return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Impulz Outdoor - 29-06-2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Wij zijn ook van de partij! :cool:

Vooral erg benieuwd naar ANDAIN, ook wel bekend als Josh Gabriel van Gabriel & Dresden, misschien de beste producer(s) van dit moment!
TranceFool
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wij zijn ook van de partij! :cool:

Vooral erg benieuwd naar ANDAIN, ook wel bekend als Josh Gabriel van Gabriel & Dresden, misschien de beste producer(s) van dit moment!

ah cool dat wissik helemaal nie :)
Donna
Nice,wij zijn der ook weer bij,hmz 30 juni is RV trouwens jarig,leuk he lekkah ding dat ik dat hier ff bekend maak:toothless
Dr. Kuipers
Ziet er wel zeer vet uit zeg!!!
Apeldoorn is hier ook al nie echt ver vandaan.
Alleen het kutte is dat ik weinig poen heb en eigenlijk die week daarna graag naar Sensation wil.
Dilemma dus...
Donna
Gekke Toelie,impulz is toch veel vetter dan sensation,commerciele meuk:P

Ik had liever Tiesto ook niet op impulz gezien,trekt weer allemaal fout publiek,maja.....
Yarnie
mensen zoals mij ja:cool:
Donna
lol,vind jij jezelf fout publiek dan yarn?:)
k meen me te herrineren dat jij Cor toch beter vond draaien dan Tiesto in Den Haag,hebbie me zelluf verteld toen we daar boven ergens per ongeluk naast elkaar stonden en ik dacht *hey die dude kennik ergens van*:stongue: :stongue: :stongue:
mido
Wat kan mij het nou verrotten of het fout publiek trekt of niet.! :):) Zolang hij maar goed draaid.
whehe

Ik zonder me toch af van de hele wereld en maak er mijn eigen feesie van! the l@mers! whaha

En RV jarig? Dus dat betekend "one free beer?" whehe
Donna
Hmmm tis niet alleen t foute volk maar ook de idd voorspelbare sets van hem lately,magoed misschien gaat ie weer ff goed doen en verrast ie weer s wat ppl,van mij mag ie als 2e draaien ofzo,dan kunnen we daarna verder als er weer wat ruimte is:)
mido
quote:
Originally posted by Donna
Hmmm tis niet alleen t foute volk maar ook de idd voorspelbare sets van hem lately,magoed misschien gaat ie weer ff goed doen en verrast ie weer s wat ppl,van mij mag ie als 2e draaien ofzo,dan kunnen we daarna verder als er weer wat ruimte is:)


Nah ik heb om precies te zijn 2 sets van hem gezin in mijn hele leven! Dus voor mij is vrij veel nieuw hoor wat hij draaid.

Nou ik er op terug kijk.... Ik ga best vaak naar feesten zou ik hem dan in mijn onder bewust zijn gewoon ontlopen? whehe

Gurian
Ckerz vet dat tiesto ook komt. Ik ging sowiezo al dus dat tiesto komt
is alleen nog ma beter.
En dat foute volk liep er vorig jaar ook al want toen kwam Dj Jean :D

quote:
Originally posted by Jappio

Mwoh.. moet wel wat te regelen zijn.. Weet iemand nog een leuke camping in de buurt hehe.. Ltr!


Jahoor camping scherpenhof in terwolde
Ook ff de url voor je http://www.scherpenhof.nl/
Jukx
..ehhhh, leuke sig heb je trouwens. is Co soms stiekem ook een trance-fan?


;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement