return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Line-up van Sensation Black & White (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
erick e vind ik wel lachen draait wel lachen, maar die kan je gewoon in een club zien,

Jean, hier geef ik niet eens commentaar op

johan gielen, leuk maar niet op sensation

Armin van Buuren, nooit gehoord, maar die cd s van hem zijn echt vet.

Marcello, ken ik niet maar die kan je ook gewoon in een club zien.

de keuze tussen sensation white en impulz outdoor word wel erg gemakkelijk.

sensation black ga ik niet heen want dan ben ik in berlijn voor de love parade

ps. hoe vinden jullie mijn nieuwe sig? 72,5 euro armer maar dan heb je wel wat, althans dat hoop ik
Menno
quote:
Originally posted by basvh
ps. hoe vinden jullie mijn nieuwe sig? 72,5 euro armer maar dan heb je wel wat, althans dat hoop ik

Jezus, beetje kleine sig :D

Wat ik er van die line-up vind : KLOTE......KUT ID&T, vooral white is zeer gaar. Black gaat nog wel maar dat is niet helemaal mijn smaak.

Menno gaat ook maar naar IMpulz denk ik. :)
basvh
quote:
Originally posted by Menno

Jezus, beetje kleine sig :D

Wat ik er van die line-up vind : KLOTE......KUT ID&T, vooral white is zeer gaar. Black gaat nog wel maar dat is niet helemaal mijn smaak.

Menno gaat ook maar naar IMpulz denk ik. :)

ik heb de sig maar aangepast, hij was idd wat groot

maar volgens mij gaan er wel veel mensen naar impulz, ???meeting???
T.H.C.
quote:
Originally posted by Remy D
Zwart is zoiezo een BRUTE PHATTE LINE-UP en daar ben ik zeker!!!! :D:D

White vind ik ie wat tegenvallen maar denk toch dat ik daar ook heen ga. Maar Armin en Johan Gielen vin ik zoiezo wel goed. En precies, iedereen weet inmiddels wat ID&T met Sensation doet en dat is dus NIET pronken met de line-up maar met het feest er om heen zoals Ding ook al zei. Dus als je toch op een super line-up had verwacht heb je al die tijd alleen jezelf maar in de maling genomen. En voor zwart vin ik hem nog HEEL BRUUT!!!

Ben lui, maar had vast ongeveer hetzelfde getypt,ben allen niet op white. d8 eerst nog wel naar alle 2 te gaan maar toen wist ik de line up van white nognie, dat feessie ga ik overslaan...maar black vind ik wel een phatte line-up!
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
erick e vind ik wel lachen draait wel lachen, maar die kan je gewoon in een club zien,

Joh, je kan ze ALLEMAAL in een club zien.

Maar Erick-E is inderdaad best een goede DJ hoor, zoals Magrec zegt. Ik vind hem zelfs één van de betere van heel NL. Geen uitgesproken style, maar nog steeds erg goed. Hij is er wel eentje van de oudere garde...hij was al bezig toen Tiesto in de wieg lag :D (Nah, das een beetje overdreven :))

Verder is de line-up wel bagger ja. Wel voorstelbaar dat ze Jean en Gielen, die je OVERAL in het land kan zien, er neerzet...
Maarja. Niet mijn feestje. Ik sta de hele avond in de BlackHole tent op Impulz. (Kleine tent, klein feestje :p)

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
Als ik ga dan ga ik naar BLACK.

Maar wat een kut line-up zeg. Lekker makkelijk om Ned. DJ's te boeken.

DOE NOU EENS WAT ANDERS ID&T!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boek een paar vette buitenlandse DJ's ofzo!!
TranceFool
Dr is dan nog iets wat ik ZO niet snap van ID&T: Jean verneukt zijn set zo enorm op TE.....daar word je eng van (de beroemde actie ja). Als ze het zelf niet hebben gehoord hebben ze het wel van mensen van buitenaf gehoord. En dan em gewoon WEER op Sensation zetten:rolleyes: Hopen ze nou iedere keer dat Jean wel zn dag heeft en dat ie gewoon een topset neerzet????
Little Theseus
wat een ongelooflijke bout line-ups zeg!
Ik had van black nog wel wat meer verwacht maar Dana en Michel de Hey vind ik niet van zulke wereldklasse om daar te kunnen staan.
Hetzelfde voor Marcello en Erick E. Beiden supergoede dj's, dat zeker, maar ze horen in de club, hooguit een klein festivalletje maar niet op sensation. Jean en Gielen had ik al verwacht op de white - het valt me mee dat rank 1 niet komt. Jean en Gielen zitten onder contract bij ID&T en worden dus snel gevraagd.

Ik schaam me steeds meer dat ik vorig jaar ben geweest.
Mensen die niet meer weten hoe ze hun geld moeten op maken: ga naar Sensation!
!_PeTrUs_!
Whahaha

Er zit natuurlijk een Crew van 20 mensen te bedenken welke DJ's ze dit jaar moeten nemen.

Zo te zien kenne ze wel wat hulp gebruiken dus ik bied me hierbij vrijwillig aan.
Remy D
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik had van black nog wel wat meer verwacht maar Dana en Michel de Hey vind ik niet van zulke wereldklasse om daar te kunnen staan.

Dana niet van Wereldklasse. Ze is anders wel een van de wereldtoppers in de Hardstyle! Ze bewijst iedere set weer dat ze aan de TOP behoort. Dus ze verdient het juist om hier te staan. Zelfde geld voor Michel de Heij die heeft ook al op heel veel grote feesten bewezen wat hij waard is en hoort hier dus ook zeker thuis. :D

Remy D
Maar een line-up met de beste en duurste dj's uit de wereld hoeft niet perse goed te zijn. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat er grote namen stonden maar dat de "kleinere" dj's juist de beste herrinneringen achterlieten bij me. Maarja dis toch een weer een zinlose discussie. ID&T had vorig jaar al aangegeven dat je niet voor de line-up naar Sensation moet gaan maar nu gaat toch iedereen weer lopen zeiken.

Het is toch simpel: Je gaat wel of je gaat niet.

Maar er is toch altijd wat: Of te commercieel, of te klein, of te slechte line-up, of te duur, of er is te veel "fout publiek", en ga zo maar door. Best jammer eigenlijk
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
Dr is dan nog iets wat ik ZO niet snap van ID&T: Jean verneukt zijn set zo enorm op TE.....daar word je eng van (de beroemde actie ja). Als ze het zelf niet hebben gehoord hebben ze het wel van mensen van buitenaf gehoord. En dan em gewoon WEER op Sensation zetten:rolleyes: Hopen ze nou iedere keer dat Jean wel zn dag heeft en dat ie gewoon een topset neerzet????

nu moet ik je teleurstellen, ik ken veel lui die vorige keer naar TE waren geweest en ze vonden eht allemaal VET!
iedere keer als ik begin over iets dat met muziek of trance te maken heeft komen zei van met: en TE was OPPERbest.. en helemaal toen Jean ging scratchen.. en dan menen ze het dus ook gewoon echt.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement