|
Wat is je leeftijd? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Oxygen |
21 dus!
Pff. dat was minder moeilijk dan ik dacht!!:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
Neuh,je bent gewoon te eerlijk:p :D |
inderdaad ja;)
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
/pakt de kaart er eens bij
|
::: Error: /pakt de kaart er eens bij is an unknown command.
ghehehe:D:D:D |
|
|
| Gurian |
| Ik ben vandaag dus 19 geworden jaja |
|
|
| Miss Proximus |
gefeliciflapsteert :)
fijne dag en nu snel terug naar bed voor dat ontbijtje ;) |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
gefeliciflapsteert
fijne dag en nu snel terug naar bed voor dat ontbijtje |
Dat kan nie ik zit al op school en moet daar tot 4 uur blijven :(
En dat terwijl ik normaal nooit tot zo laat les heb :whip: |
|
|
| New Wave |
gefeliciteerd!!
en succes op school :p
:p ?nelevrev teh naa tjteeb ? georv oz reih jij toem aw alalixorP |
|
|
| kolkiewolkie |
gefeliciteerd....
19, mooie leeftijd trouwes :D :D
!redrev reew ag ki
njiz kurd ki |
|
|
| SnuggLe |
Tis toch allemaal mooi verdeeld rond de 18 jaar...
Wat jonger, wat ouder.. Wel lachen :)
En idd, we zouden eens moeten kijken waar iedereen vandaan kwam, en dan met een kaartje.
Maar dat is al eens gedaan, niet?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tis toch allemaal mooi verdeeld rond de 18 jaar...
Wat jonger, wat ouder.. Wel lachen :)
En idd, we zouden eens moeten kijken waar iedereen vandaan kwam, en dan met een kaartje.
Maar dat is al eens gedaan, niet?
Greetz,
SnuggLe |
HAAL HET STRONT UIT JE OGEN! :whip: :p
Die bestaat al een hele poos, niet zoveel PowerPlant smoken jij :p |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by New Wave
?nelevrev teh naa tjteeb ? georv oz reih jij toem aw alalixorP |
Ckerz Kopspijkers gezien Zaterdag!! |
|
|
| Miss Proximus |
hahaha :D
!!evaW weN dnethco ed po georv oz nam etieom nee taW
:) |
|
|
|
|