Line-up van Sensation Black & White (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
total woot |
ik denk dat ik naar black ga (het is dan immers bijna een maand na de vorige houseparty) niet echt om de muziek, (ik kan me een betere line-up voorstellen) maar vanwege het feit dat een paar vrienden van mij nou wel eens willen weten wat ik iedere maand uitspook :)
dan denk ik: als ik ze meeneem naar T-E zien ze nog steeds niet wat ik iedere maand doe (is me toch net een iets te hoog 538-gehalte), en als ik ze meeneem naar Qlimax rennen ze na een uurtje weg...(ze zijn niets gewend)...
Dus: sensation is volgens mij de ideale manier om ze te laten zien wat een gemiddeld feest biedt (en natuurlijk is wat extra spectakel ook leuk).
zijn er andere suggesties?
(dus: niet te hard en niet te commercieel).
ps. met commercieel bedoel ik 80 keer per dag het zelfde reclamespotje op de radio en een gemiddelde leeftijd die rond de 16 ligt. |
|
|
M5 |
quote: | Originally posted by total woot
en als ik ze meeneem naar Qlimax rennen ze na een uurtje weg...(ze zijn niets gewend)...
|
als ze van qlimax-sound al schrikken , dan kan je ze beter naar huis laten gaan als Chris liebing achter de tt's staat! ;) |
|
|
TranceFool |
quote: | Originally posted by M5
als ze van qlimax-sound al schrikken , dan kan je ze beter naar huis laten gaan als Chris liebing achter de tt's staat! ;) |
hehe lol :D
Nah gewoon zeggen dat ie beetje standaard draait, krijg ie ze vast wel mee :) |
|
|
M5 |
quote: | Originally posted by TranceFool
hehe lol :D
Nah gewoon zeggen dat ie beetje standaard draait, krijg ie ze vast wel mee :) |
idd.. :D
enne ja..die picotto die draait Komodo, LTLT , en Proximus! :cool: |
|
|
Jukx |
Chris Liebing draait toch trance?
;) |
|
|
Bellie |
Hehehe al hadden ze ALLEEN Jean neergezet op white.Maakt mij niet uit.BLACK IT SHALL BE!!!Ennuh ik mag toch gratis dus die 55 euro neem ik wel mee naar binnen :D.Picottoooooooooooooo
GREETZ!! |
|
|
Vinyl Boy |
White is inderdaad nogal jammer, maar ten einde obi niet weer op mijn dak te krijgen zoals bij de laatste discussie over sensation, laat ik dat voor wat het is. Black lijkt me wel vet, maakt me niet uit of ik er al een paar djees van gezien heb, kwil wel weer eens naar een party. Hier in barcelona valt er bar weinig te springen.
mzzzlss |
|
|
DJ Bazz |
dat voor mij geen Sensation dit jaar, hoewel ik tot de line-ups las wel van plan was heen te gaan naar 1 van beide, maarja dit vind ik dit de moeite niet waard om heen te reizen en te betalen |
|
|
MaGiK54 |
Ik moet toegeven dat ID& slim bezig is.
Boek het "Nederlandse" produkt, zodat ze een flinke besparing hebben op de DJ-kosten. En neem dan ook voornamelijk gecontracteerde DJ's (kosten helemaal geen drol). Neem dan daarnaast ook nog een paar B-DJ's, op Armin :p na dan.
Gooi om het uur een commerciaalspot op 538 en de Arena staat net zoals verleden jaar vol met happykids, die na lange zeiken tegen paps en mams ook eens naar een feessie mogen. En ook eens blij zijn dat ze wat meemaken in hun jonge leven, omdat ze in geen enkele fatsoenlijke club binnenkomen, vanwege dat ze nog pas 16 zijn.
Ze horen een paar namen die ze vaak op TMF en 538 voorbij hebben komen, Jean, Gielen.
Alle respect voor Erick-E en Michel de Hey die zeer zeker geen B-DJ's zijn, maar het zijn geen DJ's waarvoor ik € 55,00 neertel. Laatste twee dinsdagen heb ik ze voor € 2,00 entree gezien in de Catacomben in Den Haag op DoubleM (ouwe Mellow Moods) en ze waren uitstekend bezig en het geeft een leuk gevoel met 200 man naar hun luisteren. |
|
|
Remy D |
quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik moet toegeven dat ID& slim bezig is.
Boek het "Nederlandse" produkt, zodat ze een flinke besparing hebben op de DJ-kosten. En neem dan ook voornamelijk gecontracteerde DJ's (kosten helemaal geen drol). Neem dan daarnaast ook nog een paar B-DJ's, op Armin :p na dan.
Gooi om het uur een commerciaalspot op 538 en de Arena staat net zoals verleden jaar vol met happykids, die na lange zeiken tegen paps en mams ook eens naar een feessie mogen. En ook eens blij zijn dat ze wat meemaken in hun jonge leven, omdat ze in geen enkele fatsoenlijke club binnenkomen, vanwege dat ze nog pas 16 zijn.
Ze horen een paar namen die ze vaak op TMF en 538 voorbij hebben komen, Jean, Gielen.
Alle respect voor Erick-E en Michel de Hey die zeer zeker geen B-DJ's zijn, maar het zijn geen DJ's waarvoor ik € 55,00 neertel. Laatste twee dinsdagen heb ik ze voor € 2,00 entree gezien in de Catacomben in Den Haag op DoubleM (ouwe Mellow Moods) en ze waren uitstekend bezig en het geeft een leuk gevoel met 200 man naar hun luisteren. |
BlAAAAAAAAAAt.... |
|
|
Optimus |
quote: | Originally posted by Remy D
BlAAAAAAAAAAt.... |
knor knor toch?:D:D:p |
|
|
Bouma-Bros |
Black ziet er beter uit dan White, maar eigenlijk zijn beiden niet de moeite waard.
Zowieso niet van plan om te gaan.... 6 juli naar een festival in Zwitserland!!! :cool: |
|
|
|
|