|
John Digweed @ TLV, 27-09-2007
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
בקשתם קיבלתם
כרגע לא ידועים הרבה פרטים משכן ידוע:
המסיבה תהיה בטי אל וי מקום שבו לא הייתי מלבד פעם אחת מאז השיפוצים והפיכת המועדון למעין מגה בר/מיני מועדון
בהערכה גסה קחו את משהכרתם מהטי אל וי ותורידו קצת פחות מחצי מועדון זה משהטי אל וי היום....להערכתי קצת פחות מ-1000 איש ימלאו את המקום לחלוטין וזה משצפוי להיות בעוד שבועיים - מועדון מלא
ההפקה היא בשיתוף מועדון הדאדא משאומר חימום של שלומי זידאן וסגירה של אסי קוז'אק הרזידנטים של הדאדא
על הפלאיירים שכבר פוזרו ברחבי תל אביב מצוין שזו תהיה מסיבה של 12 שעות משמבטיח כנראה כ-6 שעות סט של דיגוויד וזה לא דבר של מה בכך
מחירים: כרגע עדיין אין לי פרטים מקווה שיגיעו לאוזני פרטים בקרוב
גילאים: אין ספק שזה יהיו מינימום 23+ ואולי אף יותר...לא זוכר מה הגיל מינימום לכניסה לדאדא אבל אני רק אומר...אל תרתעו מגיל הכניסה אם אתם עדיין צעירים...מה גם שנראה לי שתהיה מכירה מוקדמת משמגדיל בדרך כלל את הכאוס סביב אכיפת הגבלת הגיל |
|
|
| sh33p |
ננסה להכנס גם הפעם כמו שנכנסתי לארמין באומן
מקווה שיהיו מוקדמות |
|
|
| HANDSOME PR |
: --> ! שימו לב
מחר,יום שני ה17.9 מתחילה מכירת כרטיסים מוקדמת לארוע
מחיר לשבוע הקרוב-125 ש''ח בכמות מוגבלת ועד גמר המלאי
לאחר מכן,בשבוע השני ייעלה המחיר של הכרטיס ל145 ש''ח לכרטיס לארוע
כך שכדאי להזדרז וכל הקודם-זוכה
הטלפון שלי למכירת כרטיסים וברורים:0528303124
כניסה לארוע-מגיל 24 פלוס
להתראות
עופר |
|
|
| HANDSOME PR |
| אתם נשמעים מרירים... |
|
|
| DJMIKE |
כמובן שאני בא
אבל יקר ברמות מטורפות |
|
|
| Flotser |
בדאדא יש מערכת סאונד איכותית בטירוף ומפנקת לאוזן אחושלוקי
מזמן לא הייתי ב
TLV
איך היא בהשוואה?... |
|
|
| romigi |
מה יקר ? מה? הרגע שילמתם 140 שקל בשביל לשמוע את ארמין בסט טוב ולא יותר.. וזה אחרי שהייתם צריכים לסבול את עופרע סקאזי ואסטריקס וקהל שבוא נגיד לא הייתם רוצים לפגוש ישוב לידכם בבר...
אז מה יקר? 125 שקל לסט שכנראה יהיה ארוך מהרגיל של אחד הדי ג'יים שיודעים להנדס כל סט שלהם בצורה כזאת שאתם בכלל לא קולטים מי כמה ולמה...
קיצר גם אם זה לא 100% כוס הקפה שלכם תבואו
אני שם ועוד כ 1000 אחרים , טובים יותר וטובים פחות |
|
|
| Rising |
| לא מאמין.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
בנוהל
כרטיסים גם אצלי
0503485048
ולכל המתלוננים...אני ממליץ לכם לראות די ג'יי פשוט מבריק
להגיד שזה יקר זה עלבון לאינטילגנציה...כי האופציה האחרת היא מסיבה עם עופר ניסים סקאזי ושות' כמו שרומן כבר כתב במחיר אפילו גבוה יותר ועם 3 שעות בלבד של דיגוויד...
משרוצה לקחת על אחריותו את הפספוס של אחת מהמסיבות הטובות ביותר בארץ בשנים האחרונות
be my guest |
|
|
|
|