return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
שלום לכולם... (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
רגע רגע

יובל כלי עולם ויש לו מקורות

ואיתן כלי עולם וחבל שאין לו מקורות...

אתה מסתיר ממני משהו ...?


ועוד משהו אני לא דפוק
אני פשוט יכול להתנהג ככה בלי בושות לשגע את המורים...אני מצחיק
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רגע רגע

יובל כלי עולם ויש לו מקורות




חחחחחחחח
דבר עם יובל מה הוא עשה לפוסט הזה :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



חחחחחחחח
דבר עם יובל מה הוא עשה לפוסט הזה :)


:D;)
MoSH_MaN
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Hell_Copter
ברוך הבא אחי אני רועי

אני מבין שאני לא חלק מהפורום הזה ולא מגיע לי שיזכירו אותי אה חלאות!??!
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מצמד = קלאצ' ברכב :)
או צ'וק :)


קודם כל תודה אחי על שהזכרת אותי !!!! :) :) :)

עכשיו בידך טעות - צ'וק זה לא קלאץ'
צ'וק זה כפתור שקיים בד"כ במכוניות ישנות והתפקיד שלו זה שהאוטו קר אז להכניס תערובת סמיכה עם יותר אוקטן ופחות אוויר (דלק שאוטו נוסע עליו הוא עשוי מאוקטן ואוויר)
לא אותו דבר....לתשומת לבך !!

וגדי ברוך הבא אח
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222


קודם כל תודה אחי על שהזכרת אותי !!!! :) :) :)

עכשיו בידך טעות - צ'וק זה לא קלאץ'
צ'וק זה כפתור שקיים בד"כ במכוניות ישנות והתפקיד שלו זה שהאוטו קר אז להכניס תערובת סמיכה עם יותר אוקטן ופחות אוויר (דלק שאוטו נוסע עליו הוא עשוי מאוקטן ואוויר)
לא אותו דבר....לתשומת לבך !!

וגדי ברוך הבא אח



וואלה :)
arik
אויש מסכן גדי הוא רק רצה להגיד שלום:)

ממממ נזכרתי במשהו!!!!:)
שכל המקוקות של החדשים חיבים לעבור אצלי קודם
זה החוק פה!!!:D :D :toothless
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik
אויש מסכן גדי הוא רק רצה להגיד שלום:)

ממממ נזכרתי במשהו!!!!:)
שכל המקוקות של החדשים חיבים לעבור אצלי קודם
זה החוק פה!!!:D :D :toothless


אפשר לחשוב..... תוריד אודיו גלאקסי ותכנס להמלצות ויש לך את כל מה שיש לגדי.... עדיין אין לו מקורות......:cool:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


:D;)


חחחחחחחחחח

DjChook
quote:
Originally posted by yahel222

עכשיו בידך טעות - צ'וק זה לא קלאץ'
צ'וק זה כפתור שקיים בד"כ במכוניות ישנות והתפקיד שלו זה שהאוטו קר אז להכניס תערובת סמיכה עם יותר אוקטן ופחות אוויר (דלק שאוטו נוסע עליו הוא עשוי מאוקטן ואוויר)
לא אותו דבר....לתשומת לבך !!



דפק בך גיל....

:) :)
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook


דפק בך גיל....

:) :)


הלו אל תסכסך
רק תיקנתי אותו

חסר לי שיכעס עלי.....:p :p :p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement