Line-up van Sensation Black & White (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
TimeportE |
MWUAHAHAHAHA... lol.. ze hebben er een echt potje van weten te maken met die line-up van de white versie.. hehe
De black versie is daarentegen wel weer erg lekker.. liebing, mauro en marco, Heerlijk! en Dana en michel kunnen volgens mij lekker draaien dus das in mijn ogen wel een lekkere lin-up!! w0000ttt :D
maar ik ben dan toch weg, dus ik was zowizo niet naar een van deze 2 versies gegaan.. :) |
|
|
Miss Proximus |
quote: | Originally posted by TranceFool .
Ik bron weer van Clubcharts |
hehe :) dat zeg je weer mooi :) (klinkt grappig)
jammer dat jullie zo teleurgesteld zijn, maar ja denk s hoeveel geld je uitspaart om naar één of meerdere feestjes te gaan die je wel leuk vindt ;) |
|
|
Ding Chavez |
quote: | Originally posted by TranceFool
White vind echt schandalig gewoon....alleen AvB is nog 'speciaal' te noemen. Geen een buitenlandse topper. |
Dat was vorig jaar toch ook de discussie. ID&T wil met Sensation het Nederlands product promoten geloof ik en niet een line-up vol biuitenlandse grootheden neerzetten, maar waarom er voor black dan wel uit het buitenland gehaald wordt snap ik ook nie.
Ook is het natuurlijk nie zo slim om Dj's die veel in clubs voor een entree van 10 euro nu bij elkaar te zetten en er 55 euro voor te vragen. Maar dat leggen ze natuurlijk uit door al die special effects die je krijgt....
Net als vorig jaar zeg ik: Hajje! :D
GreetZ, DC |
|
|
TimeportE |
quote: | Originally posted by Miss Proximus
jammer dat jullie zo teleurgesteld zijn, maar ja denk s hoeveel geld je uitspaart om naar één of meerdere feestjes te gaan die je wel leuk vindt ;) |
you tell them girl! :D
voor het geld dat je "uitspaart" door hierheen niet te gaan kun je naar Impulz Outdoor en nog een klein feessie (volgens mij!) |
|
|
tijs08 |
ID&T take this!!!!
the real sensation:
line-up
.Paul Oakenfold
.Dj Tiesto
.Ferry Corsten
.Armin van Buuren
.Paul van Dijk
dit zou pas een sensatie zijn... en dan zou het het ook echt waard zijn om er 55 Euro voor te dokken... |
|
|
Miss Proximus |
quote: | Originally posted by tijs08
.Paul van Dyk
|
:p |
|
|
Remy D |
Zwart is zoiezo een BRUTE PHATTE LINE-UP en daar ben ik zeker!!!! :D:D
White vind ik ie wat tegenvallen maar denk toch dat ik daar ook heen ga. Maar Armin en Johan Gielen vin ik zoiezo wel goed. En precies, iedereen weet inmiddels wat ID&T met Sensation doet en dat is dus NIET pronken met de line-up maar met het feest er om heen zoals Ding ook al zei. Dus als je toch op een super line-up had verwacht heb je al die tijd alleen jezelf maar in de maling genomen. En voor zwart vin ik hem nog HEEL BRUUT!!! |
|
|
hamburgerboefje |
Voor mij is het wel duidelijk..: ZWARTE KLEREN KOPEN! + een kaartje voor de black edition (is ook wel zo handig)..... |
|
|
TranceFool |
Mn zwarte TA-Shirt zou hier goed van pas kunnen komen:p Helaas ben ik dan lekker op vakantie en weet eigenlijk niet eens of ik er zoveel geld voor over zou hebben |
|
|
mpost |
ach hoer toch lekker op id-t :D
Erik-E en Marcello?? Kom op frits! Vergeet het maar.
Black is wel weer cool en daar ga ik zeker heen.
Maar ja white.....tsja, johan gielen op sensation is wel weer super. Maar Erik-E en Marcello neee please neeee dan hoor ik nog liever die cd van vorig jaar met gouwe ouwe toppers van het verleden, daar kan ik tenminste wel op uit me dak gaan. |
|
|
magrec |
Trouwens erick e is wel een hele goede dj die heel veel verschillende stijlen draait van:
progressive tot techno (jazeker ook techno...)marcello vind ik persoonlijk wat minder... |
|
|
T.Snake |
White Edition is gare line-up
Black Rulez vooral met Mauro Picotto:D en Chris Liebing:) |
|
|
|
|