return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
שלום לכולם...
View this Thread in Original format
Gadi S
מה המצב אנשים??
קוראים לי גדי ואני די חדש בקטע של הטראנסים (כמה חודשים)...
מקווה להעביר פה זמן בסבבה...
עד כאן....
;)
Dj Moriano
אחי אני מכיר אחד מהשכבה שלי קוראים לו גדי סלור
אבל הוא הומו.....


edit:

סתם גדי ברוך הבא....
NeMeSiS1234
ברוך הבא גדי אחי
אני גיא
ואני יודע שאתה תהנה פה
DJ-Energy
ברוכים הבאים גדי
אני יובל
;)
arik
ברוך אבא!!!:)

אני אריק
תהנה פה יש הרבה מה ללמוד
רק תשתדל ללמוד מהלא שרוטים:toothless
Gadi S
תודה!!!
:cool:
DjNumShum
גדי סוקניק?
:D
Gadi S
quote:
Originally posted by DjNumShum
גדי סוקניק?
:D

אני מבין שאתה אחד מהשרוטים שאמרו לי לא ללמוד מהם??
Dj Moriano
אני חושב שאריק התכוון לאריאל....


זה שצילם את הפורום במסיבת טבע סוערת
oDrori
חחחחח
:)

ברוך הבא
Tם The P1ace T0 Be!

<שובר לו שמפניה על הראש לפתיחת השייט>

DjChook
אחי, אני חן או צ'וק


בכל מקרה, תעשה חיים תשתדל לא לעצבן את גיל (תלמד עליו בהמשך) :)
ותשתדל לא לעצבן את יובל ומורן (שיחזור מהצבא) כי הם יכולים להחזיר מלחמה....


TA IS THA PLACE TO BE :)
אהבתי
MoSH_MaN
מניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

בדיחה פרטית


ברוך הבא

אני מוש

מקווה שיהיה לכך קצת בננות פיצוצים,פתח,סמים וערפאת! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement