|
Wat is je leeftijd? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| hee nog gewoon 16 he :) |
|
|
| mr.marcello |
Tsjonge jonge.....wat ben ik dan een ouwe lul.....25 jaar....;)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Miss Proximus |
| ik ben 20 kilo...uuuuuuuh......mja :D |
|
|
| TimeportE |
nou vooruit dan maar: ben 17 maar 29 mei zal ik toch de 18 jaar bereiken..
ZO! dat staat :) |
|
|
| Gurian |
| Ik ben op dit moment 18 ma donderdag zal daar weer een jaartje bij opkomen :D:D |
|
|
| Nook |
| net 22, mega koele leeftijd zeg maar |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Tsjonge jonge.....wat ben ik dan een ouwe lul.....25 jaar....;)
Met vriendelijke groet. |
Neuh,je bent gewoon te eerlijk:p :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by //j o o s t
Ik zal het gemiddelde wel weer flink omlaag halen denk ik. Sorry, maar ik ben 14.
Veel tukkers trouwens hiero zeg. |
veel??
/pakt de kaart er eens bij
/vergelijkt twente met rest van het land (onder de lijn amsterdam arnhem)....
/komt tot de conclusie dat de TAdichtheid per vierkante kilometer in rest van land toch aanzienlijk hoger is (groningen, friesland, drenthe en polder niet meegerekend...) |
|
|
| ChooChoo |
| Nou dan ik ook maar ff: 18 :cool: |
|
|
|
|