|
I Love Techno 2007
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
I Love Techno 2007
Zaterdag 10/11/2007
Flanders Expo Gent
http://www.ilovetechno.be/2007/
Website online op 11/09
Start presale: 15/09 (43€)
Names confirmed:
Underworld (Live)
Justice (Live)
Rush
Technasia (DJ Set)
Miss Kittin & The Hacker (Live)
Klaxons (Live)
Ellen Allien
Mathew Jonson (Live)
Erol Alkan
Sven Wittekind (Live)
Boys Noize
Britishmurderboys
DJ Ghost
Stephan Bodzin
Redshape (Live)
Electronmike vs Bern Isaac
Namen die er wss ook wel zullen bij zijn:
Marco Remus
Marco Bailey
Gui Boratto Live
Digitalism Live
Dr. Lektroluv
Dave Clarke
Trentemoller live |
|
|
| FUSyke |
| Het is ondertussen al 5 jaar geleden dat ik nog eens ben geweest. Het zijn heerlijke namen en dat weekend moet ik niet werken dus zal het wel partie worden!:crazy: |
|
|
| Bertn |
| Klaxons? wtf, das toch een rockband? |
|
|
| FenixStyle |
| Ben waarschijnlijk wel aanwezig, zeker aangezien er met het wegvallen van Illusion XXL en (wsl ook) Armin Only zowiezo al weinig interessante feesten op het programma staan dit najaar. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
Klaxons? wtf, das toch een rockband? |
Mijn wtf gevoel was nog veel groter toen ik zag dat 2Many Dj's er vroeger tussen stond.
Het ziet er nu eig wel goed uit. Sinds 2003 geleden en veel kans dat ik ga :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bertn
Klaxons? wtf, das toch een rockband? |
ook electro.. een beetje te vergelijken met Boize Noize enzo :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Grote kans dat ik aanwezig ben. Nog één extra minimalnaam zou me helemaal over de streep kunnen trekken, genre Dominik Eulberg, Gabriel Ananda, Guy Gerber, Sven Väth,... |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Grote kans dat ik aanwezig ben. Nog één extra minimalnaam zou me helemaal over de streep kunnen trekken, genre Dominik Eulberg, Gabriel Ananda, Guy Gerber, Sven Väth,... |
Daar zit ik ook nog wat op te wachten :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Daar zit ik ook nog wat op te wachten :) |
+1 |
|
|
| Devilex |
| Bij mij is het geleden van ILT 2003, dat jaar heb ik ook de o-zo-zalige ILT Outdoor mogen meemaken. Sindsdien is het serieus bergaf gegaan met ILT imho. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Devilex
Bij mij is het geleden van ILT 2003, dat jaar heb ik ook de o-zo-zalige ILT Outdoor mogen meemaken. Sindsdien is het serieus bergaf gegaan met ILT imho. |
Het heeft me al veel gespeten da'k hier nie naar toe ben gegaan. Sven Väth, Dave Clarke en DJ Rush hebben op die avond een zalige set neergezet! |
|
|
| Push2005 |
Offtopic:
Waar blijft Antwerp Is Burning eigenlijk :sadgreen: |
|
|
|
|