|
Impulz Outdoor - 29-06-2002
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |

Beetje vroeg maar lees dit:
Impulz Outdoor
Once again Black Hole teams up with UDC, this time for the second edition of the Impulz Outdoor event on June 29th 2002.
This major Dutch outdoor event will have several areas, bringing different styles of dance music to the masses. A special area will be hosted by Black Hole Recordings, where we will present some of our finest dj`s and artists.
For the line-up so far are confirmed:
- Dazzle
- Fred Numf
- Guy Ornadel
- Andain
- Tiësto
- Cor Fijneman
Concept resident Montana will also be there, playing at the techno arena.
Impulz Outdoor - 29-06-2002
Large outdoor festival.
Date: 29-06-2002
Location: The Netherlands - Bussloo
Presale: Check www.impulz.nl
DJ's: Dj Cor Fijneman,Dj Dazzle,Dj Montana,Dj Tiësto,Fred Numf,Guy Ornadel
Label: Black Hole
:D |
|
|
| SnuggLe |
W0000000000000000t!
Dit is beste nieuws wat ik in tijden heb gehoord.
BlackHole OWNZ Your!
Ik ben er zeker bij, ik blijf wel in Apeldoorn pitten dan bij de ouders van mijn vriendin.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| tango |
Magik Muzik night goes Impulz! Echt geweldig!
Hopelijk wordt het weer zo'n feestje als in Arnhem met SnuggLe en D1ng! (jullie zijn er ook wel bij he!? )
Binnenkort effe kaartjes halen.
grtz,
TNG |
|
|
| magrec |
| dat van die black-hole tent was el een tijdje bekend, die dj's niet helemaal (tiesto enzo wist ik wel) maar guy ornadel en fred numf is wel leuk, ik denk dak er wel ben al is het maar omdat het een keertje dichtbij is. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
Magik Muzik night goes Impulz! Echt geweldig!
Hopelijk wordt het weer zo'n feestje als in Arnhem met SnuggLe en D1ng! (jullie zijn er ook wel bij he!? )
Binnenkort effe kaartjes halen.
grtz,
TNG |
You bet your ass dat ik erbij ben...ech wel!!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by tango
Magik Muzik night goes Impulz! Echt geweldig!
Hopelijk wordt het weer zo'n feestje als in Arnhem met SnuggLe en D1ng! (jullie zijn er ook wel bij he!? )
Binnenkort effe kaartjes halen.
grtz,
TNG |
Jahaaaaa count me in :) en dat voor 35 Euro :D |
|
|
| Jappio |
| Mwoh.. moet wel wat te regelen zijn.. Weet iemand nog een leuke camping in de buurt ;) hehe.. Ltr! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Jahaaaaa count me in :) en dat voor 35 Euro :D |
Correctie, 37,50 EURO Excl. fee :p
grtz,
TNG |
|
|
| Yarnie |
wh00t.......l33t3 line-up
k ben er dan ook zeker bij..volgende maand ofzo kaartje halen....nog eem kijken of er wat peeps meegaan..
maar count me ook maar alvast in:cool: |
|
|
| basvh |
ik zou er toch al heen gaan, maar nu helemaal, tiesto vet man
en natuurlijk yoji, verder hoop ik dat er een tidy girl komt altijd geinig |
|
|
| Optimus |
wel interessantZ:D:D:D
das toch bij Apeldoorn ergens?
ff kiek'n wie meegaat:) |
|
|
| TranceFool |
Jean en Mark van Dale schijnen ook te komen:rolleyes:
maar dit zit er idd al erg vet uit. Yoji Biomehanika zou ook komen. Ik ben zeker wel van plan om te gaan :) |
|
|
|
|