return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שלום לכולם... (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222


הלו אל תסכסך
רק תיקנתי אותו

חסר לי שיכעס עלי.....:p :p :p :p


חחח ראסמי
אבל הכל באופטימיות :)
Gil Shwarts
טוב דיי לדבר עליי בקיצר
חדשות:
קיבלתי אישור לבקשת המעבר שלי לקרבי
ממחר אני עובר ליחידת דוכיפט ברמאללה ואז עזה
אז, לא תראו אותי כאן הרבה באמצע השבוע :)
MoSH_MaN
סחטיין!!!!!!!!1

תוציא את העצבים שלך על הערבים :stongue:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
טוב דיי לדבר עליי בקיצר
חדשות:
קיבלתי אישור לבקשת המעבר שלי לקרבי
ממחר אני עובר ליחידת דוכיפט ברמאללה ואז עזה
אז, לא תראו אותי כאן הרבה באמצע השבוע :)


זה רק אני או שהוא זה שפתח ט'רד
על כמה זה מעצבן שמחליפים נושא.....:rolleyes:
Gil Shwarts
עשיתי את זה דווקא
כדי לראות מי שם לב לזה


אז אל תשחק לי אותה ביג שוט עכשיו לפני שלא יהיה לך טוב!
ברור?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
עשיתי את זה דווקא
כדי לראות מי שם לב לזה


אז אל תשחק לי אותה ביג שוט עכשיו לפני שלא יהיה לך טוב!
ברור?


כן המפקד:)
yahel222
רגע אז אתה היית רציני או לא???????

איך ככה מהכי ג'ובניק להכי קרבי
לא הגיוני
DjChook
גיל... תשמור על עצמך...
Gil Shwarts
בתחילת השירות שלי הייתי קרבי
אח"כ עברתי להיות ג'ובניק
ועכשיו אני חוזר לקרבי
פרופיל97
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בתחילת השירות שלי הייתי קרבי
אח"כ עברתי להיות ג'ובניק
ועכשיו אני חוזר לקרבי
פרופיל97

ככה מוריד מעלה פרופיל חופשי
תארגן שגם אני יוכל חחח

ומה עם הקריירה?

DjNumShum
חירמ"כ כבוד!!!!!!!!1
אבל שמעתי שחירמ"כ (דוכיפת חרוב שמשון ועוד איזה אחד חדש)
כל מה שעושים בתקפותנו האחרונה זה לפנות מתנחלים..
היש טעות בדבריי?
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי
באמת איפה הבן דוד האדיוט שלי כבר לא נכנס לפה
נטפל בו..


אח שלך אידיוט...
ואני לי משהו להגיד אז אני רק קורא מה רושמים פה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement