p
Sandman
Nou, ik ben nu de set aan zuigen...

En de eerste 15 minuten klinken behoorlijk goed desondanks de geluidskwaliteit.

Sandman
DJ Bazz
het moet toch geen probleem zijn om een keer een setje van jezelf hier neer te gooien, zolang je maar niet bewust elke (paar) dag(en) hier sets neer gaat gooien.

ennuh RV tracklisting ziet er wel goed uit, ga nog wel ff zorgen dat ie voor mij gedownd wordt want mijn 33.6K modempje kan het natuurlijk nooit trekken
Ding Chavez
quote:
Originally posted by DjRV
iemand nog wat te zeggen over die godverdomde kut mix? :D

Ikkuhh! :D Had em een tijdje geleden al van BB gehaald en sindsdien staat ie nog steeds op mijn vaste RWtje vol sets die ik mee de trein in neem :) Je houdt dus een hoop gevestigde namen achter je :D

GreetZ, DC
Blik
ik heb hem ook ff gedownload, klinkt zeker wel lekker, goed gemixed, mooi opgebouwd, begint rustig (iets te rustig voor mij maar goed :)) en bouwt lekker op

en wanneer ga je Mesh-Persuasion rippen, die is namelijk VET! :D
DjRV
quote:
Originally posted by Blik
ik heb hem ook ff gedownload, klinkt zeker wel lekker, goed gemixed, mooi opgebouwd, begint rustig (iets te rustig voor mij maar goed :)) en bouwt lekker op

en wanneer ga je Mesh-Persuasion rippen, die is namelijk VET! :D

Die hebbik niet op plaat,freejack (mesh dus) had hem mij gestuurd ergens eind 2001 in mp3.Op CDR geburned dus:)
Jappio
Ik vind het ook wel een lekker setje.. In ieder geval goed opbouwend! Oja, en 8 mei kom ik nie.. Sorry, heb dan een feestje op het stadhuisplein hehe!!! :D:D:D:D
Jesse
Zeker een lekkere set! Ook makkelijk te downloaden zo! :p :toothless
Heb je trouwens The Fog zelf op plaat?? Dat nummer zoek ik al sinds Judge Jules zn eerste set op Qontact! Als je m hebt zou je m dan aub kunnen rippen? Op AG is ie alleen in zeer slechte kwaliteit te d/l..

Verder toen je in de Spock was, lekker gedraaid, alleen jammer dat Cor & jij niet Cosmic Gate - Back To Earth (S.H.O.K.K. Remix) bij hadden..ach ja ;)
DjRV
quote:
Originally posted by Jesse
Zeker een lekkere set! Ook makkelijk te downloaden zo! :p :toothless
Heb je trouwens The Fog zelf op plaat?? Dat nummer zoek ik al sinds Judge Jules zn eerste set op Qontact! Als je m hebt zou je m dan aub kunnen rippen? Op AG is ie alleen in zeer slechte kwaliteit te d/l..

Ik heb hem inderdaad op plaat,draaide hem toen ook in de spock,zalleens kijken of ik tijd vind hem te rippen.....

quote:
Verder toen je in de Spock was, lekker gedraaid, alleen jammer dat Cor & jij niet Cosmic Gate - Back To Earth (S.H.O.K.K. Remix) bij hadden..ach ja ;)

Sja kan niet alle platen hebben....:)
Hoop dat je voor de rest wel genoten hebt:D

Hoe doet Mark Green het daar nu btw?Vermaakt ie een beetje?
Jesse
What can i say? Het grote gapende gat dat er nu is door het vertrek van Cor is niet zo 1, 2, 3 op te vullen.....Maar niets negatiefs t.o.v. Mark Green, tis weer een andere stijl. FF wennen omdat Cor altijd de flinke top platen draaide (hij heeft op een avond bijna alle nummers van AVB 002 gedraaid), en Mark gooit af en toe Lethal industry er doorheen ofzo en daarna zakt hij weer naar een dieper niveau..

DjRV
quote:
What can i say? Het grote gapende gat dat er nu is door het vertrek van Cor is niet zo 1, 2, 3 op te vullen.....Maar niets negatiefs t.o.v. Mark Green, tis weer een andere stijl. FF wennen omdat Cor altijd de flinke top platen draaide (hij heeft op een avond bijna alle nummers van AVB 002 gedraaid), en Mark gooit af en toe Lethal industry er doorheen ofzo en daarna zakt hij weer naar een dieper niveau..

Ik kom binnenkort misschien ook nog wel een keer langs met me plaatjes... :D
Jesse
dan mag je deze set of een soortgelijke neerzetten, zal je in dank afgenomen worden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement