return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
שלום לכולם... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gadi S
אז ככה, יש לי אנטרנט מהיר (ADSL)
אז הורדתי כבר כמעט את כל השירים בהמלצות
אם אני ישיג שירים חדשים אני ישר מעלה אותם לפייל שרינג..
לילה טוב אחים שלי...
:o
Gil Shwarts
ברוך הבא בויה
צ'וק, אני יתחשבן איתך מאחורי זה :)

מקווה שתהנה,
בוא אני יעשה לך היכרות קטנה עם חברי הפורום הזה
אני - תקליטן צמרת ומפיק מוזיקלי גאוני (חחחחחחחחחחחח אבל תכ'לס אני מתקרב לזה לא?? )
מוש - הבן אדם דפוק במוח באמאמאמאמאמאמא שלי אבל מה לעשות אני חולה עליו!
יובל - כלי עולם יש לו מקורות אחושילינג מביאים בראש
צ'וק - המצמד של הפורום!
מורן - אחלה כלי שבעולם ובאמת לא כדאי לך לעצבן אותו... (גם לחברה שלי קוראים מורן!!! זה אומר שאני מאוהב בו בסתר?? לעעעעעעעעעעע)
איתן - כלי עולם, רק חבל שאין לו מקורות :)
צח - תקליטן צמרת לעתיד, עם טיפה עזרה ממני הוא יהיה ענק (אבל אין לי זמן לזה עכשיו אז שכח מזה, חחחחחחחחח)
אריק - ידידי הטוב בעל החיבור האיטי ביותר בארץ או אולי בעולם ובאמת חבל :)
ולבסוף
השרוט מכולם...
הנגוע במוח עם חריטות ותעלות עמוקות ביותר...
אריאל - הקרבי של הפורום, אין על הדפיקות שלו!!!!!!

אה וואלה, שכחתי מישהו
yahel
אחד האנשים הכי מצחיקים פה באמא שלי!
SimonP - ידידי הטוב מאילת שהולך להתחשבן איתי על זה שהוא לא אירגן לי חתימות חינם לסקופ באילת כשהייתי שם :)


ו..... זהו נראה לי :)
DjChook
אחלה פוסט גיל :)

הממ בוא נראה,

מה זה מצמד ??!?!?!?
Gil Shwarts
מצמד = קלאצ' ברכב :)
או צ'וק :)
DjChook
ידעתי שזה מוכר לי מאיפה שהו !!!
טוב נו עוד לא עשיתי תאוריה

גיל, זה כל מה שיש לך להגיד עלי
נעלבתיייי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
איתן - כלי עולם, רק חבל שאין לו מקורות :)


אני קיבלתי סמיילי.....:toothless
ושכחת להגיד שאני חתיך יפה חכם וכו' וכו'

EDIT:
אני הייחידי שיכול לצחוק על גדי כי אני הבאתי אותו....
כמו שחן אני חושב הביא את אורן...
oDrori
היי לפחות קיבלת מילה של כבוד
:clown: :toothless
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by oDrori
היי לפחות קיבלת מילה של כבוד
:clown: :toothless



אני לא ממש מכיר אותך אחי
את השאר אני מכיר כמעט אישית
Gil Shwarts
אה ועוד משהו...
גדי,
שים לב שבמהלך שהותך כאן, שלא תשנה ת'נושאים בפוסטים כי זה מעצבן טיחו
oDrori
כן אני יודע גיל סתם בצחוק
;)

כל מקרה, אחי, קח את מה שגיל אמר ברצינות כבר היו לנו על זה דיסקוסים מעמיקים...;) :p

Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מצמד = קלאצ' ברכב :)
או צ'וק :)



חחחח אהבתי.....


quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אה ועוד משהו...
גדי,
שים לב שבמהלך שהותך כאן, שלא תשנה ת'נושאים בפוסטים כי זה מעצבן טיחו


אמרתי לו לפתוח ט'רד חדש על זה שהוא פה הוא רצה לפרסם בהמלצות על זה שהוא חדש ואז אמרתי לו שגיל "האיום" שוורץ ;) יכעס אז שיפתח כבר ט'רד
DjChook
ראסמי
באמת איפה הבן דוד האדיוט שלי כבר לא נכנס לפה
נטפל בו..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement