|
Wat is je leeftijd? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
!!evaW weN dnethco ed po georv oz nam etieom nee taW
|
Beter ga jij terug naar Marokko :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Beter ga jij terug naar Marokko :p |
Huh, waar de hell slaat dit op? I dont get it? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Huh, waar de hell slaat dit op? I dont get it? |
dacht dat het marokaans was maar het bleek nederlands in spiegelbeeld te zijn :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Gurian
Ckerz Kopspijkers gezien Zaterdag!! |
Nee eigenlijk niet nee..........toen zat ik niet voor de tv........helaas.......
| quote: |
!!evaW weN dnethco ed po georv oz nam etieom nee taW
|
Mwjha :p je hebt van die momenten dat je denk "zo.....ik heb nu al 2 uur niets gedaan.......ACTIE"..mwjha, en dan ga je eens wat nieuws proberen :p |
|
|
| DJ Bazz |
| ben 17 nog 10 maanden te gaan tot mijn 18e:whip: |
|
|
| Tovaho |
Oei, 28.
In getal oud, in geest nog geen 28............
Pfff, ik lijk wel een ouwe lul......... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Tovaho
Pfff, ik lijk wel een ouwe lul......... |
Ben je ook ;) |
|
|
| Donna |
| En ik ben overjarig:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
En ik ben overjarig:) |
Jij bent Moeke! |
|
|
| Trunks |
ehm dat kijken we ff terug in de reconstructie, als jullie ff meekijken hehe^^
werelds progje dat. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tis toch allemaal mooi verdeeld rond de 18 jaar...
Wat jonger, wat ouder.. Wel lachen :)
En idd, we zouden eens moeten kijken waar iedereen vandaan kwam, en dan met een kaartje.
Maar dat is al eens gedaan, niet?
Greetz,
SnuggLe |
/me checked sig, onderste zinnetje
:D |
|
|
| Akira |
| 21 om precies te zijn :D:D |
|
|
|
|