|
Wat is je leeftijd? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=Re-GrOoVeD=- |
Zozo deze thread heb ik al vaak gezien!!
/me = 15 :D
LeTeRzz |
|
|
| LightForce |
| Heb 3 weken geleden weer een jaartje erbij op mogen tellen. Ben nu 19 jaartjes jong!! En op naar de 20 :D |
|
|
| Flippe |
Ik ben 16 jaartjes jong!
nog uuh
half jaartje en k ben 17 :):whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben 16 ;) |
DAMN, je hebt tegen em gelogen!! dat ene op het station had ik dus toch moeten weigeren!! je wist dat je minderjarig was :whip:
:p |
|
|
| franzelare |
Je bent net zo oud als je je voelt!! :D
ik ben dus 22 |
|
|
| //j o o s t |
Ik zal het gemiddelde wel weer flink omlaag halen denk ik. Sorry, maar ik ben 14.
Veel tukkers trouwens hiero zeg. |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Flippe
Ik ben 16 jaartjes jong!
nog uuh
half jaartje en k ben 17 :):whip: |
same 4 me
:whip: |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Bij vorige topic was ik nog 18, inmiddels 19 :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
ikke 18:) |
ik ben sinds gister 16 feliciteer me jongens:) |
|
|
|
|