|
Impulz Outdoor - 29-06-2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jukx
..ehhhh, leuke sig heb je trouwens. is Co soms stiekem ook een trance-fan?
;) |
Nee, Co houd van knakworst  |
|
|
| magrec |
ff kijken of we hier in de buurt niet een preparty kunnen houden..
zijn genoeg grote schuren en weilanden waar we niemand tot last zijn :D :D |
|
|
| HiGH_NrG |
Wooww...ff kijken of ik ook wat kan regelen...want 2 dagen later ga ik al weer op vakantie...maar moet wel te doen zijn...
:D |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by magrec
ff kijken of we hier in de buurt niet een preparty kunnen houden..
zijn genoeg grote schuren en weilanden waar we niemand tot last zijn |
Misschien aan de andere kant van bussloo. Der is maar 1 kant bezet voor Impulz. En dan hoef je gelijk nie zo eind meer te reizen. Stroom kun je dan gewoon ff aftappe :D:D
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nee, Co houd van knakworst |
Nee hoor Co is geen Andre Hazes hoor :stongue: |
|
|
| DjRV |
| Wij gaan met dazzle mee,backstage :) |
|
|
| Jappio |
Is da een btje dichtbij? Ik ga in ieder geval wat regelen om erbij te zijn,, Hoe doen andere mensen dat die ook nie echt in de buurt van apeldoorn wonen en toch naar impulz willen?? (keb namelijk ook geen leuke exen wonen daar in die buurt :()
LTR |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ook op Impulz zal veel TMF-publiek rondlopen...
Ik sprak een vriendin van m'n zusje gister (lekker wijf) :p
En die vind trance helemaal niks, een beetje zon TMF R&B huppelkutje, maar ze gaat wel naar Impulz.
Dus ik vragen, van waarom ga je dan als je die muziek helemaal niks vindt. Zegt ze dat ze zoiets ook een keer mee wil maken...
Oftewel ook Impulz wordt binnenkort overgenomen door TMF volk...
(Dit was maar een mededeling, dus geen gekut nu in dit topic over dat alles zo commercieel wordt, en de schuld van TMF is en bladibladibladibladibla... :))
Oja, ik vroeg me eigenlijk door wie Impulz georganiseerd wordt, het is iig niet door ID&T of Q-Dance, toch?????
En welke feesten worden nog meer door die lui georganiseerd? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Oja, ik vroeg me eigenlijk door wie Impulz georganiseerd wordt, het is iig niet door ID&T of Q-Dance, toch?????
En welke feesten worden nog meer door die lui georganiseerd? |
Volgens mij als ik zo met een schuin oog naar de site van impulz kijk is dat UDC
Future Dance
Dance Valley
HQ
4 elements
Concept
En dit zijn volgens mij de feesten die ze organiseren..
LTr |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Jappio
Is da een btje dichtbij? Ik ga in ieder geval wat regelen om erbij te zijn,, Hoe doen andere mensen dat die ook nie echt in de buurt van apeldoorn wonen en toch naar impulz willen?? (keb namelijk ook geen leuke exen wonen daar in die buurt ) |
Ik weet nie wat jij dichtbij vindt. Ik heb het zelf nog nie geprobeert
vanaf Terwolde naar Bussloo ma als ik moet schatten tussen het half uur en de 3 kwartier op de fiets (ligt eraan hoe snel je fietst). Verder moeten hier ook nog ergens van de boeren bedrijven zijn met een camping erbij ma ik weet nie waar die zitten.
Er is ook een hotel in Twello en vanaf Twello is het maar een kwartiertje tot een half uurtje fietsen.
K weet ook nie hoe je erheen wilt gaan ma lopend gaat denk ik nie lukke |
|
|
| Jappio |
Ja waarschijnlijk met de auto.. Ik vind het alleen zo'n teringend rijen als je heel de nacht hebt staan feesten.. (apeldoorn is 2 uur rijen ofzo van mn huis) Dus dan maar een camping.. Maar in ieder geval bedankt voor de info! Zal t is ff in de groep gooien..
Ltr! |
|
|
| TranceFool |
| ......of je gaat met de trein ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
......of je gaat met de trein ;) |
Lol.. dat kan ook nog jah.. Maar ja, das ook nog een kuteind :p Nou ja, ik zie t allemaal wel.. |
|
|
|
|