|
שלום לכולם... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
הלו אל תסכסך
רק תיקנתי אותו
חסר לי שיכעס עלי.....:p :p :p :p |
חחח ראסמי
אבל הכל באופטימיות :) |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב דיי לדבר עליי בקיצר
חדשות:
קיבלתי אישור לבקשת המעבר שלי לקרבי
ממחר אני עובר ליחידת דוכיפט ברמאללה ואז עזה
אז, לא תראו אותי כאן הרבה באמצע השבוע :) |
|
|
| MoSH_MaN |
סחטיין!!!!!!!!1
תוציא את העצבים שלך על הערבים :stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב דיי לדבר עליי בקיצר
חדשות:
קיבלתי אישור לבקשת המעבר שלי לקרבי
ממחר אני עובר ליחידת דוכיפט ברמאללה ואז עזה
אז, לא תראו אותי כאן הרבה באמצע השבוע :) |
זה רק אני או שהוא זה שפתח ט'רד
על כמה זה מעצבן שמחליפים נושא.....:rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
עשיתי את זה דווקא
כדי לראות מי שם לב לזה
אז אל תשחק לי אותה ביג שוט עכשיו לפני שלא יהיה לך טוב!
ברור? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
עשיתי את זה דווקא
כדי לראות מי שם לב לזה
אז אל תשחק לי אותה ביג שוט עכשיו לפני שלא יהיה לך טוב!
ברור? |
כן המפקד:) |
|
|
| yahel222 |
רגע אז אתה היית רציני או לא???????
איך ככה מהכי ג'ובניק להכי קרבי
לא הגיוני |
|
|
| DjChook |
| גיל... תשמור על עצמך... |
|
|
| Gil Shwarts |
בתחילת השירות שלי הייתי קרבי
אח"כ עברתי להיות ג'ובניק
ועכשיו אני חוזר לקרבי
פרופיל97 |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בתחילת השירות שלי הייתי קרבי
אח"כ עברתי להיות ג'ובניק
ועכשיו אני חוזר לקרבי
פרופיל97 |
ככה מוריד מעלה פרופיל חופשי
תארגן שגם אני יוכל חחח
ומה עם הקריירה? |
|
|
| DjNumShum |
חירמ"כ כבוד!!!!!!!!1
אבל שמעתי שחירמ"כ (דוכיפת חרוב שמשון ועוד איזה אחד חדש)
כל מה שעושים בתקפותנו האחרונה זה לפנות מתנחלים..
היש טעות בדבריי? |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי
באמת איפה הבן דוד האדיוט שלי כבר לא נכנס לפה
נטפל בו.. |
אח שלך אידיוט...
ואני לי משהו להגיד אז אני רק קורא מה רושמים פה... |
|
|
|
|