return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Sensation White
View this Thread in Original format
DjRV
Nu word er volop gespeculeerd over de line up van Sensation Black maar is er al wat bekend over Sensation White?
Wat word de line up?

GIMMMMMMMMMMMME INFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
magrec
euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt......

line up weet ik niks van...

johan gielen
jean
marco v

zoiets denk ik plus misschien 2 buitenlandse toppers, blank & jones ofzo of paul van dijk.
Menno
quote:
Originally posted by magrec
euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt......

line up weet ik niks van...

johan gielen
jean
marco v

zoiets denk ik plus misschien 2 buitenlandse toppers, blank & jones ofzo of paul van dijk.


Aahhhhhhhhhhhhh
Geen Jean,B&J en Johan Gielen hoop ik. Ik denk dat ze Marco ook eerder op Black neerzetten omdat hij de laatste tijd meer richting Techno draait.
Wat ik hoop:
-Roog, om de sfeer er in te brengen zoals vorig jaar.
-Tiesto,geen commentaar
-Push, altijd goed.
-Paul van Dijk,hoop dat ie zo'n setje ala Innercity draait ;)

En natuurlijk,niet te vergeten, de voorgeprogrammeerde ID&T tape van een uurtje :D :(
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by magrec
euhm eerst zou het een progressive, trance acond worden nu las ik ergens anders dat het een club, trance night wordt......

line up weet ik niks van...

johan gielen
jean
marco v



Schrap Marco V maar want die staat een week later al op een net zo groot feest. ;)
Dus denk niet dat ie komt
magrec
Ik zie id&t al weer met hun marketingpraatje hoor...

marco v zijn sound is goed te combineren met beide sounds en daarom is hij voor beide events geboekt vooral vanwege zijn perfecte sound en feeling met het publiek :D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Ik zie id&t al weer met hun marketingpraatje hoor...

marco v zijn sound is goed te combineren met beide sounds en daarom is hij voor beide events geboekt vooral vanwege zijn perfecte sound en feeling met het publiek :D :D


Inderdaad.
Line-up zal wel niet verassend worden.

Ik reken op Rank1, Paul van Dijk, Tiesto/Armin.
Misschien zelfs wel Danny Howells, en verder dan iets van Roog/Erick-E. Nou, leuk TMF-publiek wat er dan komen gaat, daar ga ik ECHT geen 50euro voor lappen. Komt er nog eens bij dat het om 7 uur licht is en je al die kutkoppen goed ziet.

Grote feesten zijn niet mijn dingetje...

Greetz,
SnuggLe
Dr. Kuipers
Ik ben wel van plan te gaan eigenlijk.
Vorig jaar was ik al op vakantie..., maar Sensation moet gewoon iets heel aparts zijn, heel anders als een TE. Dus moet het toch een keer meegemaakt hebben
Hopelijke Line-up:

Tiesto
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Johan Gielen
Marco V

een Rank 1 of Jean hoef ik echt niet weer te zien.
Het moeten wel een beetje goeie namen zijn
Dus afwachten, ik geloof dat ze nog voor de kaartverkoop de line-up bekent wouden maken, dus zal ergens in mei zijn dan...
DJ Bazz
ik wil eigenlijk ook heen met een maat van mij, moet alleen nog ff overhalen, maar dat moet te doen zijn.
maar goed over de lineup: meeste is wel ok zolang er maar geen jean, gielen of B&J komt, enneh Astrid moet trouwens wel komen:D:D
Apoptosis
Jonges jonges... je heb helemaal geen reet aan dat 'hopelyke line-up' en dat gespeculeer :o(kan wel geinig zyn om te doen hoor, daar niet van).

Vorig jaar was het precies hetzelfde verhaal... Iedereen zat elkaar gek te maken met allerlei geruchten, en van "ja, ik hoop dat die en die komt".
En toen BAM, werd de line-up bekend gemaakt, iedereen PISSED (en terecht!!:mad: ). Sommigen hadden zelfs hun kaartje al gekocht op basis van die geruchten, konde ze weer lekker verpatsen..

denk overigens niet dat ze dit jaar hetzelfde gaan flikken als vorig jaar met de line-up, na al die boze reacties van het niet-TMF-publiek :p
LowRider
eeeeehm... tiesto op sensation?? (=id&t?) :conf:
nooit meer toch?

mpost
quote:
Originally posted by Apoptosis
En toen BAM, werd de line-up bekend gemaakt, iedereen PISSED (en terecht!!:mad: ). Sommigen hadden zelfs hun kaartje al gekocht op basis van die geruchten, konde ze weer lekker verpatsen..


Waar heb je het over man??
Toen de line up bekend werd gemaakt vorig jaar was de voorverkoop nog helemaal niet begonnen! Dit jaar zal het hetzelfde gaan, eerste line up, en daarna start voorverkoop.
Dusssz
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by LowRider
eeeeehm... tiesto op sensation?? (=id&t?) :conf:
nooit meer toch?


hoe kom je daar bij??

er is wel een tijdlang een gerucht (op het internet) rondgegaan dat de partijen ruzie zouden hebben, maar das volgens mij een tijdje geleden door tijs himself in een interview ontkracht...of het kan ook wel Obi zijn geweest die dat zei.. (obi is, voor de duidelijkheid, een spammer die zijn werkgever hier wel eens promoot, en altijd roept dat hij dat in zijn vrije tijd doet. zijn werkgever is trouwes ID&T :D (maakt mij verder weinig uit hoor))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement