|
Impulz Outdoor - 29-06-2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Gewoon lekker op de fiets is ongeveer 45 minuutjes fietsen maar zolang doe je er ook over met het openbaar vervoer :D
(in mijn geval dan :D) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Gewoon lekker op de fiets is ongeveer 45 minuutjes fietsen maar zolang doe je er ook over met het openbaar vervoer :D
(in mijn geval dan :D) |
nou fietstochtje na het uitgaan vinnik altijd wel relaxed :)....en als je zo dichtbij woonde zouk ook lekker op de fiets gaan |
|
|
| franzelare |
Ik ben er in ieder geval, ik ga gewoon met de auto er naartoe want het ligt niet bepaald dichtbij een station ofzo :D en met de bus heb ik echt geen zin in!!
Vorig jaar was het ook een top feestje dus mij maakt de line-up niet uit ik ga in ieder geval !! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
Ik ben er in ieder geval, ik ga gewoon met de auto er naartoe want het ligt niet bepaald dichtbij een station ofzo :D en met de bus heb ik echt geen zin in!!
Vorig jaar was het ook een top feestje dus mij maakt de line-up niet uit ik ga in ieder geval !! |
Nah, niet zo ver van een station af. Er rijden ook bussen waarschijnlijk vanaf Apeldoorn CS.
Ik blijf mooi bij mijn vriendin in Apeldoorn pitten.
[offtopic] Btw, ook uit Enschede zie ik? Studeer je daar ofzo, of wat doe je? [/offtopic]
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TranceFool |
| Hoe ver is het dan ongeveer vanaf Apeldoorn CS???? |
|
|
| Remy D |
MEESTERLIJKE AFSLUITER van IMPULZ OUTDOOR (01-09-2001):
STERLING MOSS
Wat een brute set was dat. Onvergetelijk PHAT. :D:D Zoiezo superphat feest. Dit jaar zeker weer. :D:D Was alleen auto kwijt, kanker zeg, liep ik daar bijna half uur naar me auto te zoeken. :p
En Magik Muzik tent ziet er ook veelbelovend uit. :D:D |
|
|
| franzelare |
In het openbaar vervoer heb ik niet zo veel vertrouwen dus ik ga niet met de bus naar een station ergens doe mij maar gewoon de auto! als er nu een trein was gestopt had ik de trein genomen maar helaas.
[offtopic] 2 snuggle > Ik ben nu op het moment aan het werk maar volgend jaar ga ik beginnen met een nieuwe studie aan de TU dus zeg maar ja ik studeer nog vrolijk :D [/offtopic] |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Trancefool
Hoe ver is het dan ongeveer vanaf Apeldoorn CS???? |
Ongeveer 10 km denk ik ma vorig jaar reden er ook gewoon bussen vanaf het CS naar bussloo toe. Ook vanaf Deventer volgens mij. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | | Originally posted by Gurian Deventer |
DEVENTEEEEEEEEEEERRRRR
OLE OLE OLEEEE
HOOLIGANS DEVENTER FAT FAT
w000000000t
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
DEVENTEEEEEEEEEEERRRRR
OLE OLE OLEEEE
HOOLIGANS DEVENTER FAT FAT
w000000000t |
:D GAE HOOLIGANS
Twello madness :D:D:D:D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Een paar posts geleden was het de bedoeling om te kiezen voor Sensation White ipv Impulz, maar met zon bagger line-up ben ik toch behoorlijk gaan twijfelen. En een vriendin van me wou ook graag naar Impulz, dus zoals het er nu naar uitziet zal ik wel te vinden zijn op Impulz.
Eindelijk eens een feest dicht bij huis :)
Is er trouwens al meer bekend over line-up ed...? |
|
|
|
|