|
שלום לכולם... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gadi S |
אז ככה, יש לי אנטרנט מהיר (ADSL)
אז הורדתי כבר כמעט את כל השירים בהמלצות
אם אני ישיג שירים חדשים אני ישר מעלה אותם לפייל שרינג..
לילה טוב אחים שלי...
:o |
|
|
| Gil Shwarts |
ברוך הבא בויה
צ'וק, אני יתחשבן איתך מאחורי זה :)
מקווה שתהנה,
בוא אני יעשה לך היכרות קטנה עם חברי הפורום הזה
אני - תקליטן צמרת ומפיק מוזיקלי גאוני (חחחחחחחחחחחח אבל תכ'לס אני מתקרב לזה לא?? )
מוש - הבן אדם דפוק במוח באמאמאמאמאמאמא שלי אבל מה לעשות אני חולה עליו!
יובל - כלי עולם יש לו מקורות אחושילינג מביאים בראש
צ'וק - המצמד של הפורום!
מורן - אחלה כלי שבעולם ובאמת לא כדאי לך לעצבן אותו... (גם לחברה שלי קוראים מורן!!! זה אומר שאני מאוהב בו בסתר?? לעעעעעעעעעעע)
איתן - כלי עולם, רק חבל שאין לו מקורות :)
צח - תקליטן צמרת לעתיד, עם טיפה עזרה ממני הוא יהיה ענק (אבל אין לי זמן לזה עכשיו אז שכח מזה, חחחחחחחחח)
אריק - ידידי הטוב בעל החיבור האיטי ביותר בארץ או אולי בעולם ובאמת חבל :)
ולבסוף
השרוט מכולם...
הנגוע במוח עם חריטות ותעלות עמוקות ביותר...
אריאל - הקרבי של הפורום, אין על הדפיקות שלו!!!!!!
אה וואלה, שכחתי מישהו
yahel
אחד האנשים הכי מצחיקים פה באמא שלי!
SimonP - ידידי הטוב מאילת שהולך להתחשבן איתי על זה שהוא לא אירגן לי חתימות חינם לסקופ באילת כשהייתי שם :)
ו..... זהו נראה לי :) |
|
|
| DjChook |
אחלה פוסט גיל :)
הממ בוא נראה,
מה זה מצמד ??!?!?!? |
|
|
| Gil Shwarts |
מצמד = קלאצ' ברכב :)
או צ'וק :) |
|
|
| DjChook |
ידעתי שזה מוכר לי מאיפה שהו !!!
טוב נו עוד לא עשיתי תאוריה
גיל, זה כל מה שיש לך להגיד עלי
נעלבתיייי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
איתן - כלי עולם, רק חבל שאין לו מקורות :) |
אני קיבלתי סמיילי.....:toothless
ושכחת להגיד שאני חתיך יפה חכם וכו' וכו'
EDIT:
אני הייחידי שיכול לצחוק על גדי כי אני הבאתי אותו....
כמו שחן אני חושב הביא את אורן... |
|
|
| oDrori |
היי לפחות קיבלת מילה של כבוד
:clown: :toothless |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by oDrori
היי לפחות קיבלת מילה של כבוד
:clown: :toothless |
אני לא ממש מכיר אותך אחי
את השאר אני מכיר כמעט אישית |
|
|
| Gil Shwarts |
אה ועוד משהו...
גדי,
שים לב שבמהלך שהותך כאן, שלא תשנה ת'נושאים בפוסטים כי זה מעצבן טיחו |
|
|
| oDrori |
כן אני יודע גיל סתם בצחוק
;)
כל מקרה, אחי, קח את מה שגיל אמר ברצינות כבר היו לנו על זה דיסקוסים מעמיקים...;) :p |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מצמד = קלאצ' ברכב :)
או צ'וק :) |
חחחח אהבתי.....
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אה ועוד משהו...
גדי,
שים לב שבמהלך שהותך כאן, שלא תשנה ת'נושאים בפוסטים כי זה מעצבן טיחו |
אמרתי לו לפתוח ט'רד חדש על זה שהוא פה הוא רצה לפרסם בהמלצות על זה שהוא חדש ואז אמרתי לו שגיל "האיום" שוורץ ;) יכעס אז שיפתח כבר ט'רד |
|
|
| DjChook |
ראסמי
באמת איפה הבן דוד האדיוט שלי כבר לא נכנס לפה
נטפל בו.. |
|
|
|
|